РЕЦЕНЗІЇ | Книга 3 жовтня 2007 р.

Глобальна багатоманітність: Залучення споживачів та співробітників по всьому світу

Global Diversity: Winning Customers and Engaging Employees Within World Markets

Для досягнення успіху на світовому ринку корпорації повинні навчитися адаптувати свої продукти та послуги до потреб та вподобань місцевих споживачів. Поверхове знання про культуру тієї чи іншої країни призводить до ускладнень при виході компанії на нові ринки. Організації потребують куди глибшого розуміння відмінностей — як очевидних, так і прихованих — які можуть впливати на бізнес та очікування від роботи компанії.

Ернест Гандлінг (Ernest Gundling) та Аніта Занчетін (Anita Zanchettin) пропонують базове розуміння згаданих вище категорій у своїй книзі "Глобальне багатоманіття". Зокрема, автори пропонують інформацію щодо ключових аспектів відмінностей у восьми країнах: Китаю, Єгипту, Індії, Японії, Мексики, Росії, Великобританії та США. Автори надають детальну інформацію щодо таких аспектів, як вік, мова, стать, соціально-економічний статус, релігія, регіональна приналежність, етнічність, сімейні цінності. Окрім того, у книзі можна відшукати інформацію про можливі ускладнення на робочому місці, які стосуються кожного із наведених вище аспектів. Книга закінчується пропозицією практичного підходу, який складається із шести етапів. Саме його використовуватимуть ті компанії, які прагнуть максимізувати свій успіх на глобальному ринку.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Book Review.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 2 жовтня 2020
Київ
Інтенсив «Школа сучасного нормування»
1 жовтня 2020
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. KPI посад. Впровадження Системи Мотивації персоналу
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Шкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на кращеШкереберть. Як творчий безлад може змінити життя на краще
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Крок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до метиКрок за кроком. Як ентузіазм і наполегливість ведуть до мети

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)