РЕЦЕНЗІЇ | Книга 25 листопада 2010 р.

Як робити те, що має значення

Doing What Matters

Джеймс Кільтс (James Kilts), колишній президент компанії Gillette, разом з двома своїми бізнес-партнерами Джоном Манфреді (John Manfredi) та Робертом Лорбером (Robert Lorber) поділилися автобіографією та управлінськими порадами у книзі "Робити те, що має значення: Як отримати виняткові результати — Революційний старий як світ підхід" (Doing What Matters: How to Get Results That Make a Difference — The Revolutionary Old-school Approach).

Кар'єра Кільтса у сфері споживчих товарів почалася в компанії General Foods і досягнула своєї кульмінації разом з призначенням його на пост генерального директора спершу у компанії Kraft Foods Inc., а потім Nabisco. І цей кар'єрний шлях, здається, виявився ідеальною підготовкою до того, що він зробив із Gillette у 2001-2005 роках.

Після настільки стрімкого злету в динамічному американському бізнес-середовищі, Кільтс тепер чудово розуміє його пріоритети.

На його глибоке переконання, у бізнесі є чотири фундаментальні аспекти, абсолютно необхідні для успіху: люди, лідерство, майбутнє та вміння робити правильні речі. Структура книги повторює ці чотири аспекти.

Зміни, які приніс Кільтс у компанію Gillette, були справді вражаючими. Коли у 2001-му році він був призначений генеральним директором (перший топ-менеджер, який прийшов у компанію ззовні за 70 років) корпорація втрачала свої прибутки і не могла досягнути запланованих бюджетів протягм 15 сезонів поспіль. Станом на 2005-ий рік він та його команда створили понад $26 млрд. цінності для акціонерів, після чого компанія була продана Procter&Gamble. За чотири роки своєї роботи на цій посаді сам Кільтс заробив $160 млн.

Історія Gillette — це чудова ілюстрація того, яким чином бажання рядового споживача опиняються в руках креативного та вправного маркетолога. Продажі Gillette зростали разом із тим, як зростала кількість лез на їхніх бритвах.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
22-23 листопада 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
24-25 листопада 2017
Одеса
Оперативне управління командою підлеглих і бізнес-процесами (Ігор Сокуренко)
1 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Мотивація «під ключ»: від ефективності до оплати праці в рамках обмеженого бюджету (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Руководить с юмором. Динамика успехаРуководить с юмором. Динамика успеха
Второй шанс. Для ваших денег, вашей жизни и нашего мираВторой шанс. Для ваших денег, вашей жизни и нашего мира
Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?Пробуй — получится! Когда вы в последний раз что-то делали впервые?
Лидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесеЛидер без титула. Современная притча об истинном успехе в жизни и бизнесе
Личная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статейЛичная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статей


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)