РЕЦЕНЗІЇ | Книга 19 листопада 2012 р.

Чому вигідно бути другим

The Art of Being Unreasonable

Елі Брод (Eli Broad), автор книги "Мистецтво нерозсудливості: Уроки нетрадиційного мислення" (The Art of Being Unreasonable: Lessons in Unconventional Thinking), пояснює чому вигідно виходити на ринок другими, після того, як першопрохідці виконають всю брудну роботу.

Інновації не потребують захисту чи підтримки. Сьогодні вони мають майже "недоторканий" статус — навіть політики підтримують їх і обіцяють займатися ними.

Втім, є одна проблема — результативність. Попри всю підтримку, в реальності ефективність інновацій часто залишається сумнівною, а ще частіше — страждає від упереджених припущень та неадекватного дизайну. Численні дослідження свідчать, що інновації практично не окуповуються. Навіть дослідження, які віддають першопрохідцям певну конкурентну перевагу, сходяться на думці, що з часом ця перевага втрачається.

Хто ж отримує всі переваги від нових ідей, продуктів та моделей? Звісно, імітатори! Вони отримують можливості для вільного розвитку, уникають проблем ранньої розробки і мають всі можливості для вдосконалення продукту таким чином, щоб він якнайкраще відповідав смакам споживачів. При цьому імітатори вкрай рідко отримують визнання, яке вони заслуговують.

Елі Броад, якому вдалося побудувати не одну, а одразу дві компанії, що потрапили до переліку Fortune 500 — KB Home та SunAmerica — безперечно, міг би отримати найвищу винагороду за успішну імітацію, якби така існувала. У своїй книзі він розповідає про те, чому імітатори заслуговують на справжнє визнання.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26 червня 2018
Київ
Вбудовані продажі або продажі на "вхідних" і сервісних дзвінках (Наталія Дегтярьова)
2 липня 2018
Одеса
Ораторське мистецтво 2.0 (майстер-клас Радислава Гандапаса)
10 липня 2018
Київ
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Поднимая планку. Как работать эффективнее, мыслить масштабнее и успевать большеПоднимая планку. Как работать эффективнее, мыслить масштабнее и успевать больше
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Как работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатетьКак работать по 4 часа в неделю и при этом не торчать в офисе «от звонка до звонка», жить где угодно и богатеть
Война за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творитьВойна за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творить
Ответы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесеОтветы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесе


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)