ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 27 серпня 2007 р.

Досягнення успіху в продажах

Achieve Sales Excellence

Книга "Досягнення успіху в продажах" (Achieve Sales Excellence) базується на 14-річному дослідженні HR Chally Group, в якому взяло участь 80 000 клієнтів із 15-ти галузей. Це дослідження представляє нову парадигму взаємодії між різними бізнесами. У той час як ціна, якість, інноваційні можливості продукту, доступність і т. п. впливають на рішення клієнта про покупку — жодна із цих ознак не є визначальним фактором. Дослідження доводить, що саме поведінка продавця є найбільш впливовим фактором прийняття рішення про покупку, коли йдеться про продажі у секторі B2B.

Рішення бізнес-клієнтів про покупку є не просто рішенням придбати той чи інший товар, але й віддати на аутсорсінг управління перевагами, які компанія сподівається отримати від продукту. Таким чином для бізнес-клієнтів продавці виконують ролі своєрідного замінника менеджера.

Яким чином продавці можуть допомогти клієнтам, підтримати їх та сприяти у досягненні цілі? У дослідженні згадується про сім характеристик, які повинні бути притаманними продавцеві світового класу.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Book Review.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
16 травня 2017
Київ, kmbs
Управління репутацією в розгалуженій бізнес-структурі: як налагодити систему зсередини? (Євген Загорулько)
18-19 травня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Складська логістика торгового підприємства (Віктор Барановський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Большая восьмерка. Результаты самого масштабного исследования успешных людейБольшая восьмерка. Результаты самого масштабного исследования успешных людей
Убедительное письмо. Как использовать силу словУбедительное письмо. Как использовать силу слов
Гениальность на заказ. Легкий способ поиска нестандартных решений и идейГениальность на заказ. Легкий способ поиска нестандартных решений и идей
Как писать так, чтобы вам доверялиКак писать так, чтобы вам доверяли
Ловушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджментуЛовушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджменту


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)