ТЕНДЕНЦІЇ | Лідерство 22 березня 2018 р.

Успіх у світі «підривів»: чим мають керуватися лідери?

«Чи залишився ще хтось, хто веде бізнес в стилі "як завжди"?», — запитує відомий коуч та автор Марк Томпсон (Mark Thompson), пригортаючи увагу до безальтернативності потреби пристосування до змін.

Успіх у світі «підривів»: чим мають керуватися лідери? (Марк Томпсон) Економічне середовище безперервно зазнає «підривів», від яких перехоплює подих. Стрімко зростаюча швидкість та безжалісна частота таких потрясінь ведуть до того, що вчорашні лідери-«суперзірки» та провідні глобальні бренди відступають на задній план або взагалі витісняються ефективнішими конкурентами. Незалежно від того, готові ми це прийняти або ні, кожний відчуває в робочому житті невблаганний тиск змін.

Як показало опитування, яким було охоплено 110 країн, навіть найефективніші керівники вважають, що потрапили до «пастки» з суперечливих вимог. З одного боку потрібно прискорювати темпи зростання; з іншого — скорочувати витрати. Крім цього, вкрай непросто гармонізувати потреби чотирьох поколінь працівників, клієнтів та партнерів, котрі теж перебувають у круговерті безупинних і непередбачуваних змін, рушієм яких є конкуренти-«підривники», новітні технології та динамічність змінювання вимог ринку.

Тренди, які було виявлено під час опитування, також дуже чітко простежуються в контексті коучингу. Найскладніше для лідерів — це пробудити в собі прагнення служити рольовою моделлю для інших. Для цього потрібно на власному прикладі демонструвати прогрес в особистісному зростанні та надихати на це інших, допомагати людям ставати рушіями процесу просування вперед, не очікуючи миті, коли вони можуть стати жертвами змін. Ті ж, хто тримаються за статус-кво, «спочивають на лаврах» вчорашніх успіхів, вперто відмовляючись бачити, що змінюється все навколо них, ризикують не лише власною кар'єрою, але й життєздатністю компанії, яку очолюють.

У ході опитування керівникам було поставлено запитання — як би вони визначили успіх у новому світі. Узагальнюючи їхні відповіді, можна вивести три характеристики, з яких складається формула дієвого лідерства: відданість цілі, висока продуктивність та глибока захопленість справою.

Зрештою, більшості з нас притаманне прагнення бути причетним до чогось, що виходить за межі нашого особистого життя, — це може бути компанія, громада або якійсь ідеал. Неухильність бажання досягнення виявляється в безкомпромісній зорієнтованості на результати, значущі для втілення найважливішої для вас цілі. Для цього ви мусите співпрацювати, а якщо потрібно, то й конкурувати з іншими. І все це потрібно робити, керуючись не тільки розумом, але й вкладаючи в справу душу, втілюючи таким чином свої глибинні прагнення.

Отже, абсолютний пріоритет для високорезультативного лідера — це стати на чолі особистісної та професійної трансформації, крізь яку проходить і він, і члени його команди. Але, очолюючи процес змін, ви не можете жертвувати ані фінансовими результатами, ані вмотивованістю персоналу. Інакше реалізація вашої амбітної цілі нагадуватиме заміну шин на головній міський магістралі в годину пік.

Індивіди, які досягають вершин у світі «підривів», не покладаються на одне визначення успіху, а протягом усього життя, приймаючи будь-які рішення, намагаються балансувати усіма трьома його елементами. Це можна порівняти з жонглюванням кришталевими кульками, їдучи на одноколісному велосипеді. Якщо це вдається, втілюється мрія про успіх, який триває ціле життя.

За матеріалами "Transformational Growth and Disruptive Change: What Drives Leaders’ Behavior?", LinkedIn.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
28-29 серпня 2019
Київ
Оплата за результатом: KPI-мотивація. Від ВИРОБНИЦТВА до РОЗДРОБУ і ДИСТРИБУЦІЇ. Від Директора до лінійного персоналу
6-7 вересня 2019
Київ
Техніки продажів і трансформація установок
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Вийди за межi. Забудь про успiх — стань видатнимВийди за межi. Забудь про успiх — стань видатним
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Сила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесiСила звички. Чому ми діємо так, а не iнакше в життi та бiзнесi


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2019, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)