РЕЦЕНЗІЇ | Книга 7 липня 2006 р.

Більше за менше: Сила процесного управління

More for Less: The Power of Process Management

Існує лише один бос. Клієнт. Саме він може звільнити з посади будь-кого у компанії, навіть генерального директора, якщо приноситиме гроші не Вам, а конкурентам. — Sam Walton

Чого насправді хочуть Ваші клієнти? "Більше за менше"! Вони хочуть більше цінностей, більше сервісу, більше доставок, більше уваги. Вони хочуть менше труднощів, менше бюрократії, менше ринкового тиску — вони хочуть отримувати "більше", а платити — "менше". І до того часу, поки ви не зумієте надати клієнтам того, чого вони хочуть, можете бути певні, що вони знайдуть це у ваших конкурентів.

Немає нічого неможливого, але для того, щоб досягнути мети і пропонувати "більше за менше" вам слід керуватися нестандартним управлінським мисленням, яке відрізняється від норми. У книзі Andrew Spanyi More for Less наведено приклади, яким чином це можливо зробити.

Чітке визначення того, що є найважливішим для клієнтів та прозора оцінка впливу бізнес-процесів компанії на її діяльність — два фундаментальних елементи, які встановлюють верховенство процесного управління у вашій компанії.

Ця книга чудово підійде керівникам. Вони зможуть набути практичного розуміння процесного управління та побачити, що саме слід змінити у моделі функціонального управління, щоб досягнути найкращих результатів та задовольнити клієнтів.

Проте, книга доступна для будь-якого рівня читача. Фокус на бізнес-лідерстві дає можливість вказати спосіб успішного виведення компанії до перших рядів сучасного бізнес-світу. Окрім того, у книзі можуть бути знайдені хороші приклади вдалого досягнення мети та успішного впровадження процесного управління.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
22-23 серпня 2018
Київ
Лідерство і управління командою (Вікторія Березіна)
5-6 вересня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
7 вересня 2018
Київ
Маркетинг на 360° (практикум з маркетингу від Гарретта Джонстона)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Креативь! Поставь идеи на потокКреативь! Поставь идеи на поток
Работай легко. Индивидуальный подход к повышению продуктивностиРаботай легко. Индивидуальный подход к повышению продуктивности
Ваш надійний тилВаш надійний тил
Бизнесхак на каждый день. Экономьте время, деньги и силыБизнесхак на каждый день. Экономьте время, деньги и силы
К черту все! Берись и делай!К черту все! Берись и делай!


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)