РЕЦЕНЗІЇ | Огляд книги 17 грудня 2014 р.

Як продавати себе: поради від Гая Кавасакі

The Art of Social Media: Power Tips for Power Users

Назва книги Гая Кавасакі «The Art of Social Media: Power Tips for Power Users» («Мистецтво соціальних медіа: ефективні поради для ефективних користувачів») говорить сама за себе. Але чи допоможе вона нам краще орієнтуватися у світі соціальних мереж?

The Art of Social Media: Power Tips for Power Users
» Докладніше на Amazon
Гай Кавасакі (Guy Kawasaki) — не просто культова фігура у бізнесі; він ще й «євангеліст». Ні, це не жарт. «Головний євангеліст» — так називається посада Кавасакі в Canva, фірмі, що пропонує сервіс графічного дизайну. Ще з середини 80-тих, з часів своєї роботи в Apple, Кавасакі професійно займається просуванням чи не усього, що лише можна продавати; звісно, не в останню чергу і себе самого. Коли він розпочинав — «like» було ще звичайним дієсловом, а слово «share» викликало асоціації виключно з акціями та брокерами. Сьогодні ж «євангеліст», зрештою, як і будь-який інший професійний генератор уваги, використовуючи Pinterest, Facebook та Twitter (де в нього має 1,43 млн. «фоловерів»), розповідає світові про компанії, з якими співпрацює.

У книзі, яку Кавасакі написав у співавторстві з Пег Фіцпатрік (Peg Fitzpatrick), спеціалістом зі стратегії соціальних медіа, представлено цілий арсенал ходів, які ми можемо використати як для пригорання уваги до себе, так і для відваджування тих, хто допікає нам аналогічними потугами.

Наприклад, автори рекомендують використовувати на своїй сторінці фотографію з елементами асиметрії, бо «симетрія робить фото менш цікавим»; а для вибору контенту, з допомогою якого можна привабити стабільний потік відвідувачів, радять застосувати такі інструменти, як Alltop та Feedly, що дозволяють збирати новини та пости з цілого веб-простору. Є в книзі і чимало порад суто технічного характеру: наприклад, який розмір фото найкраще підходить для постів у Pinterest, в LinkedIn і у Facebook; або які відеокамери, навушники та світлове обладнання варто застосовувати для трансляції відеочатів через Google+.

Щоправда, керівники, які шукають конкретних рекомендації, навряд чи знайдуть у книзі корисну для себе інформацію. (Хиба що конкретної порадою можна вважати напуття на кшталт — нікого не допускайте до сфери соціальних медіа, не переконавшись, що людина прочитала цю книгу.) Так, автори повністю обходять питання — що робити, якщо стратегія дає неочікуваний негативний ефект, а такі приклади можна спостерігати майже кожні два тижні. Серед прикладів — цьогорічна промокампанія футбольної команди Washington Redskins («червоношкірі з Вашингтону») у Twitter захлинулася у потоці повідомлень, де цю назву таврували як расистську.

За словами Кавасакі та Фіцпатрік, метою усіх маркетингових кампаній у соціальних медіа є заробляння грошей; відповідно, потрібно з’ясувати, яких людей для цього слід залучити, а потім — що вони люблять читати (що, найімовірніше, відрізняється від того, що любите читати ви). Впливові соціальні медіа працюють за моделлю Національного громадського радіо (NPR), відомого своїми ефективними радіомарафонами зі збору коштів. «Отже, вашою метою є заробити право проводити аналогічні марафони з просування вашої організації, продукту чи послуги», — пишуть автори. (Хоча можливо, ця аналогія дещо дивна, бо NPR проводить свої марафони для фінансування підготовки репортажів неприбутковими організаціями, що важко назвати просуванням у сенсі, який вкладають в це поняття автори.)

Звертає на себе увагу і те, що в основному інструменти, котрі рекомендують автори, створені компаніями, з якими так чи інакше пов'язаний Кавасакі (зокрема, він співзасновник Alltop та раніше був спеціальним радником Google), а Canva фігурує у книзі кілька разів. І це цілком зрозуміло, інакше, який з Кавасакі «євангеліст»? А загалом, книга залишає двояке враження, як і все до чого докладається Гай Кавасакі — доволі непросто визначити, де закінчуються його поради і розпочинається самореклама.

За матеріалами Businessweek.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 лютого 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління фінансами для керівників (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
27 лютого 2017
Київ, kmbs
Топ-команда: як налаштувати взаємодію всередині? (Ярослава Лоянич)
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Личная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статейЛичная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статей
Вийди за межi. Забудь про успiх — стань видатнимВийди за межi. Забудь про успiх — стань видатним
Здесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизниЗдесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизни
Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?Гении и аутсайдеры. Почему одним все, а другим ничего?
Как стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организацииКак стать генеральным директором. Правила восхождения к вершинам власти в любой организации


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)