РЕЦЕНЗІЇ | Книга 22 квітня 2009 р.

Як відібрати працівників із найвищим емоційним інтелектом

The EQ Interview: Finding Employees with High Emotional Intelligence

Авторці книги "Інтерв'ю EQ (Emotional Quotient): Як відібрати працівників із найвищим емоційним інтелектом" (The EQ Interview: Finding Employees with High Emotional Intelligence) Адель Лін (Adele Lynn) вдалося створити надзвичайно цікавий, чіткий і водночас простий для використання посібник для менеджерів, які мають справу з людьми чи будь-яким іншим чином залучені у процес найму персоналу.

Розділи організовані таким чином, щоб зробити книгу максимально простою та зрозумілою навіть для початківців у своїй галузі. А також допомогти їм впровадити уроки, надані в посібнику. Після кожного розділу наводиться перелік запитань, які дозволяють перевірити, наскільки добре було засвоєно матеріал. Навіть професійний інтерв'юер буде вдячний за можливість поповнити свою колекцію настільки цінними питаннями, включаючи секцію із 250 запитань у додатку до книги. Серед них, зокрема, знайдемо і такі "незручні" питання, як:

  • У яких сферах вам не вдалося досягнути бажаних результатів? Чому це трапилося? Що ви могли зробити інакше?
  • Уявіть ситуацію, коли хтось протистоїть вам, вашим ідеям чи вашому авторитету. Що ви робите в таких випадках?
  • Опишіть моменти, коли ви відчуваєте якусь дуже сильну негативну емоцію на роботі — коли стикаєтесь з чимось таким, що повністю суперечить вашим цінностям. Що ви робите в такому випадку?

У кожному розділі можна також знайти відсилки до численних сучасних публікацій, деякі з яких варті подальшого дослідження та заглиблення. У загальному, завдяки своїй вдалій структурі, книга дозволяє читачеві повністю засвоїти той чи інший аспект або нюанс у сфері проведення інтерв'ю. Тож це чудова праця для кожного HR-менеджера, рекрутера чи будь-якого іншого спеціаліста, так чи інакше пов'язаного з роботою з людьми.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
30 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
4-6 липня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
12 липня 2017
Київ
Абсолютна залученість. 100% поліпшення показників руками Ваших співробітників (Ігор Немировський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?
Управляй своей мечтой. Как реализовать любой замысел, проект, планУправляй своей мечтой. Как реализовать любой замысел, проект, план
Харизма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатлениеХаризма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатление
Разговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своегоРазговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своего
ПобедительПобедитель


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)