ТЕНДЕНЦІЇ | Технології маркетингу 27 листопада 2023 р.

10 технологічних трендів, які вплинуть на ваші маркетингові стратегії

Хоча багато принципів маркетингу з року в рік залишаються незмінними, інструменти, які компанії використовують для досягнення маркетингового успіху, з часом значно змінюються. Колись реклама в газетах була звичайною справою. Зараз цифрова реклама та штучний інтелект відіграють вирішальну роль у маркетинговій тактиці бізнесу.

Business News Daily пропонує глибше зануритися в технологічні тренди і дізнатися, як вони можуть принести користь вашому бізнесу і, можливо навіть, досягти нових вершин маркетингового успіху.

10 технологічних трендів, які вплинуть на ваші маркетингові стратегії

1. Автентичний розлогий контент залишається «королем»

У контент-маркетингу спостерігається тренд на розгорнутий освітній контент, який має на меті допомогти користувачам, а не продати їм щось. Цей тренд буде продовжуватися завдяки таким розробкам, як «Оновлення корисного контенту» від Google, яке було запущено наприкінці минулого року. Найкраще працюватиме той контент, який дає вичерпні відповіді на запитання, що виникають у людей, і спрямовує їх до правильного рішення в конкретних обставинах.

Поширення інформації на теми, які цікавлять ваших клієнтів, — це чудовий спосіб підвищити впізнаваність бренду та лояльність авдиторії. Ви можете побудувати довіру, демонструючи, що дбаєте про щось більше, ніж просто продаж. Незалежно від того, чи буде ваш контент у формі посту в соціальних мережах, блогу чи розсилки електронною поштою, забезпечте баланс між висвітленням вашої продукції та наданням цінних, дієвих порад.

2. Короткометражний відеоконтент наближається до трону

Хоча розлогий освітній контент залишається потужним інструментом для ведення блогу чи подкастингу, короткометражний відеоконтент стає дедалі популярнішим. Завдяки появі TikTok та Instagram Reels, користувачі все більше звикають до коротких фрагментів розважального або інформаційного відеоконтенту. Бренди можуть використовувати цей тренд, щоб швидко та ефективно звертатися до своєї авдиторії серед моря іншого відеоконтенту.

Оскільки увага користувачів прикута до багатьох напрямків одночасно, а тривалість уваги скорочується, продуманий короткий відеоконтент може донести повідомлення бренду за лічені секунди. Щоб охопити якомога ширшу авдиторію, розгортайте розлогий контент для користувачів, які хочуть зануритися вглиб і здобути знання, але створюйте короткий відеоконтент для тих, хто прокручує його, щоб вбити час.

3. Впровадження чатботів і розмовного ШІ зростатиме

Чатботи, а також більш досконалий розмовний штучний інтелект продовжуватимуть прокладати собі шлях на ринок і ставатимуть дедалі доступнішими для малого бізнесу. Ці інструменти можуть відповідати на основні запитання клієнтів у будь-який час доби, навіть якщо ви зосереджені на інших завданнях.

Поява ChatGPT, наприклад, свідчить про те, що ера маркетингу, керованого ШІ, вже настала. Очікується, що все більше малих підприємств скористаються доступними інструментами, які допоможуть створювати маркетингові тексти або цілодобово підтримувати зв’язок зі своїми клієнтами.

«Чатботи зі штучним інтелектом можна використовувати для підтримки клієнтів, значно розширюючи стратегію контактів за допомогою контрольованих повідомлень», — зазначає Джоуї Пенік (Joey Penick), колишній віце-президент із маркетингу в Lumen Technologies. «Ці чатботи стали настільки реалістичними, що багато клієнтів навіть не помічають різниці, але вони пропонують додаткову перевагу — можливість збирати, аналізувати та надавати практичні дані, які можуть бути використані для покращення клієнтського досвіду».

Згідно зі звітом «Стан розмовного маркетингу», опублікованим платформою Drift, майже 42% споживачів використовують розмовний ШІ та чатботів для здійснення покупок. Проте більшість опитаних власників малого бізнесу заявили, що ще не використовують цю технологію.

