РЕЦЕНЗІЇ | Книга 6 грудня 2010 р.

Розумні продажі: Телефон та онлайн

Smart Selling on the Phone and Online

Світ продаж продовжує змінюватися як серед професійних продавців, так і серед передовиків. Більше, ніж будь-коли раніше їм потрібні потужні інструменти для створення довіри, роботи зі скаргами та просто для того, щоб закривати якомога більшу кількість угод за якомога менший період часу.

Книга Джосіан Фейгон (Josiane Feigon) "Розумні продажі: Телефон та онлайн" (Smart Selling on the Phone and Online) вказує на десять найбільш критичних навичок, необхідних високоефективним та успішним продавцям для досягнення найвищої продуктивності.

Читачі відзначають абсолютну орієнтованість на практику. "Розумні продажі" не перевантажені численними кейсами чи нудними прикладами з життя. Автор відразу переходить до корисних порад, шаблонів, інструментів і навіть ключових фраз, які допоможуть продавцеві отримати вигідну угоду. Книга дозволяє переосмислити більшість практик і тактик продажу, які використовуються практично всіма продавцями.

Основна перевага книги — це її зручність та легкість завдяки комбінації тексту із чіткими графічними схемами та покроковими процесами. Книга "Розумні продажі: Телефон та Онлайн" стане в нагоді кожному продавцеві та дозволить йому поринути у світ продажу 2.0, перетворившись при цьому на справжнього професіонала своєї справи.

Ключова аудиторія книги — люди, які займаються продажами. Але оскільки сьогодні важко уявити співробітника компанії, який так чи інакше не був би залучений до цього процесу — то можна зі впевненістю стверджувати, що книга повинна бути у бібліотеці кожного підприємця, власника чи управлінця.

Ярослав Федорак, за матеріалами Amazon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)
5-6 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Асистент керівника: мотивація, організація роботи, ефективна комунікація (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Forbes Book. 10 000 мыслей и идей от влиятельных бизнес-лидеров и гуру менеджментаForbes Book. 10 000 мыслей и идей от влиятельных бизнес-лидеров и гуру менеджмента
Власть. Почему у одних она есть, а у других нетВласть. Почему у одних она есть, а у других нет
Муза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеиМуза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеи
Однозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном делеОднозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном деле
Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)