ТЕНДЕНЦІЇ | Інфляція та ціноутворення 11 січня 2006 р.

Глобальне опитування директорів: інфляція та ціноутворення

Майже половина опитаних директорів важають, що рівень інфляції у їхніх країнах зросте, як мінімум, на 1 відсоток протягом наступного року. У той же час більше половини респондентів відмічають свою неспроможність піднімати ціни. Найсвіжіше опитування The McKinsey Quarterly відображає точки зору директорів зі 134-х країн світу, які представляють всі економічні галузі та компанії всіх розмірів.

Не зважаючи на зниження цін на нафту у період опитування, директори й досі вбачають це найвагомішим чинником інфляції. (Див. Схему 1)

Fuel for inflation

Річний показник інфляції у США зараз становить 4,3%, у ЄС — 2,5%. Якщо брати до уваги розвинуті економіки Азіатсько-Тихоокеанського регіону, то, наприклад, в Австралії інфляція складає 3%, у той час як ситуація в Японії дещо дефляційна, тут рівень інфляції -0,3%.

Респонденти з Китаю та Індії, які є представниками Великої Четвірки країн, що розвиваються, поряд з Бразилією та Росією, вважають, що інфляція зростатиме. (Див. Схему 2)

Inflation expectations by region

59% опитаних не очікують на здобуття можливості підвищувати ціни (Див. Схему 3). Більш песимістичними щодо цього є директори великих компаній. Невеликі ж компанії мають більше можливостей конкурувати на нішевих ринках, де у споживачів вужчий вибір.

Not-so-poweful pricing

За матеріалами "Global Survey of Business Executives: Inflation and Pricing", The McKinsey Quarterly, BusinessWeek.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 вересня 2018
Київ
Французько-Український Форум: «Нова політика в Європі: методи та фактори успіху президентської кампанії Еммануеля Макрона»
25-26 вересня 2018
Київ
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
2-3 жовтня 2018
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. Від ВИРОБНИЦТВА до РОЗДРОБУ і ДИСТРИБУЦІЇ. Від Директора до лінійного персоналу

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Начни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящимНачни. Врежь страху по лицу, перестань быть «нормальным» и займись чем-то стоящим
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях
Работа как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем местеРабота как внутренняя игра. Фокус, обучение, удовольствие и мобильность на рабочем месте
Почему мы хотим, чтобы вы были богатыПочему мы хотим, чтобы вы были богаты


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)