ТЕНДЕНЦІЇ | Бізнес 1 березня 2006 р.

Сучасні бізнес-тенденції зі слів СЕО провідних компаній світу

Компанія PriceWaterhouseCoopers опублікувала свій річний глобальний звіт СЕО, в якому взяли участь 1410 респондентів з 45-ти країн. Двома найпомітнішими незворотними для сучасного бізнесу тенденціями виявилися глобалізація та складність бізнесу.

У дослідженні також представлено тет-а-тет інтерв'ю з п'ятьма керівниками глобальних бізнесів.

Нижче наведено основні тенденції в сучасному світі бізнесу:

  • Все міцніша підтримка глобалізації. 58% СЕО кажуть, що глобалізація позитивно впливає та продовжуватиме впливати на їх бізнес.
  • Глобальний бізнес — це не легко. Основними перешкодами СЕО називають надмірне регулювання (64%), торгові бар'єри/протекціонізм (63%), політичну нестабільність (57%) та соціальні проблеми (56%).
  • Найбільший інвестиційний потік надходить зараз до Китаю (55%), Індії (36%), Бразилії (33%), а також до Росії (27%).
  • Основною метою глобалізації вже не є зниження витрат. СЕО підтвердили, що їх компанії виходять на ринки країн, що розвиваються, з метою знаходження нових споживачів та обслуговування вже існуючих.
  • Вихід на нові ринки призводить до зростаючої складності ведення бізнесу.
  • 3/4 опитаних СЕО зазначили, що їх бізнес помітно ускладнився, порівняно з ситуацією 3-річної давності. 41% СЕО впевнено стверджують, що складність — невід'ємний побічний продукт сучасного бізнесу.
  • Найсуттєвіші причини ускладнення бізнесу — це вихід на нові території та злиття і поглинання (разом — 65%), а також запуск нових товарів і послуг (58%). І все ж таки СЕО наголошують, що зазначені причини мають більше переваг, ніж недоліків.
  • Основні сфери, на яких фокусуються при зниженні складності, — ІТ (84%), організаційна структура (79%), продажі і обслуговування клієнтів (69%).
  • Дуже великою проблемою є розрив між індивідуальними характеристиками, важливими, на думку СЕО, та ефективністю діяльності організацій у цих сферах.
  • Успіх породжує успіх. СЕО, які вважають себе дуже професійними в оцінці складності (58%), мають значно вищі рівні характеристик, ніж ті, які так не вважають.

Детальний звіт — 9th Annual Global CEO Survey (PDF, 2,063 Mb).

Анна Качкалда, за матеріалами PriceWaterhouseCoopers.



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Магічне мистецтво ігноруванняМагічне мистецтво ігнорування
Синдром самозванця. Як прожити неймовірне життя, на яке ви заслуговуєтеСиндром самозванця. Як прожити неймовірне життя, на яке ви заслуговуєте
Ефект накопичення. Покрокова інструкція до успіхуЕфект накопичення. Покрокова інструкція до успіху

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)