ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


ТЕНДЕНЦІЇ | ATL-BTL 20 лютого 2006 р.

Стратегії "Above The Line" та "Below The Line": зміна маркетингової філософії

Сучасний ринок швидко адаптується до змін у технологіях, а також до інформації, що є в наявності, і завищених потреб споживачів. Традиційна реклама, цілком і повністю орієнтована на брендінг, більше не є головним маніпулятором поведінки споживчої аудиторії.

Останнім часом відбулося істотне зрушення в маркетинговій філософії, і рекламні витрати переважної більшості компаній фундаментально міняють свій напрямок.

Дослідження, проведене консалтинговою компанією Winterberry Group, показує, що зараз простежується тенденція, при якій маркетологи переносять свої маркетингові зусилля й рекламні витрати від стратегії "Above The Line" (ATL), спрямованої, головним чином, на розвиток брендінгу, до стратегії "Below The Line" (BTL), що включає в себе рекламні канали, повністю орієнтовані на методи прямого (дірект) маркетингу (див. малюнок).

Winterberry визначає ATL-маркетинг як стратегію широкого використання таких каналів, як телебачення, радіо, рекламних брошур, а також вуличної реклами й жовтих сторінок. BTL-стратегія містить у собі маркетинг із використанням баз даних, поштову розсилку (електронну і звичайну), методи інтерактивного і стимулюючого маркетингу, а також поширення рекламних вкладишів у журналах.

У назвах стратегій "Above The Line" ("вище лінії") і "Below The Line" ("нижче лінії"), так звана образна "лінія" просто розділяє дві маркетингові філософії. Границя цієї "лінії" чітко дотепер не визначена, а поділ маркетингових філософій засновано на трьох ключових якостях, які відрізняють сьогоднішні рекламні методи від основних робочих підходів недавнього минулого.

Універсальними елементами успішного маркетингу по філософії "Below The Line" є проникливість, взаємодія та вимірність (моніторинг результатів).

Відповідно до опублікованого звіту, у період з 2003-го по 2007-ий рік, фінансова частка ATL-маркетингу буде зростати щорічно, у середньому, на 5.5 відсотка, у той час як витрати на BTL-маркетинг зростуть на 7.8 відсотка в рік (див. наведений графік).

Щорічний приріст маркетингових витрат на 6.9 відсотка очікується, практично, по кожному з рекламних каналів "Below The Line". Їх робота заснована на методах інтерактивного маркетингу, що включають у себе пошукову рекламу, графічну онлайн-рекламу, а також рекламні блоки в поштових розсилках. Даний приріст розрахований для всієї індустрії США на період з 2003-го по 2007-ий рік.

За матеріалами Winterberry Group, http://interbiz.ru.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
25 квітня 2017
Київ, kmbs
Від персональної місії до командних результатів (Ярослава Лоянич)
27-28 квітня 2017
Київ
Управління запасами — збільшення прибутку компанії (Олена Павлова)
28-30 квітня 2017
Київ, БЦ Інком
Тренінг із досягнення надрезультатів «Контекст» (Арсен Рябуха, Володимир Герасічев)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Карьера для интровертов. Как завоевать авторитет и получить заслуженное повышениеКарьера для интровертов. Как завоевать авторитет и получить заслуженное повышение
Тайные мысли успешных женщинТайные мысли успешных женщин
В этом году я… Как изменить привычки, сдержать обещания или сделать то, о чем вы давно мечталиВ этом году я… Как изменить привычки, сдержать обещания или сделать то, о чем вы давно мечтали
Стратегия успеха. Как избавиться от навязанных стереотипов и найти свой путьСтратегия успеха. Как избавиться от навязанных стереотипов и найти свой путь
Мой продуктивный год. Как я проверил самые известные методики личной эффективности на себеМой продуктивный год. Как я проверил самые известные методики личной эффективности на себе


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)