ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


ТЕНДЕНЦІЇ | Робота-життя 19 січня 2006 р.

Щастя — це маленька частинка величезної машини

Ви хочете бути щасливими на роботі та мати збалансоване життя вдома та в офісі? Це просто — не працюйте на маленьку, погано керовану компанію, хоча б беручи до уваги результати останнього дослідження, в якому взяло участь 700 компаній з Франції, Німеччини, Великобританії та США.

Результати дослідження Центру економічної результативності (Centre for Economic Performance) показали, що великі добре керовані глобальні компанії забезпечують більш щасливий баланс "життя-робота" для своїх співробітників. Виявилося, що ключ до успішного управління — це зовсім не "приковування" працівників до їх робочих місць, це фокус на допомогу персоналу працювати "більш розумно".

І все ж таки, хоча ці фірми забезпечують кращий баланс "життя-робота" для персоналу, вони зовсім не обов'язково є більш продуктивними.

Дослідження також показало, що частка жінок на керівних посадах по відношенню до некерівних була значно вищою саме у фірмах з так званим кращим балансом "життя-робота".

Не зважаючи на все це, годин, відпрацьованих як менеджерами, так і їх підлеглими, було не набагато більше, ніж у погано керованих фірмах.

Коли взяли до уваги хороший менеджмент, не було знайдено взаємозв'язків між жорсткішою конкуренцією та балансом "життя-робота", чи між продуктивністю та балансом "життя-робота".

"Не правда, що глобалізація — справжнє лихо для роботодавців", — говорить співавтор доктор Nick Bloom в інтерв'ю BBC. Він додав: "Роботодавці у більших глобалізованіших компаніях тримаються краще і довше на своїх посадах за своїх колег у менших, переважно національних фірмах".

Дослідження підтвердило, що хороший та справедливий баланс "робота-життя", що не впливав на продуктивність, був явно "соціально бажаним", тому що робітники цього прагнуть.

Анна Качкалда, за матеріалами management-issues.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
16 травня 2017
Київ, kmbs
Управління репутацією в розгалуженій бізнес-структурі: як налагодити систему зсередини? (Євген Загорулько)
18-19 травня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Складська логістика торгового підприємства (Віктор Барановський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Forbes Book. 10 000 мыслей и идей от влиятельных бизнес-лидеров и гуру менеджментаForbes Book. 10 000 мыслей и идей от влиятельных бизнес-лидеров и гуру менеджмента
Размышления о личном развитииРазмышления о личном развитии
От знаний к навыкам. Универсальные правила эффективной тренировки любых уменийОт знаний к навыкам. Универсальные правила эффективной тренировки любых умений
Совсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное руслоСовсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное русло
Секреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как ЛинкольнСекреты великих ораторов. Говори как Черчилль, держись как Линкольн


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)