ТЕНДЕНЦІЇ | IT 9 червня 2008 р.

Тенденції в інформаційному менеджменті: Портали та управління контентом

Компанія Accenture провела міжнародне опитування, в якому взяло участь 162 інформаційних директорів (керівників ІТ-організацій, наділених правом приймати рішення). Їм було запропоновано серію запитань, які стосувалися інформаційного менеджменту, включаючи їхні внутрішні портали та потенціал в управлінні контентом.

Більше, ніж 75% інформаційних директорів поділилися своїми планами розробити загальну стратегію управління інформацією в компанії протягом найближчих трьох років. Втім, на даний момент у 85% компаній немає нічого навіть приблизно схожого на таку стратегію.

IT-директори очікують, що впровадження загальної стратегії управління інформацією допоможе їм більш швидко та гнучко реагувати на ринкові зміни та покращить взаємодію зі споживачами та клієнтами. Окрім цього, підвищиться комфорт під час прийняття рішень, оскільки стануть доступними всі необхідні дані. Директори чудово розуміють, що для досягнення цих цілей їм слід відходити від "уривчастого" підходу до управління інформацією та починати займатися розробкою загальної стратегії. Втім, лише 15% респондентів можуть похвалитися, що володіють такою стратегією вже сьогодні.

Безсумнівно, що при потребі управляти контентом перед керівниками компаній у різних формах постає безліч викликів (електронна пошта, сервіси миттєвих повідомлень, відсутність загальної бази документів та єдиного джерела важливої інформації, тощо). І коли на основі розрізненої інформації приймаються важливі бізнес-рішення — компанія приймає на себе величезні і часто невиправдані ризики. Все ці проблеми і призводять у кінцевому результаті до того, що наявність загальної стратегії управління інформацією впливає на кожен аспект діяльності компанії: продаж, підтримку продукції, сервіс, тощо.

52% респондентів, які взяли участь у дослідженні, переконані, що впровадження єдиної стратегії управління інформацією також сприятиме досягненню конкурентної диференціації.

При цьому організації повністю розуміють, що основним рушієм на шляху до реалізації загальної інформаційної стратегії є хороша і надійна інфраструктура. Адже саме наявність відповідних інформаційних технологій є запорукою успіху.

За матеріалами "Information Management Trends in Portals and Content Management", Accenture.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
1 червня, 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "SMM коктейль: як створити успішний Fb і Instagram" (Юлія Піскун). -50% для перших 4-х учасників
2 червня, 2017
Одеса, Brain & Lemons
Курс "Промова Лідера. Ораторське мистецтво" (Ксенія Селіна). -50% для перших 4-х учасників
3-4 червня 2017
Київ, БЦ «Кубик»
Влада. Управління. Лідерство (Олександр Сударкін, Ігор Солодов)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Искусство влияния. Убеждение без манипуляцийИскусство влияния. Убеждение без манипуляций
Покажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметилиПокажи свою работу! 10 способов сделать так, чтобы тебя заметили
Скорость доверия. То, что меняет всеСкорость доверия. То, что меняет все
Совсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное руслоСовсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное русло
Личностный ростЛичностный рост


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)