ПЕРЕЗАВАНТАЖЕННЯ 2.0. Бізнес-конференція на основі реальних кейсів


ТЕНДЕНЦІЇ | Обізнаність директорів 14 червня 2006 р.

Що знають члени ради директорів про свої компанії. Дослідження McKinsey

Корпоративні члени ради директорів на сьогодні є більш заглибленими у справи своїх компаній, ніж раніше. І часто (хоча й не завжди) вони є більш обізнаними.

Члени ради директорів стають все більш обізнаними і втягнутими у діяльність компанії, такими стали результати опитування керівників різного рівня проведене McKinsey Quarterly. В попередньому дослідженні, проведеному на початку 2005-го року, директори виказували велике бажання проводити більше часу, розвиваючи таланти, навички та слідкуючи за поточною діяльністю компанії. І очевидно, це їм вдалося — близько двох третин всіх респондентів цьогорічного опитування стверджують, що директори стали більш активними та заглибленими у стратегічні, фінансові та інші сфери корпоративної діяльності своїх компаній (Exhibit 1).

Слід звернути увагу також на те, що генеральні директори, фінансові директори та інші керівники найвищого рівня, які мають найближчий контакт з радою директорів (а часто навіть належать до неї) вважають, що функції ради змінилися не так критично, як про це говорять всі інші. Третина з них вважає, що не сталося взагалі ніяких змін (серед інших виконавців так вважає лише 20%) (Exhibit 2). Окрім того, керівники найвищого рівня не впевнені, що члени ради повністю розуміють стратегію своєї компанії, її фінансове становище та ризики (Exhibit 3). Попри те, що опитування не досліджувало питання такої різниці між відповідями керівників найвищого рівня та звичайних виконавців, можна припустити, що причиною стала впевненість перших, що рада і раніше доволі тісно і активно співпрацювала із компанією. Можливо також, що насправді проблема активної участі директорів у діяльності компанії є швидше риторикою, ніж реальністю.

Проте, керівники всіх рівнів погодилися, що директори стали більш обізнаними в питаннях стратегії, фінансів та ризиків компанії. Минулого року 63% членів ради сказали, що вони мають хороший або повний рівень обізнаності із питаннями ризику їхньої компанії. Цього року вже 75% говорять про те саме. Щодо обізнаності в питаннях стратегії, показник за останній рік зріс із 73% до 84%. Дев'ять із десяти респондентів стверджують, що члени ради повністю розуміють фінансове становище своїх компаній.

Водночас, складається враження, що директори взагалі не працюють над зміною системи компенсації, в якій бонуси залежать від виробництва. Дві третини респондентів стверджують, що їхні компанії не обмежили такі практики за останні 5 років. Компанії Північної Америки змінилися найменше (15%). Система компенсації була найбільше змінена в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні (25%) (Exhibit 4).

За матеріалами "What directors know about their companies: A McKinsey Survey", The McKinsey Quarterly (March 2006).



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
12 травня 2017
Київ, Готель «Мир»
Оплата за результатом KPI — мотивація 4.0 (Ігор Немировський, Інна Старожукова)
16 травня 2017
Київ, kmbs
Управління репутацією в розгалуженій бізнес-структурі: як налагодити систему зсередини? (Євген Загорулько)
18-19 травня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Складська логістика торгового підприємства (Віктор Барановський)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Личностный ростЛичностный рост
Личное развитие. Принципы и методы от признанного экспертаЛичное развитие. Принципы и методы от признанного эксперта
Совсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное руслоСовсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное русло
Руководить с юмором. Динамика успехаРуководить с юмором. Динамика успеха
Как оказывать влияние. Новый стиль управленияКак оказывать влияние. Новый стиль управления


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)