ТЕНДЕНЦІЇ | Робота-життя 19 січня 2006 р.

Щастя — це маленька частинка величезної машини

Ви хочете бути щасливими на роботі та мати збалансоване життя вдома та в офісі? Це просто — не працюйте на маленьку, погано керовану компанію, хоча б беручи до уваги результати останнього дослідження, в якому взяло участь 700 компаній з Франції, Німеччини, Великобританії та США.

Результати дослідження Центру економічної результативності (Centre for Economic Performance) показали, що великі добре керовані глобальні компанії забезпечують більш щасливий баланс "життя-робота" для своїх співробітників. Виявилося, що ключ до успішного управління — це зовсім не "приковування" працівників до їх робочих місць, це фокус на допомогу персоналу працювати "більш розумно".

І все ж таки, хоча ці фірми забезпечують кращий баланс "життя-робота" для персоналу, вони зовсім не обов'язково є більш продуктивними.

Дослідження також показало, що частка жінок на керівних посадах по відношенню до некерівних була значно вищою саме у фірмах з так званим кращим балансом "життя-робота".

Не зважаючи на все це, годин, відпрацьованих як менеджерами, так і їх підлеглими, було не набагато більше, ніж у погано керованих фірмах.

Коли взяли до уваги хороший менеджмент, не було знайдено взаємозв'язків між жорсткішою конкуренцією та балансом "життя-робота", чи між продуктивністю та балансом "життя-робота".

"Не правда, що глобалізація — справжнє лихо для роботодавців", — говорить співавтор доктор Nick Bloom в інтерв'ю BBC. Він додав: "Роботодавці у більших глобалізованіших компаніях тримаються краще і довше на своїх посадах за своїх колег у менших, переважно національних фірмах".

Дослідження підтвердило, що хороший та справедливий баланс "робота-життя", що не впливав на продуктивність, був явно "соціально бажаним", тому що робітники цього прагнуть.

Анна Качкалда, за матеріалами management-issues.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20-21 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління проектами (Олег Андрієнко)
20 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
10 головних секретів керівника, або Як досягти лояльності і залучення персоналу (Ірина Головньова)
23-24 грудня 2017
Київ, Готель «Мир»
Стратегічна Сесія. Розробка стратегії топ-менеджментом компанії (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ваше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциалВаше предназначение. Практическое руководство для тех, кто хочет реализовать свой потенциал
Призвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихииПризвание. Как найти то, для чего вы созданы и жить в своей стихии
Искусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизниИскусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизни
Тайм-менеджмент. Правильная организация времениТайм-менеджмент. Правильная организация времени
Руководить с юмором. Динамика успехаРуководить с юмором. Динамика успеха


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)