ТЕНДЕНЦІЇ | FMCG 2 серпня 2018 р.

Компанії FMCG вимушені будуть змінити поточні бізнес-моделі

За результатами шостого щорічного опитування 2018 Global Consumer Executive Top of the Mind, проведеного KPMG International та Форумом споживчих товарів (CGF), компанії у галузі споживчих товарів і роздрібної торгівлі вимушені будуть змінити поточні бізнес-моделі у найближчі два роки під тиском тривалого інноваційного прориву.

Компанії FMCG вимушені будуть змінити поточні бізнес-моделі Найбільше цю зміну вже відчули респонденти з Північної Америки, 37% СЕО погодилися з тим, що мають закрити магазини протягом наступних двох років. Натомість відбуватиметься збільшення продажів за допомогою власних каналів збуту. Цю думку поділяють рівною мірою респонденти Північної Америки, Європи і Латинської Америки.

Понад 65% керівників погодилися із тим, що їх організація сприяє розвитку культури інновацій та здійсненню інноваційного прориву, але 40% СЕО відзначили, що їх компанії не адаптуються успішно до змін.

У рамках дослідження також були визначені лідери цифрових перетворень та їх основні напрями зростання бізнесу та стратегічні інструменти для проведення таких змін:

  • Операційна ефективність: 76% опитаних лідерів вважають, що пріоритетність операційної ефективності становитиме пріоритет на найближчі 2 роки, випереджуючи питання управління та контролю, кадрів та культури, зростання доходів та трансформації бізнесу.

  • Разом з тим, майже 80% цифрових лідерів будуть пріоритезувати клієнтів, щоб збільшити дохід.

  • Створення інноваційного прориву: 88% лідерів погоджуються, що вони очолюють цифрове перетворення своєї галузі, а не чекають поки це зроблять конкуренти.

  • При цьому керівники компаній продемонстрували високу толерантність до ризику. Тільки 17% вважають, що інновації стримуються через побоювання ризику.

Потреба в радикальних трансформаціях не є унікальною для сектору споживчих товарів та роздрібної торгівлі. Відповідно до опитування CEO, що проводилося KPMG Global CEO Outlook 2018, 71% CEO налаштовані вести свої компанії через радикальну трансформацію своєї операційної моделі.

«Сьогоднішній ринок споживчих товарів і роздрібної торгівлі не в повній мірі охоплений революційними змінами, і керівники повинні прислухатися до ринку, дивитися за межі й зосередитися на змінах в їх бізнесі», — сказав Віллі Крух (Willy Kruh), глобальний керівник практики KPMG по роботі з клієнтами споживчого сектору та роздрібної торгівлі. «Все важче еквілібрувати між внутрішніми та зовнішніми тривалими проривними змінами, але і ті й інші є ключовим елементом для створення зорієнтованих на клієнта організацій, аби не залишитися позаду».

«Зміни у галузі споживчих товарів і роздрібної торгівлі відчуваються і в Україні. Споживачі стають більш вибагливими як до якості продукту, так і до рівня сервісу. Важливі усі аспекти взаємодії: омніканальність, якість та детальність інформації стосовно продуктів, терміни та зручність доставки, якість гарантійного обслуговування тощо. Задоволення цих потреб споживачів стає найважливішим завданням для українських компаній і безумовно вимагає докорінної трансформації внутрішніх бізнес-процесів, що є неможливим без інвестицій у новітні технології та інноваційні підходи у ведення бізнесу. Таким чином ми бачимо, що споживач починає керувати бізнесом», — вважає Сергій Гаспарян, партнер, керівник галузевої практики споживчого сектора KPMG в Україні.

За матеріалами прес-релізу KPMG.


    Довідка

    Глобальне опитування керівників галузі споживчих товарів (Global Consumer Executives Top Mind Survey) було проведено по телефону та онлайн у період з березня по квітень 2018 року. В опитуванні взяли участь 530 вищих керівників компаній, що мають головні офіси у 28 країнах та працюють у секторі харчових продуктів, напоїв та споживчих товарів, виробництва сектору роздрібної торгівлі. Річні доходи 87% компаній становлять щонайменше 500 мільйонів доларів США. Частка у продажах споживчих товарів компаній, що брали участь в опитуванні, становить понад 3.2 трильйони доларів США.



comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
26 червня 2019
Київ
Активні продажі: система гарантованого залучення клієнтів
3-4 липня 2019
Київ
Лідерство і управління командою
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Неординарні. Історії успіхуНеординарні. Історії успіху
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях
100 правил успішних людей. Маленькі вправи для великого успіху в житті100 правил успішних людей. Маленькі вправи для великого успіху в житті


bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2019, Management.com.ua
Портал створено та підтримується Strategic

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)