КОМЕНТАРІ | Соціальні мережі 26 листопада 2012 р.

Хочете зробити більш ефективним
соціальний аспект бізнесу? Додайте структуру!

Том Девенпорт (Tom Davenport), керівник напрямку інформаційних технологій та управління у Babson College, автор численних праць по бізнес-процесах, реінжинірингу, управлінню знаннями, серед яких книга "Аналітика як конкурентна перевага" (Competing on Analytics), розповідає про те, як зробити більш ефективною роботу з соціальними мережами.

Том Девенпорт (Tom Davenport)
Том Девенпорт
(Tom Davenport)
Багато менеджерів сьогодні стикаються із дилемою соціальності. Вони хочуть використовувати соціальні медіа, щоб збільшити свій вплив на клієнтів та співробітників. Але в той же час вони не можуть звикнути до думки, що їм доведеться дозволити працівникам використовувати соціальні медіа в робочий час. Вони бояться, що занадто велика кількість соціальної активності негативно вплине на продуктивність співробітників. І хоча всі ми вже звикли до твітів, профайлів, написів на стінах та дискусії в онлайні, мало хто знає, як зробити всі ці активності по-справжньому ефективними для бізнесу.

У таких умовах єдиний спосіб перетворити соціальні мережі на ефективний інструмент розвитку бізнесу — це структурувати комп'ютерну соціальність, зробити її більш впорядкованою та послідовною.

Бізнес уже звик працювати з інформаційними технологіями. Сьогодні практично у кожній компанії використовуються системи ERP та CRM. І це тільки питання часу, коли соціальні мережі продовжать цей перелік.

Ефективність на робочому місці передбачає також можливість для людей обмінюватися своїми знаннями та досвідом. І це саме та сфера, в якій соціальні медіа стають як ніколи зручними та ефективними. Вони роблять процес взаємодії між людьми набагато більш простим, а саме освоєння нового інструменту не вимагає практично жодних додаткових зусиль чи попередньої роботи.

Комбінація соціальних та структурних аспектів технологій гарантує, що соціальні активності в онлайні будуть справді орієнтовані на виконання роботи. А додавання структурних елементів зробить кожного більш свідомим щодо завдань, які йому потрібно виконати і знизить спокусу використовувати нові медіа тільки заради соціальної взаємодії.

Чисті соціальні додатки є занадто соціальними, а чисті структуровані програми — занадто структурованими. Тільки комбінація цих двох аспектів дозволяє досягати цілі найшвидше і з найбільшою ефективністю. Тому можна прогнозувати, що скоро структурована соціальність стане невід'ємною частиною кожного сучасного бізнесу.

За матеріалами "Want Value From Social? Add Structure", HBR Blog Network.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25-26 січня 2019
Київ
Складська логістика торгового підприємства
28 січня — 1 лютого 2019
Київ
Спеціаліст по персоналу — SpHR
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем
Освіта проти таланту. Сила творчостіОсвіта проти таланту. Сила творчості
Спершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слідСпершу найважливіше! Жити, любити, вчитися, залишити слід


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)