ТЕНДЕНЦІЇ | IQ компанії 20 червня 2006 р.

Вимірювання IQ організації

Чи можна сказати, що деякі компанії, як і люди, розумніші, ніж інші? Професор американської бізнес-школи переконана, що можна. Вона також винайшла метод, який дає змогу виміряти IQ організації. Цей метод базується на ефективності інноваційної політики тієї чи іншої компанії.

Anne Marie Knott, доцент підприємництва та менеджменту в Olin School of Business, вирахувала IQ всіх компаній США, які беруть участь у науково-дослідницьких роботах (R&D).

"По суті, компанії розділилися на дві групи, — стверджує вона, — інтелектуальні компанії чи компанії з високим рівнем IQ, які продукують ідеї і витрачають кошти на проведення власних досліджень. Та компанії, які менше займаються такою інтелектуальною працею і покладаються на дослідження інших організацій. Цікавим є той факт, що компанії, які належать до другої групи, насправді краще справляються із інноваціями".

Професор Knott говорить, що її висновки суперечать дуже відомій теорії, яку легко відшукати в управлінській літературі, яка називається "абсорбційна здатність". Ця теорія стверджує, що здатність компанії вбирати нові знання має прямопропорційну залежність від того, чи проводить компанія власні дослідження. Іншими словами, організація не здатна зрозуміти новітні дослідження, доки не зуміє провести їх сама.

"Проте, на практиці ми бачимо дещо іншу картину, — стверджує Knott. — Компанії, які проводять власні наукові дослідження, насправді мають дещо нижчу здатність до вбирання знань, здобутих іншими організаціями. Іншими словами, якщо компанії мають високе IQ щодо інновацій, тоді їхнє IQ щодо імітації є низьким. І навпаки — високе IQ щодо імітації означає низьке IQ щодо інновацій".

Дослідження Knott відсилає нас до праці Booz Allen Hamilton, у якій говориться про те, що між рівнем інвестицій у науково-дослідницьку діяльність та рівнем діяльності компанії, її зростанням і прибутком, не існує безпосереднього зв'язку. Дослідження також дало незаперечні докази, що легкого способу досягнення успішної інноваційної діяльності просто не існує. Інвестиції в науково-дослідницьку діяльність самі по собі нічого не вирішують. Успішні інновації — це вміння знайти золоту середину між внутрішніми та зовнішніми джерелами отримання досвіду.

Який шлях Ви оберете (самостійно проводити дослідницьку діяльність чи просто імітувати те, що вже було зроблено іншими) залежить від IQ Вашої організації. "Ми завжди знали, що є компанії, яких ми називаємо лідерами, і ті, яких називаємо імітаторами, — стверджує професор Knott, — нам слід визначити лише, чому компанія вибирає ту чи іншу стратегію. Очевидно, що їхня стратегія відповідає їхньому IQ. Важливість дослідження також полягає в тому, що тепер ми знаємо — збільшення коштів, витрачених на дослідницьку діяльність, не означає, що компанія матиме з цього якийсь зиск. Витрати не впливають на IQ. Але IQ впливає на витрати".

Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
29-30 червня 2017
Київ, Нивки-Холл
Управлінський облік: стратегія управління компанією (Олена Павлова)
30 червня 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
4-6 липня 2017
Київ, Готель «Мир»
Школа Продавця (Наталія Дегтярьова)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Победи прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтраПобеди прокрастинацию! Как перестать откладывать дела на завтра
Шлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собоюШлях Virgin. Як слухати, вчитися, жартувати та вести за собою
Связи решают все! Правила позитивного нетворкингаСвязи решают все! Правила позитивного нетворкинга
ПобедительПобедитель
Хватит мечтать, займись делом! Почему важнее хорошо работать, чем искать хорошую работуХватит мечтать, займись делом! Почему важнее хорошо работать, чем искать хорошую работу


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)