РЕЦЕНЗІЇ | Книга 13 липня 2012 р.

Чого хочуть технології

What Technology Wants

Кевін Келлі (Kevin Kelly), співзасновник та колишній керівник журналу Wired, написав найкращу технологічну книгу минулого року "Чого хочуть технології" (What Technology Wants), в якій він спостерігає за спільною еволюцією людей та технологій. Як бактерії у нашому організмі, які беруть участь у розкладанні їжі після того, як ми її спожили, технології також є "життєвою силою" (life force). Книга Кевіна переповнена біологічними метафорами та аналогіями. Здається, сам автор ставиться до технологій як до живих організмів.

Втім, за теорією Келлі технології базуються в першу чергу на екологічному, а не на біологічному підгрунті. Він стверджує, що з точки зору економіки та інтелекту було б неправильно оцінювати технології поза їх природнім місцем існування.

Людям не залишається нічого іншого, як співеволюціонувати разом з продуктами, які вони створили, переконаний автор. Сама по собі техніка — це продовження еволюції, яка тривала протягом чотирьох мільярдів років. І саме техніка зараз знаходить нові форми і сутності, такі як радіохвилі чи лазерні промені, які не могли б виникнути шляхом природньої еволюції. При цьому технологічна еволюція постійно знаходить нові способи розвиватися більш широко та швидко. Як наслідок — ми бачимо все нові та нові пристрої, гаджети та технологічні винаходи.

Технології за Келлі стають розумнішими. Вони постійно знаходять нові способи зростати та здійснювати власний вибір, який не завжди узгоджується з вибором людей, а іноді навіть протирічить йому. Можна не сумніватися, що в майбутньому смартфони рекомендуватимуть нам які фотографії робити і кому телефонувати. Технології зможуть радити людині як жити.

Висновок зі всього, сказаного вище, простий — все, що люди знають про інтелект, інновації та вибір, повинно еволюціонувати разом з еволюцією технологій. Книга "Чого хочуть технології" — прекрасна ілюстрація того, як люди та технології еволюціонують разом!

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Вийди за межi. Забудь про успiх — стань видатнимВийди за межi. Забудь про успiх — стань видатним
Новые размышления о личном развитииНовые размышления о личном развитии
Правила выдающейся карьерыПравила выдающейся карьеры
Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?
Директора и дилеммыДиректора и дилеммы


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)