Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 24 липня 2007 р.

Не переймайтесь, будьте готові

Upside: The 7 Strategies for Turning Big Threats into Growth Breakthroughs

Дизайн iPod часто називають основним доказом успішності продукту. Проте набагато рідше доводиться чути про стратегічні рішення всередині компанії, які також стали важливим кроком для створення цього феномену. Apple запатентували ключову технологію, завдяки якій iPod набув популярності, — систему програмного забезпечення iTunes. При цьому керівник компанії Стів Джобс чітко окреслив час до виходу першої версії продукту — 9 місяців. Це дозволило сфокусувати увагу навколо розробки гаджета та забезпечило достатню швидкість виходу на ринок. Ці заходи дали змогу систематично знизити ризик запуску iPod та забезпечили успішність $100 мільйонної ставки Apple.

Таким чином компанія взяла на себе функцію формування ризику. І саме це стало ключовим уроком, який ми знайдемо у книзі "Вершина: 7 стратегій перетворення великих загроз на проривне зростання" (Upside: The 7 Strategies for Turning Big Threats into Growth Breakthroughs), автором якої є Адріан Сливоцький (Adrian Slywotzky). Він відмовляється від усталеної думки, що для досягнення успіху компаніям слід уникати великих ризиків. "Некеровані ризики — найбільше джерело витрат для вашого бізнесу та економіки в цілому", — пише він. У новій книзі "Вершина..." він намагається довести, що ризики повинні грати на руку компанії — ними слід правильно керувати.

Сливоцький уникає традиційного розуміння управління ризиками як страхування. Він бореться не з падіннями курсів та відсотками, а зі шкодою для стратегії компанії. Наприклад: Що трапиться, якщо провалиться великий проект? Чи якщо раптово зміняться споживацькі вподобання? "Вершина..." називає п'ять інших викликів, з якими можуть зіткнутися компанії, включаючи вибір правильного шляху, стосунки з непереможними конкурентами, подолання надмірної впевненості, уникнення вбивчої конкуренції та подолання стагнації.

Тема, яка червоною ниткою проходить через усю книгу: слід готувати компанії до прийняття керованих ризиків та виходу на вершину. Одним із найяскравіших прикладів, використаних ним у книзі, є історія японської музично-розважальної компанії Tsutaya. На відміну від своїх американських конкурентів, таких як Blockbuster чи Tower Records, Tsutaya навчилася любити мінливі смаки споживачів. У кожній зміні вподобань своїх клієнтів Tsutaya бачить не загрозу, а нову можливість для зростання.

Ярослав Федорак, за матеріалами BusinessWeek.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
К черту все! Берись и делай!К черту все! Берись и делай!
Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?
Новые размышления о личном развитииНовые размышления о личном развитии
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Искусство замечать. Секреты наблюдательности истинных лидеровИскусство замечать. Секреты наблюдательности истинных лидеров

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)