РЕЦЕНЗІЇ | Книга 7 листопада 2007 р.

Зовнішні інновації

Outside Innovation. How Your Customers will Co-Design Your Company's Future

Що швидшою та якіснішою є інноваційна діяльність компанії — то більша ймовірність, що організація зуміє залишитися лідером на ринку та прикладом для послідовників. Проте правила інновації змінюються, як і все інше. Сучасні компанії досягають успіху не тому, що в них працюють найталановитіші інженери та науковці, а тому, що їхніми послугами користуються найрозумніші споживачі. Компанії, які на практиці застосовують принцип зовнішніх інновацій мають набагато більше шансів привабити потенційного клієнта, ніж ті, які нічого про цей принцип не знають. Саме про нього йдеться у книзі Патриції Сейболд (Patricia Seybold) "Зовнішні інновації. Як клієнти допомагають творити майбутнє вашої компанії" (Outside Innovation. How Your Customers will Co-Design Your Company's Future).

Змальована із десятків кейсів та історій реальних компаній, книга показує, яким чином перемогти у інноваційній війні. Для цього, на думку автора, слід:

  • знаходити провідних у галузі користувачів та комерціалізувати їхні винаходи;
  • залучати найактивніших клієнтів до розробки продуктів і навіть процесів;
  • надати змогу користувачам самостійно вирішувати свої проблеми та проблеми інших користувачів, спільно знаходити правильні рішення та змінювати продукцію компанії під власні потреби;
  • надати клієнтам інноваційний набір інструментів, який би дозволив їм повністю налаштувати продукт/сервіс під власні потреби;
  • спонукати користувачів ділитися власними відкриттями та зауваженнями щодо продуктів/сервісів компанії.

То що ж таке зовнішні інновації з точки зору автора книги?

    Це спроможність користувачів бути розробниками процесів, продуктів, сервісів та бізнес-моделей компаній, чиїми послугами вони користуються. Це повністю орієнтована на споживача система, що приваблює все більше та більше споживачів, які одночасно виконують роль колег та клієнтів.

Ярослав Федорак, за матеріалами Patricia Seybold Group.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 2 жовтня 2020
Київ
Інтенсив «Школа сучасного нормування»
1 жовтня 2020
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. KPI посад. Впровадження Системи Мотивації персоналу
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Вийди за межi. Забудь про успiх — стань видатнимВийди за межi. Забудь про успiх — стань видатним
Працюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіхуПрацюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіху
Творча впевненість. Як розкрити свiй потенцiалТворча впевненість. Як розкрити свiй потенцiал

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)