ТЕНДЕНЦІЇ | Вимірювання 1 грудня 2006 р.

Хто що міряє?

Частка ринку та якість продукту/сервісу продовжують залишатися найбільш частотними індикаторами, які, на думку маркетологів, вказують на успішність бізнесу. Далеко позаду йдуть визначення активних/потенційних споживачів та вимірювання життєвого циклу сегменту. Такі дані були отримані в результаті опитування, проведеного дослідниками із London Business School і Tuck School at Dartmouth, участь у якому взяли понад 700 директорів з маркетингу із п'яти країн (мал. 1).

Щоб наочно відчути різницю між тими метриками, які застосовуються у різних країнах, було складено спеціальну таблицю (мал. 2).

Деякі висновки, які можна зробити із даних таблиці:

  • дві третини компаній США використовують п'ять чи більше метрик. Проте, менше третини компаній у цій країні вимірює споживацький життєвий цикл;
  • маркетологи Японії щиро вірять, що якість продукту/сервісу є основним двигуном успіху, а все інше залежить від цього показника;
  • німці вимірюють все, що можливо;
  • у Великобританії сегмент лояльності/утримання тільки починає виникати;
  • у Франції звертають увагу на життєвий цикл споживача/сегменту більше, ніж у будь-якій іншій країні.

Ярослав Федорак, за матеріалами MarketingNPV.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28 вересня — 31 жовтня 2017
Київ, FRAT Social Club
СТРАТЕГІЯ ДЛЯ СТАРТАПУ. Практичний курс: як почати свій бізнес, використовуючи свій досвід по максимуму і звівши ризики до мінімуму
2-3 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Управління запасами на підприємстві (Валентин Маєвський)
4 жовтня 2017
Київ, Готель «Мир»
Інтернет для бізнесу: 21 digital-інструментів для залучення нових клієнтів (Світлана Прохоровська)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Харизма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатлениеХаризма. Искусство производить сильное и незабываемое впечатление
Искусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизниИскусство возможности. Как сыграть свою лучшую партию в карьере и жизни
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi
Мысли по-крупному и не тормози!Мысли по-крупному и не тормози!
Экономист под прикрытиемЭкономист под прикрытием


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)