РЕЦЕНЗІЇ | Книга 3 жовтня 2007 р.

Глобальна багатоманітність: Залучення споживачів та співробітників по всьому світу

Global Diversity: Winning Customers and Engaging Employees Within World Markets

Для досягнення успіху на світовому ринку корпорації повинні навчитися адаптувати свої продукти та послуги до потреб та вподобань місцевих споживачів. Поверхове знання про культуру тієї чи іншої країни призводить до ускладнень при виході компанії на нові ринки. Організації потребують куди глибшого розуміння відмінностей — як очевидних, так і прихованих — які можуть впливати на бізнес та очікування від роботи компанії.

Ернест Гандлінг (Ernest Gundling) та Аніта Занчетін (Anita Zanchettin) пропонують базове розуміння згаданих вище категорій у своїй книзі "Глобальне багатоманіття". Зокрема, автори пропонують інформацію щодо ключових аспектів відмінностей у восьми країнах: Китаю, Єгипту, Індії, Японії, Мексики, Росії, Великобританії та США. Автори надають детальну інформацію щодо таких аспектів, як вік, мова, стать, соціально-економічний статус, релігія, регіональна приналежність, етнічність, сімейні цінності. Окрім того, у книзі можна відшукати інформацію про можливі ускладнення на робочому місці, які стосуються кожного із наведених вище аспектів. Книга закінчується пропозицією практичного підходу, який складається із шести етапів. Саме його використовуватимуть ті компанії, які прагнуть максимізувати свій успіх на глобальному ринку.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Book Review.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)
5-6 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Асистент керівника: мотивація, організація роботи, ефективна комунікація (Наталія Дегтярьова)
7 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Все, що необхідно знати власникам малого бізнесу про фінанси, бюджети і мотивацію (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Обретая Я. Неординарные стратегии, изменяющие карьеруОбретая Я. Неординарные стратегии, изменяющие карьеру
Директора и дилеммыДиректора и дилеммы
Ловушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджментуЛовушка времени. Классическое пособие по тайм-менеджменту
Корпократия. Как генеральные директора прибирают к рукам миллионы долларовКорпократия. Как генеральные директора прибирают к рукам миллионы долларов
Зарабатывайте столько, сколько вы стоитеЗарабатывайте столько, сколько вы стоите


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)