РЕЦЕНЗІЇ | Книга 2 грудня 2010 р.

Хороший бос, поганий бос: Як залишатися найкращим, переймаючи досвід найгірших

Good Boss, Bad Boss: How to Be the Best... and Learn from the Worst

Хочете стати кращим керівником? Не маєте навіть уявлення, що ваші підлеглі вважають вас жахливим босом? Автор бестселлера "Жодних покидьків" (The No Asshole Rule) Роберт Саттон (Robert Sutton) пропонує свою нову книгу "Хороший бос, поганий бос: Як залишатися найкращим, переймаючис досвід найгірших" (Good Boss, Bad Boss: How to Be the Best... and Learn from the Worst).

Працівники, яким доводиться працювати під "гнітом" поганого керівника, виконують свою роботу повільніше, роблять більше помилок і страждають від численних захворювань, серед яких найрозповсюдженішою є хвороба серця.

Пропонуючи численні кейси з найрізноманітніших організацій, починаючи від всесвітньо відомої анімаційної компанії Pixar і закінчуючи Anchor Steam Brewery, Саттон демонструє, яким чином найкращі керівники досягають максимізації ефективності та людяності культури, в якій вони працюють. Він пропонує численні поради щодо того, яким чином зберігати за собою контроль, яким чином хвалити людей та надавати їм зворотній зв'язок, брати відповідальність, підтримувати комунікацію зі співробітниками, та "придушувати" свого внутрішнього "покидька".

Використовуючи реальні приклади та кейси, отримані за 30 років його роботи в ролі менеджера, Саттон навчає своїх читачів, як стати керівником, на якого захоче працювати кожен. Його захоплюючий, корисний, і, безперечно, надзвичайно цікавий посібник стане в нагоді не лише керівникам, які хочуть стати кращими, але й підлеглим, які хочуть знати, як "вижити" під началом поганого боса.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
6-7 вересня 2017
Київ, Конференц-центр
Ефективна закупівля від А до Я (Вікторія Березіна)
6 вересня 2017
Одеса, Atlantic Garden Resort
Топ-менеджер номер 1 (Ігор Манн)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Сила привычки. Почему мы живем и работаем именно так, а не иначеСила привычки. Почему мы живем и работаем именно так, а не иначе
Связи — не главное. На чем держится прочный бизнесСвязи — не главное. На чем держится прочный бизнес
Никогда не ешьте в одиночку и другие правила нетворкингаНикогда не ешьте в одиночку и другие правила нетворкинга
Нетворкинг для интровертовНетворкинг для интровертов
Высшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минутуВысшая цель. Секрет, который поддерживает вас каждую минуту


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)