ТЕНДЕНЦІЇ | Роздрібна торгівля 2005 14 листопада 2005 р.

Індекс глобального розвитку роздрібної торгівлі 2005.
Результати дослідження. Частина 3

Джерело: ATKEARNEY
Переклад: Анна Качкалда, SCG

Попередні матеріали:

Міжнародна експансія: імператива

Чи має турбувати фірми роздрібної торгівлі міжнародна експансія? На дане запитання існує доволі проста відповідь: не зважаючи на те, що різні сегменти розвиваються по-різному, компанії не можуть собі дозолити не брати цього до уваги (Див. Running the Retail Gamut). Давайте розглянемо світові топові роздрібні фірми в контексті продаж: 15 з топ-20 оперують у глобальному масштабі. 27% продажів 10-ти топ-гравців здійснюється на міжнародних ринках, однак цей показник у наступних 10-ти фірм становить лише 15%. Далі, звернімо увагу на 5 топових роздрібних фірм: 33% їх продажів здійснюється за межами національних ринків. Забігаючи наперед, прогнозується, що відсоток продажів від міжнародних операцій буде зростати. У той же час лише 44% топових роздрібних фірм США виходять за національні кордони.

По мірі того, як насичення ринку стає реальністю і нові гравці показують гарні результати, роздрібні торгові фірми, які ще не є глобальними, мають використати цю надзвичайну можливість, причому — швидко.

Відчуття часу

Успіх глобальної експансії роздрібної фірми вимагає комбінацію таких факторів: вибір правильних ринків, вибір вдалого моменту, визначення найкращих засобів входу на ринок та стійке фокусування на виконання. GRDI фокусується на перших двох елементах — де і коли. Щоб краще зрозуміти важливість індексу при виборі роздрібними фірмами стратегії розвитку, можна звернутися до даних 1995 р. і застосувати методологію до ринків, що розвивалися в ті часи. (Таблиця A)

The 1995 GRDI predicts future performance in retail development

Жоден з 10-ти топ-ринків 1995 р. не потрапив до індексу 2005. У 1995 р. трьома топ-ринками для входу роздрібних фірм вважалися Пд. Корея, Польща і Бразилія; у 2005 р. топ-ринками стали Індія, Росія і Китай.

Однак, найзначніші зміни сталися на регіональному рівні. У 1995 р., одна з кожних чотирьох країн у GRDI знаходилася на Американському континенті. Сьогодні даний показник становить 1 з 10. Натомість, фокус змістився на Східну Європу (40% з 30-ти сходинок).

Дуже важливим є відчуття часу, вибір правильного моменту. Графік B демонструє зміну можливостей з часом на основі рейтингу GRDI. Зараз Індія та Україна знаходяться на піку своєї активності, в той час як Росія та Китай починають здавати позиції.

Window of opportunity

Загалом, поганий вибір часу часто стає джерелом прийняття компаніями рішень про вихід з ринків, що розвиваються. За останні 5 років кількість компаній, що залишають ринки, постійно зростала (Графік C).

Food retailers: market entries and exits, 2002-2005

Управління діапазоном роздрібних фірм

Бакалійні роздрібні фірми вже на шляху глобальної експансії, але фірми різного профілю не йдуть нога в ногу (Графік D). Кожний сегмент виходить за національні межі та вступає в глобальну гру з різною швидкістю.

Sales outside home market for top 3 players per retail segment in 2004




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-30 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)
29 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Бюджетування з шаблонами бюджетів і фінансовою моделлю (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
1 квітня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управлінське спілкування: як стати «фігурою впливу» для своїх підлеглих (Ірина Головньова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Практика малых дел. Каждый человек может что-то изменитьПрактика малых дел. Каждый человек может что-то изменить
Работа как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем местеРабота как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем месте
Однозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном делеОднозадачность. Успевайте больше, фокусируясь только на одном деле
Искусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизниИскусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизни
Не в знании сила. Как сомнения помогают нам развиватьсяНе в знании сила. Как сомнения помогают нам развиваться


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)