РЕЦЕНЗІЇ | Огляд книги 24 червня 2020 р.

Як створити СВОЮ бізнес-культуру

Ваша компанія у будь-якому разі розвиватиме свою культуру — з вами або без вас. Якщо ця культура не є цілеспрямованою, вона може перерости в безлад сумнівного прийняття рішень і у ще більш сумнівну систему цінностей. Збиток, який це завдасть вашому стратегічному плануванню та процесу вирішення проблем, може бути фатальним.

Як створити СВОЮ бізнес-культуру

У своїй новій книзі «What You Do Is Who You Are: How to Create Your Business Culture» («Ти є тим, що ти робиш: як створити свою бізнес-культуру») Бен Горовіц (Ben Horowitz), американський підприємець, венчурний інвестор та автор кількох бестселерів, стверджує, що саме ви маєте взяти на себе відповідальність за створення та розвиток своєї організаційної культури. Служити прикладом не вийде, і якщо ви просто припустите, що це зробить ваша керівна команда, у вас залишиться «мішанина різних культур, вихованих різними менеджерами».

Щоб уникнути цього, стверджує Горовіц, ви повинні взяти на себе складну задачу з’ясувати не тільки, як виглядає ваша надихаюча культура, а й шлях, яким вам потрібно буде йти, аби туди потрапити.

Визначення вашої культури

Ви хочете бути схожими на Apple і витратити 5 мільярдів доларів на сучасну корпоративну штаб-квартиру, щоб підкреслити свою прихильність передовому дизайну і турботі про навколишнє середовище; або ж ви хочете бути схожими на Walmart і забезпечити свою штаб-квартиру зразками меблів, представленими виробниками, охочими продати свої товари у ваших магазинах?

Щоб пояснити проблеми, які виникають при прийнятті такого вибору, Горовіц уникає стандартної практики проведення співбесід із нинішніми успішними керівниками. Він вважає за краще замість цього визначити наступних чотирьох історичних постатей на підтримку своєї пропозиції: Туссен Лувертюр з Гаїті, який очолив єдине успішне в історії повстання рабів; японські самураї та їхня орієнтація на чесноти (що ви робите) над цінностями (у що ви вірите); Чингісхан і його здатність створити «інноваційну та всеосяжну меритократию»; і Шака Сенгор, впливовий лідер банди в тюремній системі Мічигану 1990-х років.

Автор робить усвідомлений вибір, аби уникнути упередженого ставлення до виживання — невірне припущення, що компанії зобов’язані своєму успіху своїм унікальним культурам. Вивчаючи історичні події, а не зворотню розробку існуючих компаній, Горовіц підкреслює, що те, як кожна фігура бачила свою культуру, було так само важливо, як і рішення, прийняті для її зміцнення — часто перед обличчям непереборних труднощів. Лувертюру вдалося перепрограмувати культуру всієї нації; Хан був поміщений у в’язницю своїм власним плем’ям у юності і все ж зумів заслужити право ними керувати; Сенгор перетворив розрізнену команду ізгоїв у згуртовану команду; а самураї побудували клас воїнів, який правив Японією протягом семи століть.

Спираючись на такі історії, автор проводить паралелі з сучасними бізнес-лідерами, чий успіх відображає дзеркальні рішення, прийняті цими історичними особистостями. Наприклад, перший афроамериканський CEO McDonald’s Дон Томпсон (Don Thompson) переслідував ту ж мету культурного охоплення, що і Чингісхан. Рід Гастінгс (Reed Hastings) у Netflix і Тревіс Каланік (Travis Kalanick) в Uber застосовували ті ж культурні прийоми, що і Лувертюр. Чіткі зв’язки показують як цінність читання історії, так і заслугу достатнього смирення, щоб зрозуміти, що багато з того, що вам потрібно для успішного лідерства, можна там знайти.

What You Do Is Who You Are пропонує творче дослідження історичних особистостей, на противагу сучасним лідерам бізнесу, щоб підкреслити важливість приділення уваги вашій організаційній культурі.

За матеріалами Soundview



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
30 листопада 2020
Київ
Робота з опором персонала
1 грудня 2020
Київ
Майстер закупівель: результативні переговори
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Творча впевненість. Як розкрити свiй потенцiалТворча впевненість. Як розкрити свiй потенцiал
Засіло в голові. Наука успішного навчанняЗасіло в голові. Наука успішного навчання
Працюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіхуПрацюй чотири години на тиждень. Нова психологія успіху

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)