ТЕНДЕНЦІЇ | FMCG 2 серпня 2018 р.

Компанії FMCG вимушені будуть змінити поточні бізнес-моделі

За результатами шостого щорічного опитування 2018 Global Consumer Executive Top of the Mind, проведеного KPMG International та Форумом споживчих товарів (CGF), компанії у галузі споживчих товарів і роздрібної торгівлі вимушені будуть змінити поточні бізнес-моделі у найближчі два роки під тиском тривалого інноваційного прориву.

Компанії FMCG вимушені будуть змінити поточні бізнес-моделі Найбільше цю зміну вже відчули респонденти з Північної Америки, 37% СЕО погодилися з тим, що мають закрити магазини протягом наступних двох років. Натомість відбуватиметься збільшення продажів за допомогою власних каналів збуту. Цю думку поділяють рівною мірою респонденти Північної Америки, Європи і Латинської Америки.

Понад 65% керівників погодилися із тим, що їх організація сприяє розвитку культури інновацій та здійсненню інноваційного прориву, але 40% СЕО відзначили, що їх компанії не адаптуються успішно до змін.

У рамках дослідження також були визначені лідери цифрових перетворень та їх основні напрями зростання бізнесу та стратегічні інструменти для проведення таких змін:

  • Операційна ефективність: 76% опитаних лідерів вважають, що пріоритетність операційної ефективності становитиме пріоритет на найближчі 2 роки, випереджуючи питання управління та контролю, кадрів та культури, зростання доходів та трансформації бізнесу.

  • Разом з тим, майже 80% цифрових лідерів будуть пріоритезувати клієнтів, щоб збільшити дохід.

  • Створення інноваційного прориву: 88% лідерів погоджуються, що вони очолюють цифрове перетворення своєї галузі, а не чекають поки це зроблять конкуренти.

  • При цьому керівники компаній продемонстрували високу толерантність до ризику. Тільки 17% вважають, що інновації стримуються через побоювання ризику.

Потреба в радикальних трансформаціях не є унікальною для сектору споживчих товарів та роздрібної торгівлі. Відповідно до опитування CEO, що проводилося KPMG Global CEO Outlook 2018, 71% CEO налаштовані вести свої компанії через радикальну трансформацію своєї операційної моделі.

«Сьогоднішній ринок споживчих товарів і роздрібної торгівлі не в повній мірі охоплений революційними змінами, і керівники повинні прислухатися до ринку, дивитися за межі й зосередитися на змінах в їх бізнесі», — сказав Віллі Крух (Willy Kruh), глобальний керівник практики KPMG по роботі з клієнтами споживчого сектору та роздрібної торгівлі. «Все важче еквілібрувати між внутрішніми та зовнішніми тривалими проривними змінами, але і ті й інші є ключовим елементом для створення зорієнтованих на клієнта організацій, аби не залишитися позаду».

«Зміни у галузі споживчих товарів і роздрібної торгівлі відчуваються і в Україні. Споживачі стають більш вибагливими як до якості продукту, так і до рівня сервісу. Важливі усі аспекти взаємодії: омніканальність, якість та детальність інформації стосовно продуктів, терміни та зручність доставки, якість гарантійного обслуговування тощо. Задоволення цих потреб споживачів стає найважливішим завданням для українських компаній і безумовно вимагає докорінної трансформації внутрішніх бізнес-процесів, що є неможливим без інвестицій у новітні технології та інноваційні підходи у ведення бізнесу. Таким чином ми бачимо, що споживач починає керувати бізнесом», — вважає Сергій Гаспарян, партнер, керівник галузевої практики споживчого сектора KPMG в Україні.

За матеріалами прес-релізу KPMG.


    Довідка

    Глобальне опитування керівників галузі споживчих товарів (Global Consumer Executives Top Mind Survey) було проведено по телефону та онлайн у період з березня по квітень 2018 року. В опитуванні взяли участь 530 вищих керівників компаній, що мають головні офіси у 28 країнах та працюють у секторі харчових продуктів, напоїв та споживчих товарів, виробництва сектору роздрібної торгівлі. Річні доходи 87% компаній становлять щонайменше 500 мільйонів доларів США. Частка у продажах споживчих товарів компаній, що брали участь в опитуванні, становить понад 3.2 трильйони доларів США.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
20 грудня 2019
Київ
Результативні продажі по телефону із задоволенням
8-10 січня 2020
Київ
Бізнес-есе. Тотеми на службі бізнесу
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Перемикайся. Стань тим, ким хочеш бутиПеремикайся. Стань тим, ким хочеш бути
Як управляти собою. Класика Harvard Business ReviewЯк управляти собою. Класика Harvard Business Review
Напролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемогиНапролом. Мистецтво перетворювати перешкоди на перемоги


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2019, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)