ТЕНДЕНЦІЇ | Досвід споживачів 29 грудня 2021 р.

Десять «гарячих» споживчих трендів 2030

Гібридне поєднання технологій із підтримкою підключення, інтегрованих у реальне фізичне середовище для покращення купівельного досвіду і шопінгу, стане звичайним елементом повсякденного життя у 2030 році переважної більшості нинішніх перших користувачів. Цей прогноз є одним із висновків останнього звіту Ericsson «The 10 Hot Consumer Trends 2030».

Десять «гарячих» споживчих трендів 2030

«Очікуйте гібридний торговий центр неподалік від місця, де ви живете — місце, де окуляри AR, тактильні боді та рукавички будуть доступні за низькою ціною. Місце, яке можна запрограмувати та адаптувати до майже нескінченної кількості видів діяльності. Ласкаво просимо до Everyspace Plaza», — пишеться у дослідженні 2021 року*, що знаменує собою вже 11-те видання звіту Ericsson ConsumerLab.

Дослідження Ericsson присвячено 10 споживчим трендам, які набудуть широкого поширення до 2030 року. Також до звіту включені дані про майбутнє шопінгу, отримані в результаті опитувань людей, що першими починають користуватися новими технологіями. У 2030 році буде популярним шопінг, заснований на поєднанні технологій із використанням підключення до мережі та об’єктів фізичного світу. Цей гібридний багатофункціональний простір отримав назву Everyspace Plaza.

Споживачам було запропоновано оцінити 15 об’єктів гібридних торгових центрів, які розширюють фізичний досвід споживачів за допомогою цифрових технологій. Майже чотири з п’яти респондентів вважають, що всі 15 протестованих концепцій будуть доступні в тій чи іншій формі до 2030 року.

Подібні «цеглинки та портали» будуть забезпечені такими технологіями, як віртуальна реальність (VR), доповнена реальність (AR) і програмовані матеріали.

Магнус Фродіг (Magnus Frodigh), керівник дослідницького відділу Ericsson, сказав:

«Напівзагальнодоступний характер торгових центрів означає, що можна легше контролювати межі затримки та надавати досвід наступного покоління на ранній стадії. Пристроями XR можна буде забезпечувати на місці, що дозволить розгортати пприватні мережі з користувацькими додатками також і для споживачів».

The 10 Hot Consumer Trends 2030

1. Арена з ефектом присутності

Ви можете бути і актором, і глядачем, але які емоції викличе новий досвід — захоплення чи жах? 80% опитаних вважають, що технології дозволять створити реалістичну атмосферу живого виступу артистів у концертному залі без їхньої реальної присутності.

2. Іммерсивний б’юті-салон

Багато людей не проти покращити свою зовнішність, не вдаючись до допомоги пластичних хірургів. На появу косметичних салонів, які роблять людей красивими за допомогою технологій об’ємного моделювання, розраховують 7 із 10 опитаних.

3. Мета-кравець

Експрес-послуги для вас і вашого аватара — справа недалекого майбутнього. На думку більш ніж 70% користувачів технологій AR/VR, у торгових центрах з’являться кравці, які за допомогою 3D-друку та роботів-швей створюватимуть дешевий одяг на замовлення за мірками клієнта.

4. Занурення у нереальні світи

Багато людей готові досліджувати неіснуючі світи. Дві третини опитаних вірять у можливу появу своєрідних басейнів, у яких можна буде у VR-шоломі з подачею кисню поринути у атмосферу космосу без гравітації.

5. Гібридний спортзал

Для багатьох фізичний тонус і ментальне здоров’я нерозривно пов’язані. Приблизно 70% респондентів чекають появи фітнес-центрів для тренування розуму, в яких можна буде зміцнити ментальне здоров’я за рахунок персонально підібраних AR/VR-технологій та безлічі датчиків.

6. Фабрика дизайну

Ремонт речей та виробництво нових предметів із старих відповідно до вимог замовника будуть можливі до 2030 року. Більше половини опитаних готові купувати нові речі, виготовлені з перероблених старих.

7. Віртуальний ресторан

Багато людей віддають перевагу віртуальному суспільству як менш втомливому. Половина опитаних не проти віртуально пообідати або повечеряти в якомусь із ресторанів світу в товаристві друзів, залишаючись при цьому вдома.

8. Нескінченний магазин

Людям потрібна можливість протестувати речі перед покупкою хоча б віртуально. Три чверті опитаних хотіли б наочно представляти нові речі у своїх будинках перед покупкою.

9. Багатопрофільний медичний центр

Ми звикли швидко отримувати бажане і медичні послуги не повинні бути винятком. 77% опитаних розраховують на появу медичних центрів, у яких можна буде лише за кілька хвилин оцінити стан здоров’я за допомогою технологій штучного інтелекту.

10. Парк «Природа+»

Люди втомилися від міст і нудьгують за природою. 42% опитаних хочуть відвідувати парки всередині торгових центрів, де вони можуть відчути себе ближче до природи завдяки цифровим і програмованим матеріалам, які забезпечують гібридний досвід.

«З одного боку важко уявити, що до 2030 року багато хто користуватиметься AR-окулярами, водозахищеними VR-окулярами, сенсорними костюмами та тактильними рукавичками. З іншого боку, якщо ці предмети можна буде недорого брати в короткострокову оренду, багато користувачів зможуть отримати новий досвід шопінгу. Фактично, 35% опитаних нами людей вважають, що, швидше за все, у торгових центрах буде доступно більше технологій нового покоління, ніж у домах, і лише 14% незгодні з цією ідеєю. Торгові центри з кінотеатрами, концертними залами та боулінгом вже давно наголошують на нових технологіях. І, мабуть, вони продовжать так чинити і в майбутньому», — прокоментував результати звіту голова напряму досліджень Ericsson Consumer & IndustryLab Майкл Бьорн (Michael Björn), який займається звітом «The 10 Hot Consumer Trends» із моменту його створення в 2011 році.

«У всякому разі, майбутнє може бути все більш локалізованим — 32% опитаних вважають, що шопінг за допомогою передових технологій додасть привабливості ідеї переїзду в невеликі міста та віддалені райони, і лише 13% незгодні з цією ідеєю», — додав він.


    * Методологія дослідження. Інсайти звіту базуються на глобальних дослідженнях Ericsson ConsumerLab, які охоплюють понад чверть століття. В основному він спирається на дані онлайн-опитування, проведеного в жовтні-листопаді 2021 року серед перших користувачів AR, VR та цифрових помічників у 14 містах по всьому світу: Делі, Дублін, Джакарта, Йоганнесбург, Лондон, Мехіко, Москва, Нью-Йорк, Сан-Франциско, Сан-Паулу, Шанхай, Стокгольм, Сідней і Токіо. Загалом звіт містить очікування та прогнози близько 57 мільйонів перших користувачів у всьому світі.


ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунгляхМудакам тут не місце. Як вижити в офісних джунглях
Есенціалізм. Мистецтво визначати пріоритетиЕсенціалізм. Мистецтво визначати пріоритети
Розум без меж! Навчайся, зростай і живи без бар’єрівРозум без меж! Навчайся, зростай і живи без бар’єрів

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)