РЕЦЕНЗІЇ | Книга 12 грудня 2006 р.

Ваші співробітники — ваші основні партнери

Працюючи у сучасному світі актуалізованої конкуренції, легко забути, що найважливішими ключовими партнерами вашої компанії є ті люди, які приходять на роботу кожного дня, тобто співробітники. Керівники успішних компаній не задумуючись скажуть вам, що пошук та утримання талантів — ключ до зростання і процвітання. І це особливо актуально для компаній середнього розміру, яким доводиться постійно конкурувати з більшими та багатшими компаніями за фахівців у сфері менеджменту та підприємництва.

"Передові компанії та їх лідери починають розуміти зв'язок між рівнем задоволеності співробітників, високим рівнем продуктивності та загальним результатом компанії", — говорить Patrick Lencioni, бізнес-консультант, чия книга "П'ять дисфункцій команди" (The Five Dysfunctions of a Team) стала бізнес-бестселлером.

Секретом успішної організації є створення командної культури, яка зміцнює зв'язки між співробітниками та дає їм впевненість, що їхній внесок у спільну справу поважають та цінують. "Необхідно побудувати довіру між членами команди таким чином, щоб люди відчували себе вільно, могли попрохати про допомогу чи навпаки — поділитися своїми думками. Не боялися заперечувати, коли не погоджуються із концепціями та висловлюваннями інших".

Розвиток нових ідей — обов'язкова умова зростання будь-якої компанії. Проте, більшість керівників чекають, поки бізнес зайде у глухий кут, перш ніж починати інноваційний шлях. На відміну від них, лідери успішних компаній завжди кладуть інновації в основу стратегії своїх організацій.

"З того часу, як я відмовився від ролі генерального директора, який все і всіх тримає під тотальним контролем, компанія перебуває у стані постійного зростання, — стверджує Patrick Lencioni, — менеджери перестали бачити у мені особу, з якою вони змушені завжди погоджуватися. І це зробило нас сильнішими".

Ярослав Федорак, за матеріалами Business 2.0.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 жовтня 2020
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. KPI посад. Впровадження Системи Мотивації персоналу
5 жовтня — 7 грудня 2020
Київ
Курс «Управлінський коктейль»
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Коротко і по суті. Мистецтво визначати пріоритетиКоротко і по суті. Мистецтво визначати пріоритети
Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомствНіколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств
Витончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблемВитончене мистецтво забивати на все. Нестандартний підхід до проблем

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)