РЕЦЕНЗІЇ | Книга 2 грудня 2010 р.

Хороший бос, поганий бос: Як залишатися найкращим, переймаючи досвід найгірших

Good Boss, Bad Boss: How to Be the Best... and Learn from the Worst

Хочете стати кращим керівником? Не маєте навіть уявлення, що ваші підлеглі вважають вас жахливим босом? Автор бестселлера "Жодних покидьків" (The No Asshole Rule) Роберт Саттон (Robert Sutton) пропонує свою нову книгу "Хороший бос, поганий бос: Як залишатися найкращим, переймаючис досвід найгірших" (Good Boss, Bad Boss: How to Be the Best... and Learn from the Worst).

Працівники, яким доводиться працювати під "гнітом" поганого керівника, виконують свою роботу повільніше, роблять більше помилок і страждають від численних захворювань, серед яких найрозповсюдженішою є хвороба серця.

Пропонуючи численні кейси з найрізноманітніших організацій, починаючи від всесвітньо відомої анімаційної компанії Pixar і закінчуючи Anchor Steam Brewery, Саттон демонструє, яким чином найкращі керівники досягають максимізації ефективності та людяності культури, в якій вони працюють. Він пропонує численні поради щодо того, яким чином зберігати за собою контроль, яким чином хвалити людей та надавати їм зворотній зв'язок, брати відповідальність, підтримувати комунікацію зі співробітниками, та "придушувати" свого внутрішнього "покидька".

Використовуючи реальні приклади та кейси, отримані за 30 років його роботи в ролі менеджера, Саттон навчає своїх читачів, як стати керівником, на якого захоче працювати кожен. Його захоплюючий, корисний, і, безперечно, надзвичайно цікавий посібник стане в нагоді не лише керівникам, які хочуть стати кращими, але й підлеглим, які хочуть знати, як "вижити" під началом поганого боса.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 вересня — 10 жовтня 2020
Київ
ШКОЛА ФІНАНСОВОГО ДИРЕКТОРА. Управлінський облік. Показники ефективності. Бюджетування. Аналіз компанії. Менеджмент. Мотивація
28 вересня — 2 жовтня 2020
Київ
Інтенсив «Школа сучасного нормування»
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемогиНапролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги
Перемикайся. Стань тим, ким хочеш бутиПеремикайся. Стань тим, ким хочеш бути
Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?Пробуй, не зупиняйся. Коли востаннє ви щось робили вперше?

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)