РЕЦЕНЗІЇ | Книга 19 листопада 2012 р.

Чому вигідно бути другим

The Art of Being Unreasonable

Елі Брод (Eli Broad), автор книги "Мистецтво нерозсудливості: Уроки нетрадиційного мислення" (The Art of Being Unreasonable: Lessons in Unconventional Thinking), пояснює чому вигідно виходити на ринок другими, після того, як першопрохідці виконають всю брудну роботу.

Інновації не потребують захисту чи підтримки. Сьогодні вони мають майже "недоторканий" статус — навіть політики підтримують їх і обіцяють займатися ними.

Втім, є одна проблема — результативність. Попри всю підтримку, в реальності ефективність інновацій часто залишається сумнівною, а ще частіше — страждає від упереджених припущень та неадекватного дизайну. Численні дослідження свідчать, що інновації практично не окуповуються. Навіть дослідження, які віддають першопрохідцям певну конкурентну перевагу, сходяться на думці, що з часом ця перевага втрачається.

Хто ж отримує всі переваги від нових ідей, продуктів та моделей? Звісно, імітатори! Вони отримують можливості для вільного розвитку, уникають проблем ранньої розробки і мають всі можливості для вдосконалення продукту таким чином, щоб він якнайкраще відповідав смакам споживачів. При цьому імітатори вкрай рідко отримують визнання, яке вони заслуговують.

Елі Броад, якому вдалося побудувати не одну, а одразу дві компанії, що потрапили до переліку Fortune 500 — KB Home та SunAmerica — безперечно, міг би отримати найвищу винагороду за успішну імітацію, якби така існувала. У своїй книзі він розповідає про те, чому імітатори заслуговують на справжнє визнання.

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Правило четырех секунд. Остановись. Подумай. СделайПравило четырех секунд. Остановись. Подумай. Сделай
Интервью с генеральными директорами ведущих компанийИнтервью с генеральными директорами ведущих компаний
Разговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своегоРазговор по существу. Искусство общения для тех, кто хочет добиваться своего
Стратегия пеперони. Добавь перца в работу!Стратегия пеперони. Добавь перца в работу!
Сделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой следСделай себя сам. Советы для тех, кто хочет оставить свой след


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)