РЕЦЕНЗІЇ | Книга 24 вересня 2008 р.

Послідовництво: Як послідовники призводять до змін та змінюють лідерів

Followership: How Followers Are Creating Change and Changing Leaders

Ера послідовників вже настала! Така основна думка книги Барбари Келерман (Barbara Kellerman), представниці Harvard's Kennedy School of Government, "Послідовництво: Як послідовники призводять до змін та змінюють лідерів" (Followership: How Followers Are Creating Change and Changing Leaders).

Це не вперше, коли послідовники займають значне місце в людській історії, переконана Барбара, згадуючи французьку та американську революції, народження комунізму, численні рухи та перевороти. Втім, є дві визначальні причини, які вказують на те, що нова ера виявиться найбільш продуктивною для послідовників. По-перше — всі ми живемо у поствоєнному антиавторитарному столітті, а по-друге, цей світ піддається все більшому та більшому впливу інформаційної революції та інтернет-технологій.

У першій частині "Послідовництва" розповідається про "контури" нового часу для подальшого розуміння чому стала можливою ера послідовників і в чому її особливість. А також, які уроки послідовництва можуть перейняти на своє озброєння компанії.

Сама Келерман визначає свою роль, як описову, а не наставницьку. Тому вона пропонує читачам власну типологію послідовництва і віддає під її потреби решту книги.

Авторка розповідає про п'ять типів послідовників, розташованих у порядку зростання їхньої лояльності: Прихильники, Очевидці, Учасники, Активісти та Євангелісти. Вона пропонує читачам глибинні приклади кожного з типів; розповідає про очевидців нацистської Німеччини та учасників фармацевтичної діяльності Vioxx, активістів католицької церкви та євангелістів армії США, які були готові померти за свою державу, свідомо вирушаючи на завідомо програшні операції.

Сила "Послідовництва" полягає якраз у тих прикладах, які наводить авторка. А оскільки її типологія базується на рівні залученості та активної підтримки людиною певних явищ чи процесів, тому хорошими послідовниками вона вважає тих людей, які активно підримують ефективних та етичних лідерів, і навпаки — поганими послідовниками тих, хто підтримує нефективних та неетичних лідерів. З іншого боку, поганими послідовниками є ті, хто або неактивно підтримують хорошого лідера, або ж активно підтримують поганого.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
21 лютого 2017
Київ, Український дім
Хрест лідера (Радислав Гандапас)
21 лютого 2017
Київ, HUB 4.0
Лідерство 2.0. Виклики сучасності і перспективи — 2020 (практикум Руслана Лемещука)
21-23 лютого 2017
Київ
Стратегічний менеджмент (Олександр Фрідман)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Личное развитие. Принципы и методы от признанного экспертаЛичное развитие. Принципы и методы от признанного эксперта
Призвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихииПризвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихии
Война за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творитьВойна за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творить
Второй шанс. Для ваших денег, вашей жизни и нашего мираВторой шанс. Для ваших денег, вашей жизни и нашего мира
Искусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективнымИскусство обучать. Как сделать любое обучение нескучным и эффективным


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)