РЕЦЕНЗІЇ | Книга 17 жовтня 2011 р.

Маркетинг та PR у реальному часі

Real-Time Marketing and PR

Попередня книга Девіда Мірмана Скотта (David Meerman Scott) "Нові правила маркетингу та PR" (The New Rules of Marketing & PR) розплющила людям очі на нові реалії просування в епоху Web. Протримавшись шість місяців у переліку найкращих книг Business Week, "Нові правила" по суті стали прикладом сучасної бізнес-класики.

У новій книзі "Маркетинг та PR у реальному часі" (Real-Time Marketing & PR) Скотт повертається до своєї улюбленої темі ідей та можливостей у сьогоднішньому мінливому та доступному 24x7 бізнес-середовищі. Під маркетингом в реальному часі Скотт має на увазі здатність бізнесу реагувати на події в момент, коли вони трапляються. Прикладом маркетингу в реальному часі є вміння створювати (чи вдосконалювати) продукти та сервіси відразу після отримання зворотного зв'язку від споживачів.

Інтернет докорінно змінює швидкість ведення бізнесу, "стискаючи" час та віддаючи конкурентну перевагу тим, хто здатен адаптуватися з надзвичайною швидкістю.

На кожному ринку є місце для розумних організацій, які здатні захопити значну частку ринку, навчившись миттєво реагувати на зміни і пристосовуватися до них. У книзі викладено кілька способів використання сили стратегій реального часу для вибудовування джерел прибутку.

На прикладах десятків компаній різного розміру Скотт переконливо доводить, що швидкість та гнучкість сьогодні стають основними атрибутами конкурентної переваги. А книга "Маркетинг та PR у реальному часі" розкриває перед читачем нові ідеї щодо розвитку культури праці в сучасному мінливому світі.

Ярослав Федорак, за матеріалами 800 CEO Read.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Однозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном делеОднозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном деле
Под давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенностиПод давлением. Как добиваться результатов в условиях жестких дедлайнов и неопределенности
Поцелуй лягушку! Научись превращать проблемы в возможностиПоцелуй лягушку! Научись превращать проблемы в возможности
Покажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметилиПокажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметили
Власть. Почему у одних она есть, а у других нетВласть. Почему у одних она есть, а у других нет


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)