РЕЦЕНЗІЇ | Книга 9 січня 2008 р.

Найпростіший спосіб найму, тренування та утримання найкращих співробітників

The Simple Way to Hire, Train and Retain Great Employees

The Simple Way to Hire, Train and Retain Great Employees E-BOOK
Як керувати людьми, яких ви не бачите, ніколи не зустрічали і які можуть працювати не просто в різних містах, а Хочете, щоб на вас працювали найбільш старанні, енергійні та професійні співробітники? HR-менеджери часто навіть не здогадуються, наскільки легко створити дієву та дружню до користувачів систему розвитку та навчання персоналу. Підходи, які описані у книзі Дена Бобінскі (Dan Bobinski) "Найпростіший спосіб найму, тренування та утримання найкращих співробітників" (The Simple Way to Hire, Train and Retain Great Employees) допоможуть вам зрозуміти і ефективно застосовувати систему управління персоналом.

В основі книги Дена знаходиться чіткий і зрозумілий опис посади. При всьому бажанні ви не зможете наймати висококласних професіоналів, якщо не будете мати такого опису. Потенційному кандидатові складно вирішити, чи варто подавати резюме у вашу компанію, якщо вони не розуміють, чого від них хотітимуть.

Але найом "правильної" людини — це лише перша сходинка до успішного функціонування системи управління персоналом. Вам слід правильно навчати новоспечених працівників. Навіть найкращі і найенергійніші працівники дуже швидко втрачають весь свій запал, якщо не розуміють який їхній внесок у загальну справу компанії і не бачать подальших шляхів для розвитку.

Найкращі і найцікавіші тренінги можна створити лише за умови, що кожен знає, якою справою він займається і розуміє, навіщо він це робить.

Насамкінець, варто пам'ятати, що кожна людина хоче виконати свої завдання якнайкраще і часто готова докласти для цього усіх можливих зусиль. Але дуже складно вдало виконати свою роботу, якщо ви не знаєте, чого від вас очікують, і який результат хочуть отримати. Тому кожен співробітник повинен регулярно оцінюватися відповідно до опису його посадових інструкцій. Тільки таким чином він знатиме, наскільки досягнув поставлених цілей і наскільки підвищив свій професійний статус.

Іншими словами — правильно і чітко складені описи посад можуть зберегти роботодавцеві час та гроші. Тому навчитися складати їх, завдання кожного HR-менеджера, а можливо, навіть керівника компанії.

Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
5-6 лютого 2020
Київ
Фахівець із закупівель. Ефективна закупівля від А до Я
5-6 лютого 2020
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Творча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний часТворча крива. Як створити потрібну ідею в потрібний час
Розвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати метиРозвиток мозку. Як читати швидше, запам’ятовувати краще та досягати мети


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)