РЕЦЕНЗІЇ | Книга 30 березня 2006 р.

Стратегія блакитного океану
(Blue Ocean Strategy)

Стратегия голубого океана. Как создать свободную нишу и перестать бояться конкурентов (У. Чан Ким, Рене Моборн)
ДОКЛАДНО ПРО КНИГУ
Автори книги: У. Чан Ким, Рене Моборн (W. Chan Kim, Renee Mauborgne)

Одна справа плавати у відкритому морі, з усім необхідним обладнанням — радіо, радаром, Глобальною системою навігації та визначення положення; і зовсім інша — рушати в плавання цілковито сліпим, як підкорювачі морів XV століття. Але саме з такою проблемою стикаються лідери кілька останніх років. Вони пливуть у величезному океані новітніх стратегій, озброєні неадекватним інструментом.

Потреба такого інструментарію стала очевидною з 1994 року, коли Хемел і Прахалад вперше ствердили, що успішні компанії повинні не рухатися серед знайомих вод, давно установлених практик, а виробляти нові безпрецедентні для їхньої індустрії бізнес-моделі.

"Стратегія блакитного океану" — спроба аналітичного наближення, базованого на авторському переконанні, що ефективні стратегії повинні відрізнятися від тих, до яких ми звикли. Ось що мається на увазі під фразою "блакитний океан".

Блакитні океани... — це незаймані простори для ринку, які вимагають бути створеними; це можливість високоприбуткового зростання. У блакитних океанах змагання і суперечки є недоречними, оскільки ще не існує навіть правил гри. Ключовим елементом стратегії блакитного океану є "новизна оцінки": комбінація диференціації та низької ціни, яка розміщує продукт або послугу поза полем змагань.

Звернімося, наприклад, до історії про "Жовтий хвіст" — вина, створеного спеціально для ринку США і запущеного у виробництво в 2000 році Винами Каселла — маленьким сімейним винним заводом. Каселла кинув виклик звичній винній індустрії, яка стверджувала, що вино — це унікальний напій для знаючого споживача, який потребує складного і широкого вибору продуктів. Він досягнув результатів завдяки маркетингу і вибудовуванню бренду, який засновувався на невідповідній термінології.

Таким чином, Каселла створив блакитний океан, представивши нетрадиційне вино для таких споживачів, які зазвичай не п'ють вина. М'який, солодкий, фруктовий "Жовтий хвіст" апелював до любителів пива та коктейлів. Каселла спростив вибір, пропонуючи лише по одному сорту червоного та білого вина.

Як результат — бренд "Жовтий Хвіст", найшвидше здобув собі популярність за всю історію американських та австралійських винних магазинів. А винний завод Каселла став одним з найбільших у Австралії.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Пять правил выдающейся эффективности. Как достигать главных целей без перегрузок и выгоранияПять правил выдающейся эффективности. Как достигать главных целей без перегрузок и выгорания
Покажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметилиПокажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметили
Гениальность на заказ. Легкий способ поиска нестандартных решений и идейГениальность на заказ. Легкий способ поиска нестандартных решений и идей
Как преуспеть в бизнесе, нарушая все правилаКак преуспеть в бизнесе, нарушая все правила
Не работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг васНе работайте с м*даками. И что делать, если они вокруг вас


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)