РЕЦЕНЗІЇ | Книга 3 жовтня 2007 р.

Глобальна багатоманітність: Залучення споживачів та співробітників по всьому світу

Global Diversity: Winning Customers and Engaging Employees Within World Markets

Для досягнення успіху на світовому ринку корпорації повинні навчитися адаптувати свої продукти та послуги до потреб та вподобань місцевих споживачів. Поверхове знання про культуру тієї чи іншої країни призводить до ускладнень при виході компанії на нові ринки. Організації потребують куди глибшого розуміння відмінностей — як очевидних, так і прихованих — які можуть впливати на бізнес та очікування від роботи компанії.

Ернест Гандлінг (Ernest Gundling) та Аніта Занчетін (Anita Zanchettin) пропонують базове розуміння згаданих вище категорій у своїй книзі "Глобальне багатоманіття". Зокрема, автори пропонують інформацію щодо ключових аспектів відмінностей у восьми країнах: Китаю, Єгипту, Індії, Японії, Мексики, Росії, Великобританії та США. Автори надають детальну інформацію щодо таких аспектів, як вік, мова, стать, соціально-економічний статус, релігія, регіональна приналежність, етнічність, сімейні цінності. Окрім того, у книзі можна відшукати інформацію про можливі ускладнення на робочому місці, які стосуються кожного із наведених вище аспектів. Книга закінчується пропозицією практичного підходу, який складається із шести етапів. Саме його використовуватимуть ті компанії, які прагнуть максимізувати свій успіх на глобальному ринку.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Book Review.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Мотивація «під ключ»: від ефективності до оплати праці в рамках обмеженого бюджету (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
7-8 грудня 2017
Київ
Оцінка персоналу від А до Я (Оксана Кондратенко)
7-8 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Видатний керівник: Лідерство. Менеджмент. Управління людьми. Мотивація. Управління ключовими фінансовими показниками (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Працюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіхуПрацюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіху
Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)Три признака унылой работы. История со смыслом для менеджеров (и их подчиненных)
Личный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другиеЛичный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другие
Бизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку талантаБизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку таланта
Доктрина шокаДоктрина шока


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)