РЕЦЕНЗІЇ | Огляд книги 4 травня 2021 р.

Як створити стійку бізнес-перевагу в світі, де бути видатним вже замало

Компанії повинні вийти за рамки визначення видатного, зробленого в XX столітті, — з точки зору їх стратегій зростання, операційних моделей і організаційних структур, створивши нові форми переваги у XXI-му, — вважають Аріндам Бхаттачарія (Arindam Bhattacharya), Ніколаус Ленг (Nikolaus Lang), Джим Гемерлінг (Jim Hemerling), автори книги «Beyond Great: Nine Strategies for Thriving in an Era of Social Tension, Economic Nationalism, and Technological Revolution» («За межею видатного: 9 стратегій для процвітання в епоху соціальної напруженості, економічного націоналізму та технологічної революції»).

Як створити стійку бізнес-перевагу в світі, де бути видатним вже замало

Чудова продуктивність у XXI столітті — це забезпечення стабільно високого прибутку для акціонерів, вірно? Ні. Можливо, це було справедливим у XX столітті, коли правила гри були передбачувані, але аж ніяк не сьогодні.

Минулого світу більше немає. Як показує нова книга «Beyond Great» від керівників Boston Consulting Group (BCG), світ змінили три потужні руйнівні сили: соціальна напруженість, економічний націоналізм і технологічна революція.

І в цю нову еру однієї лише чудової продуктивності вже недостатньо. Як і старих правил для створення бізнес-переваг...

Але одне можна сказати напевно: ми живемо в час безпрецедентної нестабільності, і ми досі не можемо остаточно відійти від шоку, в першу чергу викликаного пандемією COVID-19. Скажений темп і величезний вплив всіх трьох руйнівних сил, які формують цю нову еру, піднімають волатильність ринку до нових висот і скорочують середню тривалість життя компаній та їх керівників.

У цей нестабільний час підприємство XXI століття має робити більше, ніж просто бути видатним. Воно повинно виходити за рамки видатного, будуючи стійкий бізнес і приносячи користь всім зацікавленим сторонам, а не тільки акціонерам. Як? Керівники бізнесу повинні прийняти радикально новий порядок денний — такий, який допоможе їх компаніям стати стійкими перед обличчям навіть найбільш нестабільних ситуацій.

На думку авторів книги, аби домогтися переваги в бізнесі, лідерам доведеться внести сміливі зміни за трьома наступними основними напрямками.

Розвиток за межами: змініть визначення того, як виглядає великий ріст. Наприклад, перетворення загального соціального впливу (вплив операцій на зовнішній світ) у загальний прибуток акціонерів за рахунок переосмислення їх стратегії зростання і основних операцій, переваги в обслуговуванні (розробка цифрових рішень і досвіду) і розширення основних пропозицій на ринках, що недостатньо охоплені.

  • 1. Творіть добро, розвивайтеся.
  • 2. Транслюйте, не відправляйте.
  • 3. Вдоскональте свою глобальну гру.

Вихід за рамки: переосмисліть те, як працює ваша компанія. Наприклад, щоб розробити стійку бізнес-стратегію, далекоглядні підприємства XXI століття доповнюють недорогі моделі доставки високошвидкісними і гнучкими мережами. Вони користуються перевагами цифрових екосистем, співпрацюючи з компаніями з безлічі інших галузей, щоб доповнювати свої пропозиції цифровими продуктами і послугами. А щоб ще більше посилити свої бізнес-переваги, вони доповнюють свої фізичні ланцюжки поставок глобальними даними і цифровими ланцюгами поставок, аби перетворити дані з простих «вихлопних» локальних операцій у глобальне «паливо», яке просуває виграшні ціннісні пропозиції.

  • 4. Створіть екосистему.
  • 5. Змініть те, як ви дієте.
  • 6. Дозвольте даним запустити процес.

По той бік організаціїї: постійно перевинаходити те, як організована ваша компанія. Це включає в себе перетворення клієнта у вісь, навколо якої будується компанія; формування гнучких команд і підвищення їх кваліфікації за допомогою цифрових інструментів і можливостей; «розрідження» організації за рахунок створення гнучких, рухливих і спритних структур, здатних адаптуватися до мінливих умов; і постійна трансформація бізнесу, спрямована на підтримку бізнес-переваг у швидкозмінні і нестабільні часи — це всього лише кілька кроків.

  • 7. Будьте сфокусованими і швидкими.
  • 8. Дайте розквітнути талантам.
  • 9. Прийміть вимогу постійної трансформації.

Впровадити концепцію, викладену в «Beyond Great», буде непросто, але бізнес-лідери завдяки цій книзі можуть відкрити для себе нові правила успіху.

За матеріалами "How to Build Sustainable Business Advantage in a World Where Great Is No Longer Good Enough", BCG.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Есенціалізм. Мистецтво визначати пріоритетиЕсенціалізм. Мистецтво визначати пріоритети
Tiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життяTiny Habits. Крихітні звички, які змінюють життя
Теорія каст і ролейТеорія каст і ролей

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)