РЕЦЕНЗІЇ | Книга 7 липня 2006 р.

Більше за менше: Сила процесного управління

More for Less: The Power of Process Management

Існує лише один бос. Клієнт. Саме він може звільнити з посади будь-кого у компанії, навіть генерального директора, якщо приноситиме гроші не Вам, а конкурентам. — Sam Walton

Чого насправді хочуть Ваші клієнти? "Більше за менше"! Вони хочуть більше цінностей, більше сервісу, більше доставок, більше уваги. Вони хочуть менше труднощів, менше бюрократії, менше ринкового тиску — вони хочуть отримувати "більше", а платити — "менше". І до того часу, поки ви не зумієте надати клієнтам того, чого вони хочуть, можете бути певні, що вони знайдуть це у ваших конкурентів.

Немає нічого неможливого, але для того, щоб досягнути мети і пропонувати "більше за менше" вам слід керуватися нестандартним управлінським мисленням, яке відрізняється від норми. У книзі Andrew Spanyi More for Less наведено приклади, яким чином це можливо зробити.

Чітке визначення того, що є найважливішим для клієнтів та прозора оцінка впливу бізнес-процесів компанії на її діяльність — два фундаментальних елементи, які встановлюють верховенство процесного управління у вашій компанії.

Ця книга чудово підійде керівникам. Вони зможуть набути практичного розуміння процесного управління та побачити, що саме слід змінити у моделі функціонального управління, щоб досягнути найкращих результатів та задовольнити клієнтів.

Проте, книга доступна для будь-якого рівня читача. Фокус на бізнес-лідерстві дає можливість вказати спосіб успішного виведення компанії до перших рядів сучасного бізнес-світу. Окрім того, у книзі можуть бути знайдені хороші приклади вдалого досягнення мети та успішного впровадження процесного управління.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Tiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життяTiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життя
Код винятковості. Живи за власними правиламиКод винятковості. Живи за власними правилами
Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішностіЕмоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)