РЕЦЕНЗІЇ | Книга 21 січня 2009 р.

Як прив'язати стратегію до діяльності задля створення конкурентної переваги

The Execution Premium: Linking Strategy to Operations for Competitive Advantage

Книга Роберта Каплана (Robert Kaplan) та Девіда Нортона (Devid Norton) "Вершина результативності" (The Execution Premium) стала чудовим продовженням їхньої всесвітньовідомої методології, вперше озвученої у бестселері "Збалансована система індикаторів" (The Balanced Scorecard).

Автори проробили дуже якісну роботу щодо дослідження способів, якими компанії можуть впроваджувати ідеї, озвучені у книзі "Збалансована система індикаторів". Вершина результативності — це те, чого здатна досягнути компанія, яка навчилася жити відповідно до цих концепцій. Наприклад, одним із найбільших викликів, з яким доводиться стикатися корпораціям — це проблема реалізації стратегічного плану та його узгодження з операційною діяльністю. З кожним наступним розділом книги ви навчитесь долати всі ці виклики на шляху до професійної досконалості.

Із перших розділів ми дізнаємося, як визначити стратегію компанії і після цього — почати рух у напрямку її реалізації. Автори також дають відповіді на запитання, як узгодити операційну діяльність зі стратегією таким чином, щоб компанії перестали витрачати час та ресурси на проекти та ініціативи, які не мають нічого спільного із їхнім стратегічним планом.

Остання частина книги присвячена періодичному перегляду стратегії та її адаптуванню до поточних вимог компанії та сьогодення. В ній також згадується про необхідність формування відділу стратегічного управління у компанії. Тож уроки, які дає нам ця книга, важко переоцінити.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Доктрина шокаДоктрина шока
Связи решают все! Правила позитивного нетворкингаСвязи решают все! Правила позитивного нетворкинга
Искусство мыслить масштабноИскусство мыслить масштабно
Стиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целейСтиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целей
Краткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управленияКраткий курс MBA. Практическое руководство по развитию ключевых навыков управления


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)