РЕЦЕНЗІЇ | Книга 14 січня 2013 р.

Побудувати, запозичити чи купити

Build, Borrow, or Buy: Solving the Growth Dilemma

Build, Borrow or Buy: Solving the Growth Dilemma
Книга "Побудувати, запозичити чи купити: Вирішення дилеми зростання" (Build, Borrow or Buy: Solving the Growth Dilemma) Лоуренса Кепрона (Laurence Capron) та Віла Мітчела (Will Mitchell) досліджує три фундаментальні шляхи до здобуття ресурсів, необхідних для зростання. Автори переконані, що такі ресурси можна тільки розвинути внутрішньо (побудувати), запозичити чи купити. При цьому компанії повинні бути звичні до всіх трьох напрямків здобуття ресурсів.

Дослідження телекомунікаційної сфери засвідчило, що компанії, які використовують всі три шляхи для здобуття ресурсів, на 46% ефективніше виживають протягом п'ятирічного періоду, ніж ті, які користуються тільки альянсами, на 26% ефективніше, ніж ті, які застосовують тільки злиття та поглинання та на 12% ефективніше, ніж ті, які цілковито покладаються на внутрішній розвиток.

Книга "Побудувати, запозичити чи купити" демонструє, що абсолютна більшість компаній використовують всього один або два способи здобуття ресурсів. Можливо, причиною цьому є те, що ефективно використовувати всі три зазвичай дуже складно, тим більше, коли йдеться про "переключення" між ними.

Здобуття необхідної кількості ресурсів для активного і прибуткового зростання — один із найбільших викликів, які постають перед керівництвом компанії. Автори переконані, що лідери в першу чергу намагаються "вибудувати" ресурси, після чого можуть вдатися до запозичення. При цьому варіанти купівлі більшість компаній розглядають тільки як останній засіб.

Основна ідея книги полягає в тому, що який би шлях не обрала компанія у тій чи іншій ситуації, метою здобуття ресурсів завжди буде реалізація стратегії. Розуміння відмінностей між способами, які використовує компанія для здобуття ресурсів та самою стратегією дуже важливе для уникнення пастки, коли, власне, стратегія стає жертвою способів залучення ресурсів. Коли це трапляється, запозичення чи купівля зростання можуть стати небезпечними.

Жодну стратегію не можна назвати довершеною, поки у компанії не прийнято рішення щодо способів її реалізації. Більше того, впевнені рішення щодо того, яку стратегію застосовувати та які напрямки розвивати, можливі тільки якщо керівництво визначилося зі шляхами здобуття ресурсів. І саме на ці запитання дає відповідь книга "Побудувати, запозичити чи купити".

Ярослав Федорак, за матеріалами strategy+business.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
19 серпня 2017
Київ
Тест-драйв програм МВА — "Try Tru MBA"
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
6-7 вересня 2017
Київ, Конференц-центр
Ефективна закупівля від А до Я (Вікторія Березіна)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Нетворкинг для интровертовНетворкинг для интровертов
Призвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихииПризвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихии
Дар лидера. Как научиться влиять на людейДар лидера. Как научиться влиять на людей
Работай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективностиРаботай меньше, успевай больше. Программа персональной эффективности
Убедительное письмо. Как использовать силу словУбедительное письмо. Как использовать силу слов


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)