ТЕНДЕНЦІЇ | IQ компанії 20 червня 2006 р.

Вимірювання IQ організації

Чи можна сказати, що деякі компанії, як і люди, розумніші, ніж інші? Професор американської бізнес-школи переконана, що можна. Вона також винайшла метод, який дає змогу виміряти IQ організації. Цей метод базується на ефективності інноваційної політики тієї чи іншої компанії.

Anne Marie Knott, доцент підприємництва та менеджменту в Olin School of Business, вирахувала IQ всіх компаній США, які беруть участь у науково-дослідницьких роботах (R&D).

"По суті, компанії розділилися на дві групи, — стверджує вона, — інтелектуальні компанії чи компанії з високим рівнем IQ, які продукують ідеї і витрачають кошти на проведення власних досліджень. Та компанії, які менше займаються такою інтелектуальною працею і покладаються на дослідження інших організацій. Цікавим є той факт, що компанії, які належать до другої групи, насправді краще справляються із інноваціями".

Професор Knott говорить, що її висновки суперечать дуже відомій теорії, яку легко відшукати в управлінській літературі, яка називається "абсорбційна здатність". Ця теорія стверджує, що здатність компанії вбирати нові знання має прямопропорційну залежність від того, чи проводить компанія власні дослідження. Іншими словами, організація не здатна зрозуміти новітні дослідження, доки не зуміє провести їх сама.

"Проте, на практиці ми бачимо дещо іншу картину, — стверджує Knott. — Компанії, які проводять власні наукові дослідження, насправді мають дещо нижчу здатність до вбирання знань, здобутих іншими організаціями. Іншими словами, якщо компанії мають високе IQ щодо інновацій, тоді їхнє IQ щодо імітації є низьким. І навпаки — високе IQ щодо імітації означає низьке IQ щодо інновацій".

Дослідження Knott відсилає нас до праці Booz Allen Hamilton, у якій говориться про те, що між рівнем інвестицій у науково-дослідницьку діяльність та рівнем діяльності компанії, її зростанням і прибутком, не існує безпосереднього зв'язку. Дослідження також дало незаперечні докази, що легкого способу досягнення успішної інноваційної діяльності просто не існує. Інвестиції в науково-дослідницьку діяльність самі по собі нічого не вирішують. Успішні інновації — це вміння знайти золоту середину між внутрішніми та зовнішніми джерелами отримання досвіду.

Який шлях Ви оберете (самостійно проводити дослідницьку діяльність чи просто імітувати те, що вже було зроблено іншими) залежить від IQ Вашої організації. "Ми завжди знали, що є компанії, яких ми називаємо лідерами, і ті, яких називаємо імітаторами, — стверджує професор Knott, — нам слід визначити лише, чому компанія вибирає ту чи іншу стратегію. Очевидно, що їхня стратегія відповідає їхньому IQ. Важливість дослідження також полягає в тому, що тепер ми знаємо — збільшення коштів, витрачених на дослідницьку діяльність, не означає, що компанія матиме з цього якийсь зиск. Витрати не впливають на IQ. Але IQ впливає на витрати".

Ярослав Федорак, за матеріалами management-issues.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-29 серпня 2017
Київ
Спеціаліст із навчання і розвитку — SpTD (Оксана Кондратенко)
6-7 вересня 2017
Київ, Конференц-центр
Ефективна закупівля від А до Я (Вікторія Березіна)
6 вересня 2017
Одеса, Atlantic Garden Resort
Топ-менеджер номер 1 (Ігор Манн)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Ваша группа поддержки. Программа личного развития, дающая поразительные результатыВаша группа поддержки. Программа личного развития, дающая поразительные результаты
Война за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творитьВойна за креатив. Как преодолеть внутренние барьеры и начать творить
Совсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное руслоСовсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное русло
Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?Талант ни при чем! Что на самом деле отличает выдающихся людей?
Тайные мысли успешных женщинТайные мысли успешных женщин


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)