РЕЦЕНЗІЇ | Книга 20 жовтня 2009 р.

Як здобути перемогу у грі консолідації: Дев'ять стратегій перемоги у ніші

Beating the Global Consolidation Endgame: Nine Strategies for Winning in Niches

Коли великі компанії і навіть цілі галузі починають рухатися в бік консолідації, нішевим компаніям потрібно швидко реагувати на зміну "течії" та працювати відповідно до нових тенденцій. Книга Фріца Крогера (Fritz Kroeger), Андрія Віжака (Andrej Vizjak) та Майкла Моріарті (Michael Moriarty) "Як здобути перемогу у грі консолідації" (Beating the Global Consolidation Endgame) розповідає про дев'ять ключових стратегій, якими повинні майстерно оволодіти нішеві компанії для того, щоб перевершити своїх конкурентів на ринку та отримати максимальну вигоду від консолідації.

Для того, щоб ефективно спланувати стратегію, люди, які приймають рішення в компанії, повинні чітко визначити, на якому етапі консолідації вони перебувають. Це забезпечить виживання компанії незалежно від дій "глобальних косолідаторів". Автори показують, яким чином компанії можуть розвинути стабільні стратегії та зайняти важливі ніші:

  • визначення позиції вашої галузі та аналіз можливості консолідації протягом майбутніх років;
  • визначення сфер із порівнюваними моделями для підкреслення факторів стратегічного успіху у вашій сфері;
  • розуміння сильних та слабких сторін переможців та тих, хто програв внаслідок консолідації;
  • створення нових конфігурацій ланцюжка створення цінності;
  • визначення найкращих можливостей ніші та найкращих можливостей для команди виконавців.

Всі кроки, про які розповідають автори, підтримані кейсами провідних світових компаній, включаючи BMW, NetJets, Swatch, Ducati та KPMG — та показують, як ці потужні нішеві гравці здобували конкурентну перевагу, виживали на складному ринку та пропонували винятковий клієнтський сервіс, при цьому збільшуючи частку свого ринку.

Ярослав Федорак, за матеріалами A.T. Kearney.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
22-23 серпня 2018
Київ
Лідерство і управління командою (Вікторія Березіна)
5-6 вересня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
7 вересня 2018
Київ
Маркетинг на 360° (практикум з маркетингу від Гарретта Джонстона)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Победи прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтраПобеди прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтра
50 великих книг об успехе50 великих книг об успехе
Стрессоустойчивость. Как сохранять спокойствие и эффективность в любых ситуацияхСтрессоустойчивость. Как сохранять спокойствие и эффективность в любых ситуациях
Великолепные мероприятия. Технология и практика event managementВеликолепные мероприятия. Технология и практика event management
Совсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное руслоСовсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное русло


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)