ТЕНДЕНЦІЇ | ATL-BTL 20 лютого 2006 р.

Стратегії "Above The Line" та "Below The Line": зміна маркетингової філософії

Сучасний ринок швидко адаптується до змін у технологіях, а також до інформації, що є в наявності, і завищених потреб споживачів. Традиційна реклама, цілком і повністю орієнтована на брендінг, більше не є головним маніпулятором поведінки споживчої аудиторії.

Останнім часом відбулося істотне зрушення в маркетинговій філософії, і рекламні витрати переважної більшості компаній фундаментально міняють свій напрямок.

Дослідження, проведене консалтинговою компанією Winterberry Group, показує, що зараз простежується тенденція, при якій маркетологи переносять свої маркетингові зусилля й рекламні витрати від стратегії "Above The Line" (ATL), спрямованої, головним чином, на розвиток брендінгу, до стратегії "Below The Line" (BTL), що включає в себе рекламні канали, повністю орієнтовані на методи прямого (дірект) маркетингу (див. малюнок).

Winterberry визначає ATL-маркетинг як стратегію широкого використання таких каналів, як телебачення, радіо, рекламних брошур, а також вуличної реклами й жовтих сторінок. BTL-стратегія містить у собі маркетинг із використанням баз даних, поштову розсилку (електронну і звичайну), методи інтерактивного і стимулюючого маркетингу, а також поширення рекламних вкладишів у журналах.

У назвах стратегій "Above The Line" ("вище лінії") і "Below The Line" ("нижче лінії"), так звана образна "лінія" просто розділяє дві маркетингові філософії. Границя цієї "лінії" чітко дотепер не визначена, а поділ маркетингових філософій засновано на трьох ключових якостях, які відрізняють сьогоднішні рекламні методи від основних робочих підходів недавнього минулого.

Універсальними елементами успішного маркетингу по філософії "Below The Line" є проникливість, взаємодія та вимірність (моніторинг результатів).

Відповідно до опублікованого звіту, у період з 2003-го по 2007-ий рік, фінансова частка ATL-маркетингу буде зростати щорічно, у середньому, на 5.5 відсотка, у той час як витрати на BTL-маркетинг зростуть на 7.8 відсотка в рік (див. наведений графік).

Щорічний приріст маркетингових витрат на 6.9 відсотка очікується, практично, по кожному з рекламних каналів "Below The Line". Їх робота заснована на методах інтерактивного маркетингу, що включають у себе пошукову рекламу, графічну онлайн-рекламу, а також рекламні блоки в поштових розсилках. Даний приріст розрахований для всієї індустрії США на період з 2003-го по 2007-ий рік.

За матеріалами Winterberry Group, //interbiz.ru.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Рік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнигаРік корисних звичок. Повний курс знань, щоб набути звичок, важливих для добробуту і щастя. Збірник самарі + аудіокнига
Есенціалізм. Мистецтво визначати пріоритетиЕсенціалізм. Мистецтво визначати пріоритети
Самомотивація. Отримайте життя, якого ви прагнете, знайдіть сенс і мету, досягніть усього, про що мриєтеСамомотивація. Отримайте життя, якого ви прагнете, знайдіть сенс і мету, досягніть усього, про що мриєте

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)