ТЕНДЕНЦІЇ | IT 21 квітня 2008 р.

Яким чином інформаційні технології можуть сприяти залученню нових клієнтів

Наполеглива робота над створенням клієнтських сервісів нарешті починає приносити свої плоди. Цього року ІТ-директорам доведеться звернути увагу ще на двох внутрішніх клієнтів: відділ продажів та маркетинговий відділ.

Клієнтський сервіс у 2008-му році став першочерговим пріоритетом ІТ-директорів. Але трапилося це зовсім не через альтруїзм останніх. Адже без налагодженої системи продажів більшість ІТ-відділів втратять свою цінність для компаній.

Дослідження Customer Strategies Survey показує, що веб-сайти, які заробляють більше грошей, ніж інші, розроблені для зручного знайомства користувачів із перевагами та особливостями продукції. Багато компаній зараз перебувають на стадії випробування. Вони перевіряють грунт, перш ніж з головою поринути у використання нових веб-маркетингових інструментів та технік. Саме тому сьогодні у компаній, які першими впровадять цей інструментарій, є багато шансів обійти конкурентів і закріпитися на лідерських позиціях.

Компанії прогресують, розширюючи штат ІТ-відділів та займаючись розвитком нового програмного забезпечення, продовжуючи розвивати клієнтські сервіси. Це хороша новина для клієнтів та ІТ-шників.

Але замало задовольнити генерального директора та топ-менеджерів, відповідальних за маркетингову функцію. Адже в багатьох компаніях функція залучення нових клієнтів буває куди більш важливою, ніж утримання наявної бази споживачів. При цьому для ІТ-відділів питання продажів та маркетингу часто не потрапляє навіть до першої десятки пріоритетів.

Дослідження стратегій 2008-го року вказує на орієнтацію інформаційних технологій у першу чергу на обслуговування наявних клієнтів, а також аналіз потреб та поведінки споживачів. Вони здебільшого забувають про те, що здобуття та залучення нових клієнтів є анітрохи не менш, а можливо, навіть більш важливим, ніж утримання наявної бази споживачів. Це розуміння ІТ тільки належить набути.

Приблизно сім із 10-ти компаній отримують прибутки завдяки онлайн-продажам через власні веб-сайти. Компанії, які показують результати, вищі за середні, не лише пропонують опис продуктів, але й персоналізують інформацію відповідно до потреб покупця. Такі веб-сайти можуть пропонувати рекомендації найкращих продуктів, порівняння та конфігурацію, щоб допомогти клієнтові отримати саме той продукт, який найбільше відповідає його потребам.

Відносно новою тенденцією в маркетингу є прихід технологій Web 2.0. І хоча поки-що ці технології рідко використовуються у компаніях, все ж останні активно моніторять блоги та соціальні мережі, спостерігаючи за поведінкою потенційних клієнтів та користувачів. ІТ-директори вже сьогодні зацікавлені у використанні найкращих можливостей соціальних мереж.

Беручи до увагу пряму залежність процесу продажу та маркетингу від інформаційних технологій, можна припустити, що саме ІТ-директори повинні перейняти на себе частину функцій продажів та маркетингу. Поки-що ж вони зазвичай обмежуються виконанням технічних функцій та рідко беруть участь у стратегічному плануванні. Втім, можна очікувати, що найближчим часом цю ситуацію буде змінено.

За матеріалами "How IT Can Help Attract New Customers", CIO Insight.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.




comments powered by HyperComments
БІЗНЕС-ПОДІЇ ДЛЯ ВАШОГО РОЗВИТКУ:
6 березня 2017
Дніпро, Культурно-діловий центр "Менора"
Маркетинг без бюджету (Ігор Манн)
6 березня 2017
Київ, Готель «Мир»
Маркетинг без бюджету, або Як вивести бізнес на дорогу успіху (Микола Клінков)
14-18 березня 2017
Київ
Спеціаліст із пільг, компенсацій і розвитку — SpCBD (Оксана Кондратенко)

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:КНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ:
Связи решают все! Правила позитивного нетворкингаСвязи решают все! Правила позитивного нетворкинга
Как оказывать влияние. Новый стиль управленияКак оказывать влияние. Новый стиль управления
Миллионер без диплома. Как добиться успеха без традиционного образованияМиллионер без диплома. Как добиться успеха без традиционного образования
Гениальность на заказ. Легкий способ поиска нестандартных решений и идейГениальность на заказ. Легкий способ поиска нестандартных решений и идей
Личностный ростЛичностный рост


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.



bigmir)net TOP 100

МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Бізнес-книги, Робота, Семінари, Форуми, Глосарій, Цитати, Рейтинги, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

Сторінка Management.com.ua у Facebook    Відслідковувати нас у Twitter    Підписатися на RSS    Поштова розсилка


Copyright © 2001-2017, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент.Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)