4. Голосовий пошук залишатиметься в центрі уваги

Зі зростанням популярності мобільних пристроїв і голосових сервісів, таких як Microsoft Cortana і Google Assistant, голосовий пошук — це одна зі сфер, де ваш бізнес може виділитися серед конкурентів. Якщо ви працюєте в інтернеті, зростає ймовірність того, що люди знайдуть ваш вебсайт або контент-маркетингові матеріали за допомогою голосового пошуку.

«Кілька років тому нам довелося адаптуватися до зростаючого використання мобільних пристроїв», — каже Кріс Хорнак (Chris Hornak), власник Blog Hands. «А зараз, за даними Google, мобільні пошукові запити становлять понад 50%. Маркетологам потрібно буде почати адаптуватися до голосового пошуку, який наразі становить 20% мобільного пошуку, і очікується, що він продовжуватиме зростати так само, як і мобільний».

Простий прийом, який ви можете застосувати, — це надати відповіді на запитання, які часто виникають у клієнтів щодо вашого продукту на вашому вебсайті, радить Горнак. «Не забувайте, що ваші відповіді мають бути детальними та зрозумілими».

5. Аналітика даних надасть глибші інсайти

Більшість брендів роблять аналіз даних своїм пріоритетом, але маркетологам ще є над чим працювати, вважає Кертіс Тінгл (Curtis Tingle), колишній старший віце-президент із продуктів компанії Valassis.

«Маркетологи мають навчитися краще використовувати дані, які вони збирають», — каже він. «Клієнти постійно надають компаніям, з якими вони співпрацюють, особисту інформацію — від купівельної поведінки до улюблених продуктів і найкращих способів охопити їх за допомогою реклами та маркетингових зусиль. Обмінюючись цими даними, клієнти шукають певної віддачі — чи то у вигляді більш персоналізованої реклами, чи то у вигляді цільових купонів/пропозицій».

Спостереження Тінгл є важливим: маркетологи повинні робити більше, ніж просто збирати дані. Дані мають бути змістовними, а компаніям слід використовувати їх для покращення маркетингових кампаній.

Сучасні тренди зосереджені навколо предиктивних даних; більш розумних, масштабованих і гнучких наборів даних; периферійних обчислень для швидшого аналізу; і гібридних обчислень, які поєднують локальні та хмарні рішення. Ви також побачите зростаюче використання рішень на основі машинного навчання, які включають розширену аналітику, інженерну аналітику рішень та візуалізацію даних для кращого прийняття рішень, управління бізнесом, а також отримання інформації та автоматизації.

6. Маркетинг у соцмережах продовжуватиме розвиватися

Платформи соціальних мереж вже є критично важливими каналами для цифрових маркетологів: понад 4,26 мільярда людей у всьому світі користуються соцмережами. Очікується, що до 2027 року ця цифра перевищить 6 мільярдів, що забезпечить соцмережам серйозний запас міцності як елементу всіх зусиль цифрового маркетингу.

Соціальні медіа також розвиваються. Щоб залишатися близькими до своєї аудиторії та підтримувати високий рівень залученості, брендам необхідно адаптуватися до нових умов. Це означає більш ефективне соціальне слухання як користувачів, так і конкурентів. Бренди матимуть перевагу, якщо використовуватимуть інструменти соціального слухання, які допоможуть оптимізувати процес та отримати глибші уявлення.

Що стосується інфлюенсерів у соціальних медіа, то тренд на мікроінфлюенсерів збережеться. Продовжуватимуть набувати популярності інфлюенсери, які фокусуються на конкретній тематиці. Ніша — це те, що має значення.

7. Технології DeFi ще не померли

Тренди в електронній комерції обертаються навколо Web3, де компанії використовують тренди DeFi-технологій, щоб підняти свої профілі на нові висоти. «DeFi» означає децентралізовані фінанси і відноситься до блокчейну, криптовалюти та не взаємозамінних токенів (NFT). Хоча ці технології зазнали незначних невдач у недавній історії, не варто очікувати, що вони кудись зникнуть. По мірі того, як з’являється все більше випадків використання в просторі DeFi, очікуйте поступового прийняття цих інструментів.

Такі технології, як спільний реєстр P2P, роблять бізнес швидшим, дешевшим, безпечнішим і прозорішим. Блокчейн пропонує смарт-контракти, які перевіряють, гарантують і забезпечують виконання транзакцій. NFT — це не лише мистецтво, вони також застосовуються для відстеження та управління ланцюгами поставок. Очікуйте, що ці технології будуть впроваджуватися компаніями, які намагаються подолати проблеми з ланцюгами поставок, що переслідували економіку в недавній історії.

