ТЕНДЕНЦІЇ | ATL-BTL 20 лютого 2006 р.

Стратегії "Above The Line" та "Below The Line": зміна маркетингової філософії

Сучасний ринок швидко адаптується до змін у технологіях, а також до інформації, що є в наявності, і завищених потреб споживачів. Традиційна реклама, цілком і повністю орієнтована на брендінг, більше не є головним маніпулятором поведінки споживчої аудиторії.

Останнім часом відбулося істотне зрушення в маркетинговій філософії, і рекламні витрати переважної більшості компаній фундаментально міняють свій напрямок.

Дослідження, проведене консалтинговою компанією Winterberry Group, показує, що зараз простежується тенденція, при якій маркетологи переносять свої маркетингові зусилля й рекламні витрати від стратегії "Above The Line" (ATL), спрямованої, головним чином, на розвиток брендінгу, до стратегії "Below The Line" (BTL), що включає в себе рекламні канали, повністю орієнтовані на методи прямого (дірект) маркетингу (див. малюнок).

Winterberry визначає ATL-маркетинг як стратегію широкого використання таких каналів, як телебачення, радіо, рекламних брошур, а також вуличної реклами й жовтих сторінок. BTL-стратегія містить у собі маркетинг із використанням баз даних, поштову розсилку (електронну і звичайну), методи інтерактивного і стимулюючого маркетингу, а також поширення рекламних вкладишів у журналах.

У назвах стратегій "Above The Line" ("вище лінії") і "Below The Line" ("нижче лінії"), так звана образна "лінія" просто розділяє дві маркетингові філософії. Границя цієї "лінії" чітко дотепер не визначена, а поділ маркетингових філософій засновано на трьох ключових якостях, які відрізняють сьогоднішні рекламні методи від основних робочих підходів недавнього минулого.

Універсальними елементами успішного маркетингу по філософії "Below The Line" є проникливість, взаємодія та вимірність (моніторинг результатів).

Відповідно до опублікованого звіту, у період з 2003-го по 2007-ий рік, фінансова частка ATL-маркетингу буде зростати щорічно, у середньому, на 5.5 відсотка, у той час як витрати на BTL-маркетинг зростуть на 7.8 відсотка в рік (див. наведений графік).

Щорічний приріст маркетингових витрат на 6.9 відсотка очікується, практично, по кожному з рекламних каналів "Below The Line". Їх робота заснована на методах інтерактивного маркетингу, що включають у себе пошукову рекламу, графічну онлайн-рекламу, а також рекламні блоки в поштових розсилках. Даний приріст розрахований для всієї індустрії США на період з 2003-го по 2007-ий рік.

За матеріалами Winterberry Group, http://interbiz.ru.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26 лютого — 2 березня 2018
Київ
Спеціаліст по персоналу — SpHR (Оксана Кондратенко)
27-28 лютого 2018
Київ
Мотивація. Оплата праці. Пільги. Компенсації (Оксана Кондратенко)
27-28 лютого 2018
Київ, Готель «Адрія»
Управлінський облік. Фінанси. Бюджети (Ігор Немировський, Інна Старожукова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Руководить с юмором. Динамика успехаРуководить с юмором. Динамика успеха
Легкий способ перестать откладывать дела на потомЛегкий способ перестать откладывать дела на потом
Продуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое делоПродуктивный ниндзя. Работай лучше, получай больше, люби свое дело
Доведи идею до ума. 100 творческих упражнений для мозгового штурма, проработки и реализации проектовДоведи идею до ума. 100 творческих упражнений для мозгового штурма, проработки и реализации проектов
Связи решают все! Правила позитивного нетворкингаСвязи решают все! Правила позитивного нетворкинга


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)