РЕЦЕНЗІЇ | Книга 21 червня 2006 р.

Миттєве опитування: Швидке та дешеве маркетингове дослідження для кожної організації

The Snapshot Survey: Quick, Affordable Marketing Research for Every Organization

Чого прагнуть ваші клієнти? Не завадило б втілити їхні бажання у продукті чи сервісі, який ви надаєте. Власники бізнесу розуміють цінність маркетингових досліджень для виявлення потреб та бажань споживача. Проте, основною причиною, через яку більшість відмовляється від проведення таких досліджень, є їх вартість. Компанії із невисоким бюджетом вважають проведення досліджень занадто дорогим чи таким, яке займає занадто багато часу.

Автор книги "Миттєве опитування..." Lloyd Corder, досвідчений стратег із маркетингових досліджень, стверджує, що завдяки техніці миттєвого опитування з'являється можливість провести швидке і дуже дешеве маркетингове дослідження. Миттєве опитування є набором із 10-15-ти запитань, які включають два чи три питання, на які потрібна більш розгорнута відповідь. Книга дає інструментарій та ідеї для кожного — від топ-менеджера до HR-менеджера — яким чином здійснити миттєве опитування. У розділах книги пояснюється, яким чином можливо ідентифікувати перспективи, яких прагне споживач. Різноманітні типи опитувань (задоволення споживача, розвиток бренду та опитування працівників компанії) також включені до питань, які розглядаються у книзі. Інформація, отримана за допомогою миттєвого опитування може бути використана для побудови маркетингових стратегій, оцінки поточної діяльності та інших цілей.

Чітко сформульовані та логічно вибудовані поради, які можуть бути знайдені у книзі, спрямовані в першу чергу до власників малого бізнесу. Проте, вони можуть бути використані й іншими компаніями.

Ярослав Федорак, за матеріалами HBS Working Knowledge.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24-25 листопада 2017
Одеса
Оперативне управління командою підлеглих і бізнес-процесами (Ігор Сокуренко)
1 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Мотивація «під ключ»: від ефективності до оплати праці в рамках обмеженого бюджету (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
7-8 грудня 2017
Київ
Оцінка персоналу від А до Я (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Муза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеиМуза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеи
Письма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьераПисьма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьера
Креативное мышление в бизнесеКреативное мышление в бизнесе
Правила выдающейся карьерыПравила выдающейся карьеры
Убедительное письмо. Как использовать силу словУбедительное письмо. Как использовать силу слов


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)