ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 18 січня 2006 р.

Оцінка людського капіталу: Конвертація поведінки на робочому місці у долари

(Measuring Human Capital: Converting Workplace Behavior into Dollars)

Оцінка людського капіталу на робочому місці завжди була складним завданням. Конвертація показників оцінки людської поведінки в долари, зазвичай, зводилася до обмеженої кількості спеціалізованих вчень. У цій книзі автор Dennis Kravetz демонструє, як будь-хто, збираючи легко доступну інформацію, може розробити систему показників для оцінки людського капіталу. Ці показники дають можливість розраховувати в доларовому еквіваленті заплановані чи вже завершені зміни у кадровому управлінні.

Measuring Human Capital наповнена кейсами. У читачів є можливість побачити доларовий ефект від, наприклад, навчання управлінського складу, зменшення бюрократії та впровадження кращих процедур підбору кадрів. Долари швидко перетворюються на мільйони.

Читачів цієї книги озброюють легкими у використанні формулами, які дають їм змогу розраховувати доларовий еквівалент будь-яких змін стосовно людського персоналу, який вони хочуть оцінити. Dennis Kravetz презентує дослідження, зроблене за допомогою 600+ організацій, яке показує, що багато мільярдів доларів чекають на організації, які ефективно керують людьми.

Measuring Human Capital представляє у сукупності найкраще з поведінкових наук, фінансів та бізнесової прагматики, щоб продемонструвати, як оцінити людський капітал на робочому місці. Читачів знайомлять з обмеженнями сучасних програм оцінювання; з тим, як встановлювати нові високоефективні системи показників, що оновлюються через оцінку результативності та опитування персоналу; з тим, як виражати показані зміни в отриманих (втрачених) доларах.

Про автора:

    Dennis Kravetz — президент Kravetz Associates, національної консалтингової фірми, що знаходиться у Месі (Арізона), яка спеціалізується на консалтингу з питань HR. До цього Dennis провів 13 років на різних керівних посадах відділів персоналу великих корпорацій. Він є автором 4-х книг та більш ніж 30-ти статей з HR управління, і отримав 3 національні нагороди за інновації у галузі HR. Серед його клієнтів майже половина найбільших 500 компаній Америки та ряд урядових організацій.

За матеріалами The CEO Refresher.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
16 травня 2017
Київ, kmbs
Управління репутацією в розгалуженій бізнес-структурі: як налагодити систему зсередини? (Євген Загорулько)
18-19 травня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Складська логістика торгового підприємства (Віктор Барановський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Эмоциональный интеллект 2.0Эмоциональный интеллект 2.0
Эффективные письменные деловые коммуникацииЭффективные письменные деловые коммуникации
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию
Умение слушать. Ключевой навык менеджераУмение слушать. Ключевой навык менеджера
Хватит мечтать, займись делом! Почему важнее хорошо работать, чем искать хорошую работуХватит мечтать, займись делом! Почему важнее хорошо работать, чем искать хорошую работу


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)