ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


РЕЦЕНЗІЇ | Книга 24 липня 2012 р.

«Капітал» Джона Ланчестера

Capital

Після яскравого прологу, в якому автор розгортає перед читачами історію південного Лондона, де й відбуваються дії "Капіталу", Джон Ланчестер (John Lanchester) переходить до основного наративу. Перша частина так і називається: "Частина перша — Грудень 2007".

Зважаючи на назву книги "Капітал" (Capital), та назву першої частини, можна безпомилково припустити, що йтиметься про фінансову кризу 2008-го року. Головний герой книги — інвестиційний банкір, якому доводиться пережити 12 складних місяців. "Капітал" — четвертий роман Ланчестера, журналіста та ресторанного критика, чия кар'єра розпочалася у далекому 1996-му році з виходом книги "Борг як насолода" (The Debt to Pleasure).

У "Капіталі" Ланчестер пропонує своїм читачам надзвичайно реалістичне бачення різних людських доль під час світової кризи. Він продовжує деякі алюзії, підняті у ще одній попередній книзі "Чому кожен винен кожному і ніхто не може розплатитися" (Why Everyone Owes Everyone and No One Can Pay): "Тому що кожна угода передбачає переможця та переможеного…"

Книзі "Капітал" поталанило побачити світ у дуже "правильний" момент, коли світ ще не до кінця впорався із наслідками світової рецесії, і великі корпоративні провали, коли компанії за одну ніч втрачали до 90% своєї ринкової вартості, ще не перестали бути звичними.

З іншого боку, Ланчестер доклав усіх зусиль, щоб наділити своїх персонажів людяністю та подарувати їм серце. Дивує співчуття, з яким сам автор ставиться до героїв книги.

"Капітал" — це велика книга про кризу, яка з'явилася дуже вчасно, щоб дати змогу читачам побачити кризу під ще одним кутом зору. Основна її ідея полягає в тому, що всі ми женемося за кращим життям і з кожним роком ця гонитва стає все більш та більш складною.

Ярослав Федорак, за матеріалами Business Week.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
16 травня 2017
Київ, kmbs
Управління репутацією в розгалуженій бізнес-структурі: як налагодити систему зсередини? (Євген Загорулько)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Убедительное письмо. Как использовать силу словУбедительное письмо. Как использовать силу слов
От знаний к навыкам. Универсальные правила эффективной тренировки любых уменийОт знаний к навыкам. Универсальные правила эффективной тренировки любых умений
Письма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьераПисьма о главном. Ваши клиенты. Ваши сотрудники. Ваша карьера
Глобальный кризис. За гранью очевидногоГлобальный кризис. За гранью очевидного
Бизнес по правилам и без. Как добиться успеха, не потеряв себяБизнес по правилам и без. Как добиться успеха, не потеряв себя


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)