ТЕНДЕНЦІЇ | IT 5 липня 2006 р.

"Адаптуйся чи загинеш" — застерігають відділи ІТ

Спеціалісти з ІТ повинні стати ще й знавцями бізнесу.

Роль відділів ІТ за наступні 5 років дуже суттєво зміниться. Вони стануть своєрідним гібридом і частково змінять свій функціональний фокус із технологій та інфраструктури на бізнес-процеси та сервіс для клієнтів. Так вважають провідні ІТ-директори та керівники відділів інформаційних технологій.

З подальшою еволюцією ІТ-відділів, професіонали будуть змушені перебирати на себе певні бізнес-функції. Gartner робить прогноз, що основними функціями 40% людей, які працюватимуть у ІТ-відділах, до 2010-го року стане робота над бізнес-процесами, стосунками з клієнтами тощо. У свою чергу, потреба щодо вузькопрофільних ІТ-спеціалістів зменшиться на 40%.

Переважна більшість професіоналів, які на сьогодні працюють у сфері ІТ, погоджуються з таким прогнозом. Andrew Turner, голова інформаційних технологій Aspen Insurance Holdings говорить: "Не впевнений, що нас чекають аж такі швидкі і фундаментальні зміни, але факт поступових змін є очевидним. При цьому мусимо визнати, що одним із факторів впливу на зміни є аутсорсінг у сфері ІТ".

У сучасному дивовижному світі відділи ІТ повинні стати набагато більш клієнтоцентричними та сфокусованими на бізнес, стверджує Phil Young, начальник ІТ-операцій у Amtrak Express Parcels. "Зрозуміла річ, що всі спеціалісти з технологій залишаться у відділах, проте всередині цих же відділів з'являться нові люди, які відповідатимуть за ідеї та інновації", — говорить він.

Kevin Fitzpatrick, технічний директор в Manpower, говорить, що в недалекому майбутньому замість "технологічних гуру" прийдуть "лідери-гібриди". А Luke Mellors, ІТ-директор у The Dorchester Hotel підсумовує: "Еволюція ІТ триває і їй не потрібно протистояти, оскільки це може стати фатальною помилкою".

Ярослав Федорак, за матеріалами Silicon.com.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
24 жовтня 2017
Харків, Premier Palace Hotel Kharkiv
SelfMadeMan: самоменеджмент і самомотивація (Радислав Гандапас)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів (Наталія Дегтярьова)
25 жовтня 2017
Київ, Готель «Космополіт»
Вирішили. Впровадили. Результат. IV міжнародна конференція за методологією Адізеса

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Как работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доходКак работать где хочешь, сколько хочешь и получать стабильный доход
Ментальные ловушки на работеМентальные ловушки на работе
Совсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное руслоСовсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное русло
Кмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесіКмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесі
Стиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целейСтиральная машина для мозгов. Как научиться эффективно управлять своими мыслями и добиваться намеченных целей


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)