РЕЦЕНЗІЇ | Книга 14 січня 2013 р.

Побудувати, запозичити чи купити

Build, Borrow, or Buy: Solving the Growth Dilemma

Build, Borrow or Buy: Solving the Growth Dilemma
Книга "Побудувати, запозичити чи купити: Вирішення дилеми зростання" (Build, Borrow or Buy: Solving the Growth Dilemma) Лоуренса Кепрона (Laurence Capron) та Віла Мітчела (Will Mitchell) досліджує три фундаментальні шляхи до здобуття ресурсів, необхідних для зростання. Автори переконані, що такі ресурси можна тільки розвинути внутрішньо (побудувати), запозичити чи купити. При цьому компанії повинні бути звичні до всіх трьох напрямків здобуття ресурсів.

Дослідження телекомунікаційної сфери засвідчило, що компанії, які використовують всі три шляхи для здобуття ресурсів, на 46% ефективніше виживають протягом п'ятирічного періоду, ніж ті, які користуються тільки альянсами, на 26% ефективніше, ніж ті, які застосовують тільки злиття та поглинання та на 12% ефективніше, ніж ті, які цілковито покладаються на внутрішній розвиток.

Книга "Побудувати, запозичити чи купити" демонструє, що абсолютна більшість компаній використовують всього один або два способи здобуття ресурсів. Можливо, причиною цьому є те, що ефективно використовувати всі три зазвичай дуже складно, тим більше, коли йдеться про "переключення" між ними.

Здобуття необхідної кількості ресурсів для активного і прибуткового зростання — один із найбільших викликів, які постають перед керівництвом компанії. Автори переконані, що лідери в першу чергу намагаються "вибудувати" ресурси, після чого можуть вдатися до запозичення. При цьому варіанти купівлі більшість компаній розглядають тільки як останній засіб.

Основна ідея книги полягає в тому, що який би шлях не обрала компанія у тій чи іншій ситуації, метою здобуття ресурсів завжди буде реалізація стратегії. Розуміння відмінностей між способами, які використовує компанія для здобуття ресурсів та самою стратегією дуже важливе для уникнення пастки, коли, власне, стратегія стає жертвою способів залучення ресурсів. Коли це трапляється, запозичення чи купівля зростання можуть стати небезпечними.

Жодну стратегію не можна назвати довершеною, поки у компанії не прийнято рішення щодо способів її реалізації. Більше того, впевнені рішення щодо того, яку стратегію застосовувати та які напрямки розвивати, можливі тільки якщо керівництво визначилося зі шляхами здобуття ресурсів. І саме на ці запитання дає відповідь книга "Побудувати, запозичити чи купити".

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Бизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку талантаБизнес в стиле фанк. Капитал пляшет под дудку таланта
Искусство офисных интриг. Как построить успешную карьеру в мире лжи, подстав и грязной игрыИскусство офисных интриг. Как построить успешную карьеру в мире лжи, подстав и грязной игры
На пике возможностей. Правила эффективности профессионаловНа пике возможностей. Правила эффективности профессионалов
Привычка к творчествуПривычка к творчеству
Пять правил выдающейся эффективности. Как достигать главных целей без перегрузок и выгоранияПять правил выдающейся эффективности. Как достигать главных целей без перегрузок и выгорания


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)