РЕЦЕНЗІЇ | Книга 14 листопада 2007 р.

Хранителі: Професія та Корпоративне управління

Gatekeepers: the Professions and Corporate Governance

Видання "Хранителі: Професія та Корпоративне управління" (Gatekeepers: the Professions and Corporate Governance), автором якого є Джон Кофі (John Coffee) — це одна із найостанніших спільних публікацій Oxford University Press та Oxford's Said Business School. Автор книги — професор права у Columbia University's Law School та керівник центру корпоративного управління при цьому навчальному закладі.

У книзі розкриваються корпоративні досягнення та поразки останніх часів, як у США, так і у Європі. Автор звертається до прикладів Enron та WorldCom, відкриваючи нові деталі корпоративних скандалів. Він відмовляється від суб'єктивного підходу, який використовується у більшості інших публікацій і намагається зважено підійти до проблеми, підтримуючи свої висновки значною кількістю інформації та фактів.

Джон Кофі щиро дивується, що "основні фінансові злочини в американських компаніях не співпали із такою ж епідемією у Європі 2000-2003 років". І хоча Європа також неодноразово стикалася із прикладами фінансового шахрайства (згадайте хоча б Parmalat), Кофі доводить, що стимулом до нього були інші причини і вони відбувалися у інший часовий проміжок, ніж у Америці.

Основна ж різниця між Європою та США, на думку Кофі, — це більш сконцентрована, менш розрізнена система власників корпоративного управління у Європі, яка сприяє кращій поінформованості акціонерів про справи компанії та більш довірливим стосункам між власниками компанії та найманими менеджерами.

Це просто відмінна, надзвичайно читабельна книга, в якій консервативні та інноваційні підходи до корпоративного управління допомагають нам краще зрозуміти цей феномен, а також уникнути його недооцінки.

Ярослав Федорак, за матеріалами Corporate Governance: An International Review.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Пирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системеПирамида эффективности. От разрозненных техник к цельной системе
Поцелуй лягушку! Научись превращать проблемы в возможностиПоцелуй лягушку! Научись превращать проблемы в возможности
Гибкий ум. Как видеть вещи иначе и думать нестандартноГибкий ум. Как видеть вещи иначе и думать нестандартно
Искусство офисных интриг. Как построить успешную карьеру в мире лжи, подстав и грязной игрыИскусство офисных интриг. Как построить успешную карьеру в мире лжи, подстав и грязной игры
Ментальные ловушки на работеМентальные ловушки на работе


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)