РЕЦЕНЗІЇ | Книга 5 липня 2012 р.

Як просувати свій продукт для людей, не схожих на вас

How to Market to People Not Like You

Розповсюджене питання — як залучати нові групи клієнтів та розширювати свою частку ринку — турбує багатьох маркетологів. Традиційний підхід полягає в пошуку максимальної кількості людей, які відповідають одному ключовому клієнтському профілю — тобто схожих між собою споживачів.

Книга Келлі Макдональд (Kelly McDonald) "Як просувати свій продукт для людей, не схожих на вас" (How to Market to People Not Like You) кидає виклик традиційному стереотипу щодо ключових клієнтів і пропонує абсолютно новий підхід, який дозволяє суттєво розширити базу ваших клієнтів і, як наслідок, збільшити рамки бізнесу.

Автор наголошує на тому, що компанії в першу чергу варто зосередитися на ціннісних характеристиках клієнта, а не на демографічних факторах. При цьому вона пояснює, яким чином ви можете збільшити свій бізнес і прибутки, орієнтуючись на клієнтів, які, на перший погляд, не входять до вашої ключової аудиторії.

Книга "Як просувати свій продукт для людей, не схожих на вас" також допоможе вам досягнути незнайомих ринкових сегментів та залучити мікросегментовані групи споживачів, дозволить краще зрозуміти потреби і цінності різних груп клієнтів і, нарешті, завоювати їхні серця, думки та гаманці!

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
30 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
4-6 липня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
12 липня 2017
Київ
Абсолютна залученість. 100% поліпшення показників руками Ваших співробітників (Ігор Немировський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ
Искусство замечать. Секреты наблюдательности истинных лидеровИскусство замечать. Секреты наблюдательности истинных лидеров
ПобедительПобедитель
Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?
Ловушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджментуЛовушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджменту


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)