РЕЦЕНЗІЇ | Книга 7 листопада 2007 р.

Зовнішні інновації

Outside Innovation. How Your Customers will Co-Design Your Company's Future

Що швидшою та якіснішою є інноваційна діяльність компанії — то більша ймовірність, що організація зуміє залишитися лідером на ринку та прикладом для послідовників. Проте правила інновації змінюються, як і все інше. Сучасні компанії досягають успіху не тому, що в них працюють найталановитіші інженери та науковці, а тому, що їхніми послугами користуються найрозумніші споживачі. Компанії, які на практиці застосовують принцип зовнішніх інновацій мають набагато більше шансів привабити потенційного клієнта, ніж ті, які нічого про цей принцип не знають. Саме про нього йдеться у книзі Патриції Сейболд (Patricia Seybold) "Зовнішні інновації. Як клієнти допомагають творити майбутнє вашої компанії" (Outside Innovation. How Your Customers will Co-Design Your Company's Future).

Змальована із десятків кейсів та історій реальних компаній, книга показує, яким чином перемогти у інноваційній війні. Для цього, на думку автора, слід:

  • знаходити провідних у галузі користувачів та комерціалізувати їхні винаходи;
  • залучати найактивніших клієнтів до розробки продуктів і навіть процесів;
  • надати змогу користувачам самостійно вирішувати свої проблеми та проблеми інших користувачів, спільно знаходити правильні рішення та змінювати продукцію компанії під власні потреби;
  • надати клієнтам інноваційний набір інструментів, який би дозволив їм повністю налаштувати продукт/сервіс під власні потреби;
  • спонукати користувачів ділитися власними відкриттями та зауваженнями щодо продуктів/сервісів компанії.

То що ж таке зовнішні інновації з точки зору автора книги?

    Це спроможність користувачів бути розробниками процесів, продуктів, сервісів та бізнес-моделей компаній, чиїми послугами вони користуються. Це повністю орієнтована на споживача система, що приваблює все більше та більше споживачів, які одночасно виконують роль колег та клієнтів.

Ярослав Федорак, за матеріалами Patricia Seybold Group.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Директора и дилеммыДиректора и дилеммы
Перемикайся. Стань тим, ким хочеш бутиПеремикайся. Стань тим, ким хочеш бути
Тайм-менеджмент. Правильная организация времениТайм-менеджмент. Правильная организация времени
Lift. Поднимите энергию на максимально возможный уровеньLift. Поднимите энергию на максимально возможный уровень
Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)