РЕЦЕНЗІЇ | Книга 25 листопада 2010 р.

Як робити те, що має значення

Doing What Matters

Джеймс Кільтс (James Kilts), колишній президент компанії Gillette, разом з двома своїми бізнес-партнерами Джоном Манфреді (John Manfredi) та Робертом Лорбером (Robert Lorber) поділилися автобіографією та управлінськими порадами у книзі "Робити те, що має значення: Як отримати виняткові результати — Революційний старий як світ підхід" (Doing What Matters: How to Get Results That Make a Difference — The Revolutionary Old-school Approach).

Кар'єра Кільтса у сфері споживчих товарів почалася в компанії General Foods і досягнула своєї кульмінації разом з призначенням його на пост генерального директора спершу у компанії Kraft Foods Inc., а потім Nabisco. І цей кар'єрний шлях, здається, виявився ідеальною підготовкою до того, що він зробив із Gillette у 2001-2005 роках.

Після настільки стрімкого злету в динамічному американському бізнес-середовищі, Кільтс тепер чудово розуміє його пріоритети.

На його глибоке переконання, у бізнесі є чотири фундаментальні аспекти, абсолютно необхідні для успіху: люди, лідерство, майбутнє та вміння робити правильні речі. Структура книги повторює ці чотири аспекти.

Зміни, які приніс Кільтс у компанію Gillette, були справді вражаючими. Коли у 2001-му році він був призначений генеральним директором (перший топ-менеджер, який прийшов у компанію ззовні за 70 років) корпорація втрачала свої прибутки і не могла досягнути запланованих бюджетів протягм 15 сезонів поспіль. Станом на 2005-ий рік він та його команда створили понад $26 млрд. цінності для акціонерів, після чого компанія була продана Procter&Gamble. За чотири роки своєї роботи на цій посаді сам Кільтс заробив $160 млн.

Історія Gillette — це чудова ілюстрація того, яким чином бажання рядового споживача опиняються в руках креативного та вправного маркетолога. Продажі Gillette зростали разом із тим, як зростала кількість лез на їхніх бритвах.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
5-6 лютого 2020
Київ
Фахівець із закупівель. Ефективна закупівля від А до Я
5-6 лютого 2020
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Принцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєриПринцип мозаїки. Шість навичок дивовижного життя і карєри
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?
Діяти як переможець, думати як переможецьДіяти як переможець, думати як переможець


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)