КОМЕНТАРІ | Бізнес-успіх 8 жовтня 2012 р.

6 ключових рішень, які вам доведеться прийняти, щоб досягнути успіху

Консультант з питань стратегії, інвестор та автор бізнес-видань Пітер Коган (Peter Cohan) ділиться порадами щодо запуску та розвитку успішного бізнесу.

Пітер Коган (Peter Cohan)
Пітер Коган
(Peter Cohan)
Якщо ви хочете перетворити свою ідею на справжній бізнес, вам буде корисно знати, що відрізняє людей, які досягають успіху, від тих, які переживають провал за провалом. Протягом останніх 2-х років Пітер Коган проводив численні інтерв'ю з керівниками стартапів і знайшов відповідь на це запитання. Успіх реалізується через 6 ключових рішень, які доводиться приймати кожному власнику та керівнику бізнесу.

1. Встановлюйте цілі. Коли ви розпочинаєте власний бізнес, то з великою ймовірністю у вас ще немає потужного бренду, який допомагає наймати найталановитіших спеціалістів. Втім, засновникам стартапів все ж якось вдається залучати до компанії виняткових людей, а також отримувати фінансування від найкращих венчурних інвесторів.

Щоб зробити це можливим, засновники повинні встановлювати перед компанією цілі різного типу. Одна з таких цілей — місія. Вона надає "значення" тому, що ви робите і дозволяє більш ефективно наймати людей у компанію.

Для інвесторів більше значення мають конкретні довгострокові цілі, на зразок виходу на IPO через 5 років чи плани щодо майбутнього злиття компанії з лідерами ринку.

2. Оберіть ринки. Ви повинні ясно розуміти, хто буде основним користувачем вашого продукту. А для цього вам потрібно правильно обрати ринки на які ви будете фокусуватися. Важливо, щоб ви по-справжньому цікавились тим, що відбувається на обраному ринку, а користувачі, в свою чергу, сприймали ваш продукт, як вирішення своїх проблем.

3. Залучайте фінансування. Якщо ви плануєте наймати людей чи купувати обладнання для роботи компанії — вам знадобляться гроші. Отримати їх можна кількома способами.

Найкращим інвестором, насправді, повинні бути ваші клієнти. Адже саме для них ви створюєте продукт! Також непоганим варіантом може бути плідна співпраця з постачальниками, яка передбачає вигідні умови для вашої компанії. Зрештою, ви можете взяти гроші на потреби компанії із власної кишені. Єдине, про що на першому етапі варто забути — це банківські кредити, оскільки ви ще не маєте активів, які могли б бути оцінені і взяті банком у заставу.

Отримати гроші можна і у інших людей, які підтримують ваше починання: друзів, родини, інвесторів "ангелів" чи венчурних капіталістів.

4. Створюйте команду. Ви не можете займатися усім самостійно. Але намагайтеся не піддаватися бажанню наймати друзів, якщо тільки ваші друзі не володіють навичками, критичними для майбутньої компанії. Найуспішніші стартапи виникають тоді, коли власнику вдається зібрати по-справжньому різноманітну і талановиту команду, а також створити культуру, яка б об'єднувала людей та спонукала їх рухатися до спільних цілей.

5. Розширюйте свою частку ринку. Щоб зростати, вам потрібно працювати над розширенням клієнтської бази та просуванням свого продукту, а також довести користувачеві, що ваш продукт дійсно вирішує його проблеми.

6. Пристосовуйтесь до змін. Потреби клієнтів, а також технології, конкуренти та ринок постійно еволюціонують. Тому вам потрібно навчитися швидко адаптуватися до змін, помічати нові можливості та загрози і діяти відповідно до цих спостережень. В іншому разі у вашої компанії навряд чи буде шанс стати успішною.

За матеріалами "6 Vital Decisions You Must Make to Succeed", Inc..
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
13-14 грудня 2017
Київ
ELForum 2017. Щорічна подія для професіоналів, практиків і фанатів дистанційного навчання
14 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління відділом продажів (Наталія Дегтярьова)
20-21 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как убедить, что ты правКак убедить, что ты прав
Вообрази. Как работает креативностьВообрази. Как работает креативность
Кради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiстьКради як митець. Креативнi «фiшки», про якi тобi нiхто не розповiсть
Креативное мышление в бизнесеКреативное мышление в бизнесе
Стратегия успеха. Как избавиться от навязанных стереотипов и найти свой путьСтратегия успеха. Как избавиться от навязанных стереотипов и найти свой путь


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)