РЕЦЕНЗІЇ | Книга 5 липня 2012 р.

Як просувати свій продукт для людей, не схожих на вас

How to Market to People Not Like You

Розповсюджене питання — як залучати нові групи клієнтів та розширювати свою частку ринку — турбує багатьох маркетологів. Традиційний підхід полягає в пошуку максимальної кількості людей, які відповідають одному ключовому клієнтському профілю — тобто схожих між собою споживачів.

Книга Келлі Макдональд (Kelly McDonald) "Як просувати свій продукт для людей, не схожих на вас" (How to Market to People Not Like You) кидає виклик традиційному стереотипу щодо ключових клієнтів і пропонує абсолютно новий підхід, який дозволяє суттєво розширити базу ваших клієнтів і, як наслідок, збільшити рамки бізнесу.

Автор наголошує на тому, що компанії в першу чергу варто зосередитися на ціннісних характеристиках клієнта, а не на демографічних факторах. При цьому вона пояснює, яким чином ви можете збільшити свій бізнес і прибутки, орієнтуючись на клієнтів, які, на перший погляд, не входять до вашої ключової аудиторії.

Книга "Як просувати свій продукт для людей, не схожих на вас" також допоможе вам досягнути незнайомих ринкових сегментів та залучити мікросегментовані групи споживачів, дозволить краще зрозуміти потреби і цінності різних груп клієнтів і, нарешті, завоювати їхні серця, думки та гаманці!

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
13-14 серпня 2020
Онлайн-курс
Професійні продажі В2В: від першого контакту до повторного продажу
13 серпня 2020
Київ
Інновації. Впровадження змін
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Як здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБРЯк здобути прихильність людей і навчитися впливати на них: рекомендації колишнього агента ФБР
Коротко і по суті. Мистецтво визначати пріоритетиКоротко і по суті. Мистецтво визначати пріоритети
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)