8. Метавсесвіт відродиться

Метавсесвіт — це сучасне футуристичне поєднання віртуальної реальності (VR), доповненої реальності (AR) та штучного інтелекту (AI), кульмінацією якого є новий 3D-іммерсивний досвід, що дозволяє користувачеві розмити межу між фізичним та цифровим світом. Хоча минулого року metaverse зазнав певних труднощів, варто очікувати більш широкого його впровадження, оскільки технологія вдосконалюється, а компанії підлаштовуються під очікування користувачів.

Прикладами метавсесвіту в дії є інтерактивна реклама на кшталт NASCAR на інтерактивній ігровій платформі Roblox. Користувачі можуть створювати власні аватари, які дозволяють їм «відчути» досвід, не купуючи його. Це призвело до появи нового терміну в маркетинговій індустрії — «геймреклама», коли маркетологи та бренди використовують ігри для реклами своїх продуктів.

На фронтирі ритейлу бренди також використовують такі технології, як доповнена реальність, для створення змішаного шопінгу, де покупці через своїх аватарів можуть віртуально приміряти одяг, посидіти на стільцях, пожити в певних географічних регіонах і так далі.

9. Майбутнє без cookie-файлів (все ще) на підході

Google, можливо, і відклав свої «безкукішні» плани до 2024 року, але це майбутнє вже не за горами. Google планує запустити функцію відстеження без файлів cookie в наступному році, але очікує, що деякі ранні тести почнуться раніше. Наразі компанія намагається збалансувати потреби користувачів, рекламодавців і видавців при розробці своєї системи відстеження без використання cookie-файлів, що є непростим завданням.

Як це вплине на бізнес, рекламодавців та маркетологів? Розсудливі організації захочуть взяти до уваги недалеке майбутнє, в якому cookie-файли поступатимуться місцем альтернативам, оскільки зростає занепокоєність щодо конфіденційності клієнтів і посилюються такі нормативні акти, як GDPR. Однак, щоб отримати максимальну віддачу від своїх рекламних кампаній, їм потрібно буде навчитися користуватися інструментами без cookie-файлів, які замінять поточний стандарт.

10. Різноманітність, рівність та інклюзивність зараз є критично важливими

Протягом останніх кількох років компанії обговорювали свою політику різноманітності, рівності та інклюзивності (DE&I) переважно в контексті внутрішньої робочої сили та практики рекрутингу. Очікується, що DE&I стануть критично важливими і в цифровому маркетингу. Користувачі хочуть бачити маркетингові кампанії та рекламу, які відображають розмаїття навколишнього світу, тому враховуйте DE&I в образах і меседжах, які ви створюєте для своїх маркетингових кампаній.

Бренди, які залучають до свого маркетингу різних людей, як правило, демонструють кращий рівень продажу в усіх демографічних групах. Наприклад, дослідження Adobe показало, що 61% споживачів повідомили, що різноманітність у маркетингу та рекламі важлива для них, і що 38% із них більш схильні підтримувати бренди, які проводять різноманітні маркетингові кампанії, ніж ті, які цього не роблять. Покоління Z особливо наголошує на расовому та гендерному розмаїтті в маркетингу та очікує від брендів участі в дискусіях про соціальну рівність, що свідчить про те, що ці тренди мають серйозні перспективи.

Ілюстрація: talk-business.co.uk



ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Мистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесіМистецтво змінювання сердець, умів, дій: шлях зачарування в бізнесі
Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!Не турбувати. Як сфокусуватися в інформаційному шумі!
Емоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішностіЕмоції на роботі. Як вони сприяють нашій успішності

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тренди, Інсайти, Інтерв'ю, Рецензії, Бізнес-навчання, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Статті партнерів
ПРОЄКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Менеджмент.Книги: телеграм-канал для управлінців    Management Digest у LinkedIn    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2024, Management.com.ua

Менеджмент.Книги

телеграм-канал Менеджмент.Книги Менеджмент.Книги — новинки, книжкові огляди, авторські тези і цінні думки з бізнес-книг. Підписуйтесь на телеграм-канал @books_management



➥ Дякую, я вже підписана(-ий)