ТЕНДЕНЦІЇ | Гра як бізнес 26 червня 2018 р.

Тренди-2018: глобальна гра

Джерело: open

Ситуація у світі виглядає непросто: збільшується кількість конфліктів, зростає політична поляризація, все частіше трапляються екологічні катастрофи та корпоративні скандали. Проте жага людини до гри не зникає, вона лише трансформується й знаходить для себе нові форми. І бізнес може використати цю можливість для того, щоб створити нові продукти й налагодити комунікацію зі споживачами.

Тренди-2018: глобальна гра Сучасні технології відкривають безліч можливостей: доповнена реальність, віртуальні світи, штучний інтелект — все це виводить гру на новий рівень. Та головне — що гра може бути не тільки цікавою й веселою, але й корисною: вона може стати інструментом для прояву себе.

У вересні 2017-го року було запущено додаток World Brush. Він дозволяє користувачу створювати на своєму смартфоні або планшеті 3D-малюнки у доповненій реальності. Тобто, буквально, малювати у просторі, розфарбовувати світ навколо. Ці малюнки анонімні, а побачити їх інший користувач може, лише знаходячись на тому самому місці, де їх було створено. Скажімо, гуляючи якимось парком, у додатку ви бачите віртуальні картинки поряд з реальними речами.

Незвичну інновацію запропонувала мережа Marriott Hotels для своїх клієнтів. Як відомо, чимало з нас люблять малювати на склі, вкритому конденсатом, та інколи малюнки виходять цікаві — проте недовговічні. Мережа обладнала душові кабінки у номерах спеціальними дверцятами, які зберігають те, що на них написали або намалювали, оцифровують, а потім відправляють гостю електронною поштою.

А ще варто згадати Pokémon Go — гру, яку за три місяці спробувало півмільярда людей. Звичайно, її популярність згасла досить швидко, але сам факт масового використання є сигналом про те, що доповнена реальність та інші елементи сучасної гри є надзвичайно популярними.

Гра є частиною масової культури, можливо, у майбутньому електронний спорт навіть увійде до переліку олімпійських змагань

Які глибокі потреби й бажання споживачів стоять за появою цього тренду і чому він з’явився саме зараз? Напевно, йдеться про потребу людей у розвагах та соціальній взаємодії. Гра є частиною масової культури, можливо, у майбутньому електронний спорт навіть увійде до переліку олімпійських змагань.

Крім того, люди сьогодні бачать себе творцями. Вже багато років ми маємо змогу проявляти себе у різні способи: від постів у соціальних мережах до збору коштів на власні проекти на краудфандингових платформах. І ця жага стала частиною нас самих — тому ми очікуємо на появу все нових можливостей для творення.

Як скористатись цим трендом? Можна запитати себе: які приклади його експансії ви вже бачили? Це можуть бути нові продукти, сервіси, кампанії, бізнес-моделі. Їх можуть створювати ваші конкуренти, стартапи з інших сфер бізнесу, бізнеси на віддалених ринках, в інших країнах тощо. Також варто поміркувати, з яким новим досвідом, що вписується у цей тренд, ви самі вже стикались.

Потім поміркуйте — як ви могли б використати цей тренд у своєму бізнесі? У якому вигляді: продукту, сервісу, досвіду, маркетингової кампанії, чогось ще? До яких груп клієнтів ви могли б «достукатись» таким чином? А після цього — можна переходити до генерації конкретних ідей.

За матеріалами trendwatching.com.

Ілюстрація: elenabsl / Shutterstock.com



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
21 листопада 2018
Київ
XI Форум HR-Директорів
22-23 листопада 2018
Київ
Комплексне управління логістикою
28 листопада 2018
Київ
Фінанси для керівників та нефінансових менеджерів

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Связи — не главное. На чем держится прочный бизнесСвязи — не главное. На чем держится прочный бизнес
Убедительное письмо. Как использовать силу словУбедительное письмо. Как использовать силу слов
Бизнес по правилам и без. Как добиться успеха, не потеряв себяБизнес по правилам и без. Как добиться успеха, не потеряв себя
Включайся! Жінки, робота й воля вести за собоюВключайся! Жінки, робота й воля вести за собою
Личная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статейЛичная эффективность. Harvard Business Review: 10 лучших статей


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.




bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2018, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)