РЕЦЕНЗІЇ | Книга 10 квітня 2007 р.

Потрійний результат

The Triple Bottom Line

Книга "Потрійний результат" може видатися корисною кожному, хто хотів би бути часткою стійкої та надійної організації. Концепція потрійного результату робить наголос на економічних вимірах, впливові зовнішнього середовища та соціальній відповідальності. Дехто називає її: Прибуток, Люди, Планета. Книга дає багато хороших прикладів успішних та провальних стратегій компанії, а також детально пояснює кожну частину феномену потрійного результату.

Фокусування лише на прибутковості може зашкодити компанії, якщо вона нехтуватиме іншими своїми ресурсами: людськими та природніми. Понад 2200 генеральних директорів вже сьогодні підписали документ UN Global Compact, який забезпечує людські права, робочі стандарти, оточення та протидію корупції. Більше того, цей документ не обмежується впливом лише на генеральних директорів — кожен менеджер та бізнес-функція повинна також відповідати концепції. Близько 3000 компаній зі всіх куточків світу публікують звіти своєї діяльності, які стосуються відношення до проблем зовнішнього оточення, соціуму та стабільності, на волонтерських засадах.

Автори пропонують широку історичну перспективу на компанії та ті фактори, які змушують сучасні компанії бути соціально відповідальними. У більш вільному, суверенному та пронизаному мережами комунікацій світі, компанії мають набагато більше можливостей. Але й небезпек також дуже багато.

Стабільність — це не просто потреба бути соціально відповідальним філантропом. Це також вміння знаходити правильний баланс між "соціальною добротою" та успішним веденням бізнесу. Книга пропонує хороші приклади, такі як: гібридні автомобілі Toyota, екологічні проекти GE, а також розвиток напоїв для здорового життєвого стилю PepsiCo. Такі компанії свідомо шукають способів інтеграції прибуткових ініціатив та соціально-відповідальних функцій.

У книзі знайдемо три способи ведення бізнесу:

  1. Захист бізнесу. Зменшення ризику зашкодити клієнтам, працівникам та суспільству.
  2. Управління бізнесом. Зменшення коштів та ресурсів, які необхідні для діяльності, включаючи енергетичні ресурси.
  3. Зростання бізнесу. Пошук нових ринків, нових продуктів та сервісів. Покращення та підтримка репутації та частки ринку. Вміння дослухатися до порад (навіть якщо це критика). Вміння вступати у партнерські стосунки зі своєю бізнес-спільнотою.

Автори книги Савіц (Savitz) та Вебер (Weber) також намагаються дослідити можливі проблеми на шляху до втілення концепції потрійного результату. Вони беруть до уваги й те, що компанії не завжди починають свою діяльність у безпроблемному оточенні, тому вони намагаються навчити компанії перетворювати ці проблеми на можливості.

Зрештою, книга пояснює, яким чином можливо перетворити свій бізнес на стабільну та стійку структуру. На їх думку розвиток метрик та звітності може стати в нагоді для формування стабільної культури компанії. Про більше можна дізнатися, прочитавши книгу.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Формула максимуму. Переможні стратегії досягнення цілейФормула максимуму. Переможні стратегії досягнення цілей
Працюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіхуПрацюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіху
Мій бос — ідіотМій бос — ідіот

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)