РЕЦЕНЗІЇ | Книга 22 листопада 2010 р.

Чотири розмови: Щоденна комунікація, яка приносить результат

The Four Conversations: Daily Communication That Gets Results

Джефрі Форд (Jeffrey Ford) та Лорі Форди (Laurie Ford) написали книгу, яка розповідає читачам про розмови. Розмова має силу і значення! Розмова може впливати на людей. І йдеться, звісно ж, не лише про офіційні переговори чи дискусії. Будь-який акт комунікації всередині компанії, будь-який діалог між підлеглими чи підлеглих з керівниками має вплив як на особисту, так і на організаційну успішність.

Книга "Чотири розмови" (The Four Conversations) буквально переповнена цікавими прикладами діалогів та десятками особистих історій, які супроводжуються детальним дослідженням авторів та їхніми висновками. Книга розповідає про те, як досягнути максимальних результатів під час комунікації. Але головне — якими бувають різновиди комунікації і в яких випадках їх доречно застосовувати.

Так, у "Чотирьох розмовах" йдеться про:

  • ініціативні розмови (розповідають про щось нове);
  • розмови розуміння (допомагають людям зрозуміти певні ідеї чи процеси);
  • результативні розмови (вимагають від людей виконання певних завдань чи вказівок);
  • розмови-висновки (визнають досягнення людей чи сигналізують про закінчення певної роботи).

Джефрі та Лорі переконливо демонструють, яким чином участь у правильно проведеній розмові у правильний час, здатна вплинути на подальший розвиток компанії та спонукати до великих звершень.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20-21 жовтня 2017
Одеса
Системне управління бізнесом, або Як навести порядок у своїй компанії (Ігор Сокуренко)
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Не в знании сила. Как сомнения помогают нам развиватьсяНе в знании сила. Как сомнения помогают нам развиваться
Искусство влияния. Убеждение без манипуляцийИскусство влияния. Убеждение без манипуляций
Триггеры. Формируй привычки — закаляй характерТриггеры. Формируй привычки — закаляй характер
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию
Личный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другиеЛичный бренд. Позаботьтесь о вашей репутации прежде, чем это сделают другие


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.


IV Форум Диригенти змін (9 листопада 2017, КИЇВ)

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)