Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 24 вересня 2008 р.

Послідовництво: Як послідовники призводять до змін та змінюють лідерів

Followership: How Followers Are Creating Change and Changing Leaders

Ера послідовників вже настала! Така основна думка книги Барбари Келерман (Barbara Kellerman), представниці Harvard's Kennedy School of Government, "Послідовництво: Як послідовники призводять до змін та змінюють лідерів" (Followership: How Followers Are Creating Change and Changing Leaders).

Це не вперше, коли послідовники займають значне місце в людській історії, переконана Барбара, згадуючи французьку та американську революції, народження комунізму, численні рухи та перевороти. Втім, є дві визначальні причини, які вказують на те, що нова ера виявиться найбільш продуктивною для послідовників. По-перше — всі ми живемо у поствоєнному антиавторитарному столітті, а по-друге, цей світ піддається все більшому та більшому впливу інформаційної революції та інтернет-технологій.

У першій частині "Послідовництва" розповідається про "контури" нового часу для подальшого розуміння чому стала можливою ера послідовників і в чому її особливість. А також, які уроки послідовництва можуть перейняти на своє озброєння компанії.

Сама Келерман визначає свою роль, як описову, а не наставницьку. Тому вона пропонує читачам власну типологію послідовництва і віддає під її потреби решту книги.

Авторка розповідає про п'ять типів послідовників, розташованих у порядку зростання їхньої лояльності: Прихильники, Очевидці, Учасники, Активісти та Євангелісти. Вона пропонує читачам глибинні приклади кожного з типів; розповідає про очевидців нацистської Німеччини та учасників фармацевтичної діяльності Vioxx, активістів католицької церкви та євангелістів армії США, які були готові померти за свою державу, свідомо вирушаючи на завідомо програшні операції.

Сила "Послідовництва" полягає якраз у тих прикладах, які наводить авторка. А оскільки її типологія базується на рівні залученості та активної підтримки людиною певних явищ чи процесів, тому хорошими послідовниками вона вважає тих людей, які активно підримують ефективних та етичних лідерів, і навпаки — поганими послідовниками тих, хто підтримує нефективних та неетичних лідерів. З іншого боку, поганими послідовниками є ті, хто або неактивно підтримують хорошого лідера, або ж активно підтримують поганого.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.


I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Привычка к творчествуПривычка к творчеству
MBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияMBA в кармане. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления
Как привести дела в порядок. Искусство продуктивности без стрессаКак привести дела в порядок. Искусство продуктивности без стресса
Мастерство общения. Как найти общий язык с кем угодноМастерство общения. Как найти общий язык с кем угодно
Как оказывать влияние. Новый стиль управленияКак оказывать влияние. Новый стиль управления

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)