РЕЦЕНЗІЇ | Книга 16 червня 2011 р.

Стратегія для сталого розвитку

Strategy for Sustainability

Книга "Стратегія для сталого розвитку: Бізнес-маніфест" (Strategy for Sustainability: A Business Manifesto) є корисним посібником для бізнес-лідерів, які прагнуть самостійно планувати своє майбутнє та бути впевненими, що їхня компанія зможе вижити навіть у найбільш скрутні часи. Автор книги Адам Вербах (Adam Werbach) переконаний, що сталість бізнесу набагато більш важливий атрибут, ніж навіть "зеленість". А під сталим розвитком він має на увазі здатність бізнесу "виживати у довгостроковому періоді".

Існує чотири компоненти такої стратегії: соціальний, економічний, культурний та середовищний. Значну частину книги автор присвячує процесу планування стратегії, яка базується на сталому розвитку, та ділиться прикладами практик, які використовуються у багатьох організаціях.

Книга виконує ще й освітню функцію, вона вчить читача принципам сталого розвитку. Наприклад, в ній є розділ, повністю присвячений "природі простих правил", який базується на новітній сфері біомімікрії. Йдеться в книзі і про методи пошуку можливостей, аналізуючи суспільство, технології та ресурси.

Корисний набір процесів, основна мета яких допомогти бізнесу підвищити свою надійність, зводиться до концепції "TEN" (Transparency, Engagement, Networking) — прозорості, залученості та нетворкінгу. Автор демонструє кілька прикладів, як бізнес може отримати перевагу, зосередившись на цих трьох процесах у своїй повсякденній роботі. Він також спонукає читача шукати лідерів на всіх рівнях організації.

Книга буде особливо корисною для тих, хто шукає способів збалансувати питання людей, прибутків та навколишнього середовища. Автор дає хороші основи, розуміння термінів та пояснює, чому це важливо.

Ярослав Федорак, за матеріалами Graziadio Business Report.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Директора и дилеммыДиректора и дилеммы
Совсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное руслоСовсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное русло
Как оказывать влияние. Новый стиль управленияКак оказывать влияние. Новый стиль управления
Правила выдающейся карьерыПравила выдающейся карьеры
Нетворкинг для интровертовНетворкинг для интровертов


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)