РЕЦЕНЗІЇ | Книга 22 листопада 2010 р.

Чотири розмови: Щоденна комунікація, яка приносить результат

The Four Conversations: Daily Communication That Gets Results

Джефрі Форд (Jeffrey Ford) та Лорі Форди (Laurie Ford) написали книгу, яка розповідає читачам про розмови. Розмова має силу і значення! Розмова може впливати на людей. І йдеться, звісно ж, не лише про офіційні переговори чи дискусії. Будь-який акт комунікації всередині компанії, будь-який діалог між підлеглими чи підлеглих з керівниками має вплив як на особисту, так і на організаційну успішність.

Книга "Чотири розмови" (The Four Conversations) буквально переповнена цікавими прикладами діалогів та десятками особистих історій, які супроводжуються детальним дослідженням авторів та їхніми висновками. Книга розповідає про те, як досягнути максимальних результатів під час комунікації. Але головне — якими бувають різновиди комунікації і в яких випадках їх доречно застосовувати.

Так, у "Чотирьох розмовах" йдеться про:

  • ініціативні розмови (розповідають про щось нове);
  • розмови розуміння (допомагають людям зрозуміти певні ідеї чи процеси);
  • результативні розмови (вимагають від людей виконання певних завдань чи вказівок);
  • розмови-висновки (визнають досягнення людей чи сигналізують про закінчення певної роботи).

Джефрі та Лорі переконливо демонструють, яким чином участь у правильно проведеній розмові у правильний час, здатна вплинути на подальший розвиток компанії та спонукати до великих звершень.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20-21 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
20 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
10 головних секретів керівника, або Як досягти лояльності і залучення персоналу (Ірина Головньова)
23-24 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Стратегічна Сесія. Розробка стратегії топ-менеджментом компанії (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Экономист под прикрытиемЭкономист под прикрытием
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемогиНапролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги
Поцелуй лягушку! Научись превращать проблемы в возможностиПоцелуй лягушку! Научись превращать проблемы в возможности
Лидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесеЛидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесе


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)