РЕЦЕНЗІЇ | Книга 17 жовтня 2011 р.

Маркетинг та PR у реальному часі

Real-Time Marketing and PR

Попередня книга Девіда Мірмана Скотта (David Meerman Scott) "Нові правила маркетингу та PR" (The New Rules of Marketing & PR) розплющила людям очі на нові реалії просування в епоху Web. Протримавшись шість місяців у переліку найкращих книг Business Week, "Нові правила" по суті стали прикладом сучасної бізнес-класики.

У новій книзі "Маркетинг та PR у реальному часі" (Real-Time Marketing & PR) Скотт повертається до своєї улюбленої темі ідей та можливостей у сьогоднішньому мінливому та доступному 24x7 бізнес-середовищі. Під маркетингом в реальному часі Скотт має на увазі здатність бізнесу реагувати на події в момент, коли вони трапляються. Прикладом маркетингу в реальному часі є вміння створювати (чи вдосконалювати) продукти та сервіси відразу після отримання зворотного зв'язку від споживачів.

Інтернет докорінно змінює швидкість ведення бізнесу, "стискаючи" час та віддаючи конкурентну перевагу тим, хто здатен адаптуватися з надзвичайною швидкістю.

На кожному ринку є місце для розумних організацій, які здатні захопити значну частку ринку, навчившись миттєво реагувати на зміни і пристосовуватися до них. У книзі викладено кілька способів використання сили стратегій реального часу для вибудовування джерел прибутку.

На прикладах десятків компаній різного розміру Скотт переконливо доводить, що швидкість та гнучкість сьогодні стають основними атрибутами конкурентної переваги. А книга "Маркетинг та PR у реальному часі" розкриває перед читачем нові ідеї щодо розвитку культури праці в сучасному мінливому світі.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.




БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 січня 2017
Київ, Український дім
Менеджер і команда. Як створити команду мрії (Максим Батирєв)
24 січня 2017
Київ, Готель «Мир»
Тайм-менеджмент і принципи делегування (Наталія Дегтярьова)
26-27 січня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Доктрина шокаДоктрина шока
Искусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полусловаИскусство объяснять. Как сделать так, чтобы вас понимали с полуслова
Размышления о личном развитииРазмышления о личном развитии
Стиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целейСтиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целей
Важно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь статьВажно не то, кто ты есть, а то, кем ты хочешь стать

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)