ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


ТЕНДЕНЦІЇ | Інфляція та ціноутворення 11 січня 2006 р.

Глобальне опитування директорів: інфляція та ціноутворення

Майже половина опитаних директорів важають, що рівень інфляції у їхніх країнах зросте, як мінімум, на 1 відсоток протягом наступного року. У той же час більше половини респондентів відмічають свою неспроможність піднімати ціни. Найсвіжіше опитування The McKinsey Quarterly відображає точки зору директорів зі 134-х країн світу, які представляють всі економічні галузі та компанії всіх розмірів.

Не зважаючи на зниження цін на нафту у період опитування, директори й досі вбачають це найвагомішим чинником інфляції. (Див. Схему 1)

Fuel for inflation

Річний показник інфляції у США зараз становить 4,3%, у ЄС — 2,5%. Якщо брати до уваги розвинуті економіки Азіатсько-Тихоокеанського регіону, то, наприклад, в Австралії інфляція складає 3%, у той час як ситуація в Японії дещо дефляційна, тут рівень інфляції -0,3%.

Респонденти з Китаю та Індії, які є представниками Великої Четвірки країн, що розвиваються, поряд з Бразилією та Росією, вважають, що інфляція зростатиме. (Див. Схему 2)

Inflation expectations by region

59% опитаних не очікують на здобуття можливості підвищувати ціни (Див. Схему 3). Більш песимістичними щодо цього є директори великих компаній. Невеликі ж компанії мають більше можливостей конкурувати на нішевих ринках, де у споживачів вужчий вибір.

Not-so-poweful pricing

За матеріалами "Global Survey of Business Executives: Inflation and Pricing", The McKinsey Quarterly, BusinessWeek.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
27-28 квітня 2017
Київ
Управління запасами — збільшення прибутку компанії (Олена Павлова)
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Бла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работаютБла-бла-бла, или Что делать, когда слова не работают
Работайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивностиРаботайте меньше, делайте больше. 14-дневный тренинг повышения продуктивности
Блестящая идея. Что надо знать, уметь и говорить, чтобы заставить ваши идеи успешно работатьБлестящая идея. Что надо знать, уметь и говорить, чтобы заставить ваши идеи успешно работать
Как оказывать влияние. Новый стиль управленияКак оказывать влияние. Новый стиль управления
Здесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизниЗдесь и сейчас. Как вырваться из плена целей и начать радоваться жизни


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)