ТЕНДЕНЦІЇ | Вимірювання 1 грудня 2006 р.

Хто що міряє?

Частка ринку та якість продукту/сервісу продовжують залишатися найбільш частотними індикаторами, які, на думку маркетологів, вказують на успішність бізнесу. Далеко позаду йдуть визначення активних/потенційних споживачів та вимірювання життєвого циклу сегменту. Такі дані були отримані в результаті опитування, проведеного дослідниками із London Business School і Tuck School at Dartmouth, участь у якому взяли понад 700 директорів з маркетингу із п'яти країн (мал. 1).

Щоб наочно відчути різницю між тими метриками, які застосовуються у різних країнах, було складено спеціальну таблицю (мал. 2).

Деякі висновки, які можна зробити із даних таблиці:

  • дві третини компаній США використовують п'ять чи більше метрик. Проте, менше третини компаній у цій країні вимірює споживацький життєвий цикл;
  • маркетологи Японії щиро вірять, що якість продукту/сервісу є основним двигуном успіху, а все інше залежить від цього показника;
  • німці вимірюють все, що можливо;
  • у Великобританії сегмент лояльності/утримання тільки починає виникати;
  • у Франції звертають увагу на життєвий цикл споживача/сегменту більше, ніж у будь-якій іншій країні.

Ярослав Федорак, за матеріалами MarketingNPV.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26 травня 2017
Київ, kmbs
Marketing dream-team: як побудувати та управляти нею? (Оксана Кулікова)
26 травня 2017
Київ, БЦ "Євразія"
VIII щорічний Форум HR-Директорів
27 травня 2017
Київ, Український дім
Підсвідомість може все (майстер-клас Джона Кехо)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Доктрина шокаДоктрина шока
Ответы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесеОтветы на 74 ключевых вопроса о современном бизнесе
Бизнес в стиле Romantic. Отдавай все, не считаясь ни с чем, чтобы создать нечто более великое, чем ты самБизнес в стиле Romantic. Отдавай все, не считаясь ни с чем, чтобы создать нечто более великое, чем ты сам
Эффективные письменные деловые коммуникацииЭффективные письменные деловые коммуникации
Фокус. Достижение приоритетных целейФокус. Достижение приоритетных целей


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)