РЕЦЕНЗІЇ | Книга 24 вересня 2008 р.

Послідовництво: Як послідовники призводять до змін та змінюють лідерів

Followership: How Followers Are Creating Change and Changing Leaders

Ера послідовників вже настала! Така основна думка книги Барбари Келерман (Barbara Kellerman), представниці Harvard's Kennedy School of Government, "Послідовництво: Як послідовники призводять до змін та змінюють лідерів" (Followership: How Followers Are Creating Change and Changing Leaders).

Це не вперше, коли послідовники займають значне місце в людській історії, переконана Барбара, згадуючи французьку та американську революції, народження комунізму, численні рухи та перевороти. Втім, є дві визначальні причини, які вказують на те, що нова ера виявиться найбільш продуктивною для послідовників. По-перше — всі ми живемо у поствоєнному антиавторитарному столітті, а по-друге, цей світ піддається все більшому та більшому впливу інформаційної революції та інтернет-технологій.

У першій частині "Послідовництва" розповідається про "контури" нового часу для подальшого розуміння чому стала можливою ера послідовників і в чому її особливість. А також, які уроки послідовництва можуть перейняти на своє озброєння компанії.

Сама Келерман визначає свою роль, як описову, а не наставницьку. Тому вона пропонує читачам власну типологію послідовництва і віддає під її потреби решту книги.

Авторка розповідає про п'ять типів послідовників, розташованих у порядку зростання їхньої лояльності: Прихильники, Очевидці, Учасники, Активісти та Євангелісти. Вона пропонує читачам глибинні приклади кожного з типів; розповідає про очевидців нацистської Німеччини та учасників фармацевтичної діяльності Vioxx, активістів католицької церкви та євангелістів армії США, які були готові померти за свою державу, свідомо вирушаючи на завідомо програшні операції.

Сила "Послідовництва" полягає якраз у тих прикладах, які наводить авторка. А оскільки її типологія базується на рівні залученості та активної підтримки людиною певних явищ чи процесів, тому хорошими послідовниками вона вважає тих людей, які активно підримують ефективних та етичних лідерів, і навпаки — поганими послідовниками тих, хто підтримує нефективних та неетичних лідерів. З іншого боку, поганими послідовниками є ті, хто або неактивно підтримують хорошого лідера, або ж активно підтримують поганого.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
13 грудня 2018
Київ
Оплата за результатом KPI — МОТИВАЦІЯ 4.0
14-15 грудня 2018
Київ
ELForum 2018. III конференція з дистанційного навчання
19-20 грудня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Доктрина шокаДоктрина шока
Твердость характера. Как развить в себе главное качество успешных людейТвердость характера. Как развить в себе главное качество успешных людей
Интервью с генеральными директорами ведущих компанийИнтервью с генеральными директорами ведущих компаний
Створення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світСтворення інноваторів. Як виховати молодь, яка змінить світ
Я хочу больше идей. Более 100 техник и упражнений для развития творческого мышленияЯ хочу больше идей. Более 100 техник и упражнений для развития творческого мышления


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)