ТЕНДЕНЦІЇ | Інфляція та ціноутворення 11 січня 2006 р.

Глобальне опитування директорів: інфляція та ціноутворення

Майже половина опитаних директорів важають, що рівень інфляції у їхніх країнах зросте, як мінімум, на 1 відсоток протягом наступного року. У той же час більше половини респондентів відмічають свою неспроможність піднімати ціни. Найсвіжіше опитування The McKinsey Quarterly відображає точки зору директорів зі 134-х країн світу, які представляють всі економічні галузі та компанії всіх розмірів.

Не зважаючи на зниження цін на нафту у період опитування, директори й досі вбачають це найвагомішим чинником інфляції. (Див. Схему 1)

Fuel for inflation

Річний показник інфляції у США зараз становить 4,3%, у ЄС — 2,5%. Якщо брати до уваги розвинуті економіки Азіатсько-Тихоокеанського регіону, то, наприклад, в Австралії інфляція складає 3%, у той час як ситуація в Японії дещо дефляційна, тут рівень інфляції -0,3%.

Респонденти з Китаю та Індії, які є представниками Великої Четвірки країн, що розвиваються, поряд з Бразилією та Росією, вважають, що інфляція зростатиме. (Див. Схему 2)

Inflation expectations by region

59% опитаних не очікують на здобуття можливості підвищувати ціни (Див. Схему 3). Більш песимістичними щодо цього є директори великих компаній. Невеликі ж компанії мають більше можливостей конкурувати на нішевих ринках, де у споживачів вужчий вибір.

Not-so-poweful pricing

За матеріалами "Global Survey of Business Executives: Inflation and Pricing", The McKinsey Quarterly, BusinessWeek.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
18 серпня 2017
Київ, Готель «Мир»
Ключові навички сучасного керівника. Секрети сучасного менеджменту (Ірина Головньова)
18 серпня 2017
Київ
Як заробити в каналі збуту "Мережі" (Максим Голубєв)
19 серпня 2017
Київ
Тест-драйв програм МВА — "Try Tru MBA"

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать100 лучших бизнес-книг всех времен. О чем они и почему их следует прочитать
Персональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутациюПерсональный ребрендинг. Как изменить свой имидж, сохранив репутацию
На пике возможностей. Правила эффективности профессионаловНа пике возможностей. Правила эффективности профессионалов
Совет на миллион. Измени мир и заработай состояниеСовет на миллион. Измени мир и заработай состояние
Как очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступкиКак очаровывать людей. Искусство влиять на умы и поступки


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)