РЕЦЕНЗІЇ | Книга 24 липня 2012 р.

«Капітал» Джона Ланчестера

Capital

Після яскравого прологу, в якому автор розгортає перед читачами історію південного Лондона, де й відбуваються дії "Капіталу", Джон Ланчестер (John Lanchester) переходить до основного наративу. Перша частина так і називається: "Частина перша — Грудень 2007".

Зважаючи на назву книги "Капітал" (Capital), та назву першої частини, можна безпомилково припустити, що йтиметься про фінансову кризу 2008-го року. Головний герой книги — інвестиційний банкір, якому доводиться пережити 12 складних місяців. "Капітал" — четвертий роман Ланчестера, журналіста та ресторанного критика, чия кар'єра розпочалася у далекому 1996-му році з виходом книги "Борг як насолода" (The Debt to Pleasure).

У "Капіталі" Ланчестер пропонує своїм читачам надзвичайно реалістичне бачення різних людських доль під час світової кризи. Він продовжує деякі алюзії, підняті у ще одній попередній книзі "Чому кожен винен кожному і ніхто не може розплатитися" (Why Everyone Owes Everyone and No One Can Pay): "Тому що кожна угода передбачає переможця та переможеного…"

Книзі "Капітал" поталанило побачити світ у дуже "правильний" момент, коли світ ще не до кінця впорався із наслідками світової рецесії, і великі корпоративні провали, коли компанії за одну ніч втрачали до 90% своєї ринкової вартості, ще не перестали бути звичними.

З іншого боку, Ланчестер доклав усіх зусиль, щоб наділити своїх персонажів людяністю та подарувати їм серце. Дивує співчуття, з яким сам автор ставиться до героїв книги.

"Капітал" — це велика книга про кризу, яка з'явилася дуже вчасно, щоб дати змогу читачам побачити кризу під ще одним кутом зору. Основна її ідея полягає в тому, що всі ми женемося за кращим життям і з кожним роком ця гонитва стає все більш та більш складною.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Week.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20-21 жовтня 2017
Одеса
Системне управління бізнесом, або Як навести порядок у своїй компанії (Ігор Сокуренко)
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Великолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактовВеликолепный нетворкинг. Что нужно знать, делать и говорить, чтобы построить блестящую сеть деловых контактов
Секреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как ЛинкольнСекреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как Линкольн
Убедительное письмо. Как использовать силу словУбедительное письмо. Как использовать силу слов
Правило четырех секунд. Остановись. Подумай. СделайПравило четырех секунд. Остановись. Подумай. Сделай
Продуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое делоПродуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое дело


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.


IV Форум Диригенти змін (9 листопада 2017, КИЇВ)

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)