РЕЦЕНЗІЇ | Книга 12 грудня 2006 р.

Ваші співробітники — ваші основні партнери

Працюючи у сучасному світі актуалізованої конкуренції, легко забути, що найважливішими ключовими партнерами вашої компанії є ті люди, які приходять на роботу кожного дня, тобто співробітники. Керівники успішних компаній не задумуючись скажуть вам, що пошук та утримання талантів — ключ до зростання і процвітання. І це особливо актуально для компаній середнього розміру, яким доводиться постійно конкурувати з більшими та багатшими компаніями за фахівців у сфері менеджменту та підприємництва.

"Передові компанії та їх лідери починають розуміти зв'язок між рівнем задоволеності співробітників, високим рівнем продуктивності та загальним результатом компанії", — говорить Patrick Lencioni, бізнес-консультант, чия книга "П'ять дисфункцій команди" (The Five Dysfunctions of a Team) стала бізнес-бестселлером.

Секретом успішної організації є створення командної культури, яка зміцнює зв'язки між співробітниками та дає їм впевненість, що їхній внесок у спільну справу поважають та цінують. "Необхідно побудувати довіру між членами команди таким чином, щоб люди відчували себе вільно, могли попрохати про допомогу чи навпаки — поділитися своїми думками. Не боялися заперечувати, коли не погоджуються із концепціями та висловлюваннями інших".

Розвиток нових ідей — обов'язкова умова зростання будь-якої компанії. Проте, більшість керівників чекають, поки бізнес зайде у глухий кут, перш ніж починати інноваційний шлях. На відміну від них, лідери успішних компаній завжди кладуть інновації в основу стратегії своїх організацій.

"З того часу, як я відмовився від ролі генерального директора, який все і всіх тримає під тотальним контролем, компанія перебуває у стані постійного зростання, — стверджує Patrick Lencioni, — менеджери перестали бачити у мені особу, з якою вони змушені завжди погоджуватися. І це зробило нас сильнішими".

Ярослав Федорак, за матеріалами Business 2.0.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
29-30 червня 2017
Київ, Нивки-Холл
Управлінський облік: стратегія управління компанією (Олена Павлова)
30 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
4-6 липня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Можливо все!Можливо все!
Скорость доверия. То, что меняет всеСкорость доверия. То, что меняет все
Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)
Самое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой командуСамое важное. Как разобраться в себе, стать лидером и повести за собой команду
Как преуспеть в бизнесе, нарушая все правилаКак преуспеть в бизнесе, нарушая все правила


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)