РЕЦЕНЗІЇ | Книга 19 грудня 2007 р.

Управління віртуальними командами: Як використати потенціал Вікіпедії, Блогів та інших інструментів співпраці

Managing Virtual Teams: Getting the Most from Wikis, Blogs, and Other Collaborative Tools

Як керувати людьми, яких ви не бачите, ніколи не зустрічали і які можуть працювати не просто в різних містах, а навіть у різних країнах?

Управління такою віртуальною командою може видатися надзвичайно складним викликом — та попри це, воно стає все більш та більш звичною практикою у нашому глобалізованому світі. Менеджери більше не можуть назвати себе всесторонньо розвинутими професіоналами, якщо вони не мають навичок управління віртуальними командами.

Книга Бренди Хетнер, Кетрін Браун та Чара Ждеймс-Тенні (Brenda Huettner, Katherine Brown, Char James-Tanny) "Управління віртуальними командами..." (Managing Virtual Teams) пропонує практичні поради менеджерам, які хочуть сформувати внутрішню систему управління віртуальними командами. Проте, вона стане корисною і для самих учасників таких команд, які прагнуть розвивати і підтримувати професійні стосунки з колегами.

Книга складається із трьох частин, що не залишать байдужим жодного менеджера, який працює із віртуальними командами чи прагне зрозуміти суть нових способів комунікації.

У першій частині йдеться про командну динаміку, проектний менеджмент та розвиток, а також форми комунікації. Друга частина охоплює типи інструментів, доступних для взаємодії, таких як Вікіпедія, блоги, RSS та багато-багато інших, а також описує різноманітні можливості кожного з них. У третій частині знайдемо більш детальний опис одного із партнерів книги — інструмент Вікіпедію.

Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Начни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящимНачни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящим
Однозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном делеОднозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном деле
Поднимая планку. Как работать эффективнее, мыслить масштабнее и успевать большеПоднимая планку. Как работать эффективнее, мыслить масштабнее и успевать больше
Руководить с юмором. Динамика успехаРуководить с юмором. Динамика успеха
Размышления о личном развитииРазмышления о личном развитии


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)