ТЕНДЕНЦІЇ | Роздрібна торгівля 2005 14 листопада 2005 р.

Індекс глобального розвитку роздрібної торгівлі 2005.
Результати дослідження. Частина 3

Джерело: ATKEARNEY
Переклад: Анна Качкалда, SCG

Попередні матеріали:

Міжнародна експансія: імператива

Чи має турбувати фірми роздрібної торгівлі міжнародна експансія? На дане запитання існує доволі проста відповідь: не зважаючи на те, що різні сегменти розвиваються по-різному, компанії не можуть собі дозолити не брати цього до уваги (Див. Running the Retail Gamut). Давайте розглянемо світові топові роздрібні фірми в контексті продаж: 15 з топ-20 оперують у глобальному масштабі. 27% продажів 10-ти топ-гравців здійснюється на міжнародних ринках, однак цей показник у наступних 10-ти фірм становить лише 15%. Далі, звернімо увагу на 5 топових роздрібних фірм: 33% їх продажів здійснюється за межами національних ринків. Забігаючи наперед, прогнозується, що відсоток продажів від міжнародних операцій буде зростати. У той же час лише 44% топових роздрібних фірм США виходять за національні кордони.

По мірі того, як насичення ринку стає реальністю і нові гравці показують гарні результати, роздрібні торгові фірми, які ще не є глобальними, мають використати цю надзвичайну можливість, причому — швидко.

Відчуття часу

Успіх глобальної експансії роздрібної фірми вимагає комбінацію таких факторів: вибір правильних ринків, вибір вдалого моменту, визначення найкращих засобів входу на ринок та стійке фокусування на виконання. GRDI фокусується на перших двох елементах — де і коли. Щоб краще зрозуміти важливість індексу при виборі роздрібними фірмами стратегії розвитку, можна звернутися до даних 1995 р. і застосувати методологію до ринків, що розвивалися в ті часи. (Таблиця A)

The 1995 GRDI predicts future performance in retail development

Жоден з 10-ти топ-ринків 1995 р. не потрапив до індексу 2005. У 1995 р. трьома топ-ринками для входу роздрібних фірм вважалися Пд. Корея, Польща і Бразилія; у 2005 р. топ-ринками стали Індія, Росія і Китай.

Однак, найзначніші зміни сталися на регіональному рівні. У 1995 р., одна з кожних чотирьох країн у GRDI знаходилася на Американському континенті. Сьогодні даний показник становить 1 з 10. Натомість, фокус змістився на Східну Європу (40% з 30-ти сходинок).

Дуже важливим є відчуття часу, вибір правильного моменту. Графік B демонструє зміну можливостей з часом на основі рейтингу GRDI. Зараз Індія та Україна знаходяться на піку своєї активності, в той час як Росія та Китай починають здавати позиції.

Window of opportunity

Загалом, поганий вибір часу часто стає джерелом прийняття компаніями рішень про вихід з ринків, що розвиваються. За останні 5 років кількість компаній, що залишають ринки, постійно зростала (Графік C).

Food retailers: market entries and exits, 2002-2005

Управління діапазоном роздрібних фірм

Бакалійні роздрібні фірми вже на шляху глобальної експансії, але фірми різного профілю не йдуть нога в ногу (Графік D). Кожний сегмент виходить за національні межі та вступає в глобальну гру з різною швидкістю.

Sales outside home market for top 3 players per retail segment in 2004




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 вересня — 10 жовтня 2020
Київ
ШКОЛА ФІНАНСОВОГО ДИРЕКТОРА. Управлінський облік. Показники ефективності. Бюджетування. Аналіз компанії. Менеджмент. Мотивація
28 вересня — 2 жовтня 2020
Київ
Інтенсив «Школа сучасного нормування»
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішностіЕмоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності
Дай жару. 10 кроків до креативної майстерностіДай жару. 10 кроків до креативної майстерності

bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2020, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)