РЕЦЕНЗІЇ | Книга 3 липня 2006 р.

Менеджер по роботі з клієнтами

Chief Customer Officer

Книга Chief Customer Officer покликана допомогти прийняти рішення щодо діяльності компанії, її стосунків з клієнтами та прибутковості. Автор Jeanne Bliss, яка понад двадцять п'ять років працює у сфері роботи з клієнтами, намагається внести розуміння щодо завдань організації, співпраці з клієнтами та вирішення споживацьких вимог. Зрештою, говориться також про те, чи здатна компанія справлятися із тими завданнями, які перед нею ставлять клієнти. Вирішенням цієї проблеми, можливо, стане введення посади менеджера по роботі з клієнтами.

У книзі дається відповідь на безліч різноманітних питань, пов'язаних із споживачами. Ось лише деякі з них:

  • Які сильні сторони є у Вашої компанії? Яким чином компанія повинна здійснювати свою діяльність?
  • Яким чином повинні встановлюватися пріоритети?
  • Яким чином пріоритети Вашої компанії впливають на стосунки з клієнтами?
  • У яких сферах вони призводять до конфлікту?
  • Яку роль у стосунках з клієнтами відіграє лідерство?
  • Що повинно бути зроблено для того, щоб сфокусувати Вашу організацію на клієнтах?
  • Чи дійсно введення посади менеджера по роботі з клієнтами зможе вирішити Ваші проблеми?
  • Якщо Ви вирішите найняти менеджера по роботі з клієнтами, за які сфери він повинен відповідати?

Менеджери та керівники можуть застосовувати цю книгу як посібник для оцінки діяльності організації щодо стосунків з клієнтами. Окрім цього, вони зможуть користуватися нею для обґрунтованого прийняття рішень щодо цих питань.

Для новоспечених менеджерів по роботі з клієнтами книга стане справжнім помічником, і вони будуть застосовувати її у своїй повсякденній діяльності. Тут можуть бути знайдені різноманітні інструменти, підходи та методологія, яким чином здійснювати свою роботу. Але найбільш важливо те, що у книзі наведено практичні інструкції, як послідовно, крок за кроком, покращувати діяльність компанії.

Ярослав Федорак, за матеріалами The CEO Refresher.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)
14-18 березня 2017
Київ
Спеціаліст із пільг, компенсацій і розвитку — SpCBD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Бойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзникаБойся... но действуй! Как превратить страх из врага в союзника
Великолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактовВеликолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактов
Связанные одной сетью. Как на нас влияют люди, которых мы никогда не виделиСвязанные одной сетью. Как на нас влияют люди, которых мы никогда не видели
Доктрина шокаДоктрина шока
Делай меньше. Как избавиться от желания все успетьДелай меньше. Как избавиться от желания все успеть


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)