РЕЦЕНЗІЇ | Книга 12 грудня 2006 р.

Ваші співробітники — ваші основні партнери

Працюючи у сучасному світі актуалізованої конкуренції, легко забути, що найважливішими ключовими партнерами вашої компанії є ті люди, які приходять на роботу кожного дня, тобто співробітники. Керівники успішних компаній не задумуючись скажуть вам, що пошук та утримання талантів — ключ до зростання і процвітання. І це особливо актуально для компаній середнього розміру, яким доводиться постійно конкурувати з більшими та багатшими компаніями за фахівців у сфері менеджменту та підприємництва.

"Передові компанії та їх лідери починають розуміти зв'язок між рівнем задоволеності співробітників, високим рівнем продуктивності та загальним результатом компанії", — говорить Patrick Lencioni, бізнес-консультант, чия книга "П'ять дисфункцій команди" (The Five Dysfunctions of a Team) стала бізнес-бестселлером.

Секретом успішної організації є створення командної культури, яка зміцнює зв'язки між співробітниками та дає їм впевненість, що їхній внесок у спільну справу поважають та цінують. "Необхідно побудувати довіру між членами команди таким чином, щоб люди відчували себе вільно, могли попрохати про допомогу чи навпаки — поділитися своїми думками. Не боялися заперечувати, коли не погоджуються із концепціями та висловлюваннями інших".

Розвиток нових ідей — обов'язкова умова зростання будь-якої компанії. Проте, більшість керівників чекають, поки бізнес зайде у глухий кут, перш ніж починати інноваційний шлях. На відміну від них, лідери успішних компаній завжди кладуть інновації в основу стратегії своїх організацій.

"З того часу, як я відмовився від ролі генерального директора, який все і всіх тримає під тотальним контролем, компанія перебуває у стані постійного зростання, — стверджує Patrick Lencioni, — менеджери перестали бачити у мені особу, з якою вони змушені завжди погоджуватися. І це зробило нас сильнішими".

Ярослав Федорак, за матеріалами Business 2.0.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25-26 травня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Закупівельна логістика та управління запасами (Віктор Пузанов)
26 травня 2017
Київ, kmbs
Marketing dream-team: як побудувати та управляти нею? (Оксана Кулікова)
26 травня 2017
Київ, БЦ "Євразія"
VIII щорічний Форум HR-Директорів

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Харизма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатлениеХаризма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатление
Стрессоустойчивость. Как сохранять спокойствие и эффективность в любых ситуацияхСтрессоустойчивость. Как сохранять спокойствие и эффективность в любых ситуациях
Мысли по-крупному и не тормози!Мысли по-крупному и не тормози!
Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективнымИскусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным
Миф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть всеМиф о многозадачности. К чему приводит стремление успеть все


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)