Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 30 березня 2006 р.

Стратегія блакитного океану
(Blue Ocean Strategy)

Стратегия голубого океана. Как создать свободную нишу и перестать бояться конкурентов (У. Чан Ким, Рене Моборн)
ДОКЛАДНО ПРО КНИГУ
Автори книги: У. Чан Ким, Рене Моборн (W. Chan Kim, Renee Mauborgne)

Одна справа плавати у відкритому морі, з усім необхідним обладнанням — радіо, радаром, Глобальною системою навігації та визначення положення; і зовсім інша — рушати в плавання цілковито сліпим, як підкорювачі морів XV століття. Але саме з такою проблемою стикаються лідери кілька останніх років. Вони пливуть у величезному океані новітніх стратегій, озброєні неадекватним інструментом.

Потреба такого інструментарію стала очевидною з 1994 року, коли Хемел і Прахалад вперше ствердили, що успішні компанії повинні не рухатися серед знайомих вод, давно установлених практик, а виробляти нові безпрецедентні для їхньої індустрії бізнес-моделі.

"Стратегія блакитного океану" — спроба аналітичного наближення, базованого на авторському переконанні, що ефективні стратегії повинні відрізнятися від тих, до яких ми звикли. Ось що мається на увазі під фразою "блакитний океан".

Блакитні океани... — це незаймані простори для ринку, які вимагають бути створеними; це можливість високоприбуткового зростання. У блакитних океанах змагання і суперечки є недоречними, оскільки ще не існує навіть правил гри. Ключовим елементом стратегії блакитного океану є "новизна оцінки": комбінація диференціації та низької ціни, яка розміщує продукт або послугу поза полем змагань.

Звернімося, наприклад, до історії про "Жовтий хвіст" — вина, створеного спеціально для ринку США і запущеного у виробництво в 2000 році Винами Каселла — маленьким сімейним винним заводом. Каселла кинув виклик звичній винній індустрії, яка стверджувала, що вино — це унікальний напій для знаючого споживача, який потребує складного і широкого вибору продуктів. Він досягнув результатів завдяки маркетингу і вибудовуванню бренду, який засновувався на невідповідній термінології.

Таким чином, Каселла створив блакитний океан, представивши нетрадиційне вино для таких споживачів, які зазвичай не п'ють вина. М'який, солодкий, фруктовий "Жовтий хвіст" апелював до любителів пива та коктейлів. Каселла спростив вибір, пропонуючи лише по одному сорту червоного та білого вина.

Як результат — бренд "Жовтий Хвіст", найшвидше здобув собі популярність за всю історію американських та австралійських винних магазинів. А винний завод Каселла став одним з найбільших у Австралії.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Как работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатетьКак работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатеть
Сделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой следСделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой след
Меньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головойМеньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головой
Все мы врём. Как ложь, жульничество и самообман делают нас людьмиВсе мы врём. Как ложь, жульничество и самообман делают нас людьми
Четыре правила успешного лидераЧетыре правила успешного лидера

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)