РЕЦЕНЗІЇ | Книга 22 листопада 2010 р.

Чотири розмови: Щоденна комунікація, яка приносить результат

The Four Conversations: Daily Communication That Gets Results

Джефрі Форд (Jeffrey Ford) та Лорі Форди (Laurie Ford) написали книгу, яка розповідає читачам про розмови. Розмова має силу і значення! Розмова може впливати на людей. І йдеться, звісно ж, не лише про офіційні переговори чи дискусії. Будь-який акт комунікації всередині компанії, будь-який діалог між підлеглими чи підлеглих з керівниками має вплив як на особисту, так і на організаційну успішність.

Книга "Чотири розмови" (The Four Conversations) буквально переповнена цікавими прикладами діалогів та десятками особистих історій, які супроводжуються детальним дослідженням авторів та їхніми висновками. Книга розповідає про те, як досягнути максимальних результатів під час комунікації. Але головне — якими бувають різновиди комунікації і в яких випадках їх доречно застосовувати.

Так, у "Чотирьох розмовах" йдеться про:

  • ініціативні розмови (розповідають про щось нове);
  • розмови розуміння (допомагають людям зрозуміти певні ідеї чи процеси);
  • результативні розмови (вимагають від людей виконання певних завдань чи вказівок);
  • розмови-висновки (визнають досягнення людей чи сигналізують про закінчення певної роботи).

Джефрі та Лорі переконливо демонструють, яким чином участь у правильно проведеній розмові у правильний час, здатна вплинути на подальший розвиток компанії та спонукати до великих звершень.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)
5-6 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Асистент керівника: мотивація, організація роботи, ефективна комунікація (Наталія Дегтярьова)
7 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Все, що необхідно знати власникам малого бізнесу про фінанси, бюджети і мотивацію (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Капитализм по-китайски. Государство и бизнесКапитализм по-китайски. Государство и бизнес
Стиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целейСтиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целей
Связи решают все! Правила позитивного нетворкингаСвязи решают все! Правила позитивного нетворкинга
Ваше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциалВаше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциал
Меньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головойМеньше, но лучше. Работать надо не 12 часов, а головой


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)