Менеджмент.com.ua - головна сторінка
На головну
Зробити закладку
Мапа сайту
Розширений пошук
Зворотній зв'язок
Проекти MCUa
Розсилка оновлень порталу


ТЕНДЕНЦІЇ | IT 21 квітня 2008 р.

Яким чином інформаційні технології можуть сприяти залученню нових клієнтів

Наполеглива робота над створенням клієнтських сервісів нарешті починає приносити свої плоди. Цього року ІТ-директорам доведеться звернути увагу ще на двох внутрішніх клієнтів: відділ продажів та маркетинговий відділ.

Клієнтський сервіс у 2008-му році став першочерговим пріоритетом ІТ-директорів. Але трапилося це зовсім не через альтруїзм останніх. Адже без налагодженої системи продажів більшість ІТ-відділів втратять свою цінність для компаній.

Дослідження Customer Strategies Survey показує, що веб-сайти, які заробляють більше грошей, ніж інші, розроблені для зручного знайомства користувачів із перевагами та особливостями продукції. Багато компаній зараз перебувають на стадії випробування. Вони перевіряють грунт, перш ніж з головою поринути у використання нових веб-маркетингових інструментів та технік. Саме тому сьогодні у компаній, які першими впровадять цей інструментарій, є багато шансів обійти конкурентів і закріпитися на лідерських позиціях.

Компанії прогресують, розширюючи штат ІТ-відділів та займаючись розвитком нового програмного забезпечення, продовжуючи розвивати клієнтські сервіси. Це хороша новина для клієнтів та ІТ-шників.

Але замало задовольнити генерального директора та топ-менеджерів, відповідальних за маркетингову функцію. Адже в багатьох компаніях функція залучення нових клієнтів буває куди більш важливою, ніж утримання наявної бази споживачів. При цьому для ІТ-відділів питання продажів та маркетингу часто не потрапляє навіть до першої десятки пріоритетів.

Дослідження стратегій 2008-го року вказує на орієнтацію інформаційних технологій у першу чергу на обслуговування наявних клієнтів, а також аналіз потреб та поведінки споживачів. Вони здебільшого забувають про те, що здобуття та залучення нових клієнтів є анітрохи не менш, а можливо, навіть більш важливим, ніж утримання наявної бази споживачів. Це розуміння ІТ тільки належить набути.

Приблизно сім із 10-ти компаній отримують прибутки завдяки онлайн-продажам через власні веб-сайти. Компанії, які показують результати, вищі за середні, не лише пропонують опис продуктів, але й персоналізують інформацію відповідно до потреб покупця. Такі веб-сайти можуть пропонувати рекомендації найкращих продуктів, порівняння та конфігурацію, щоб допомогти клієнтові отримати саме той продукт, який найбільше відповідає його потребам.

Відносно новою тенденцією в маркетингу є прихід технологій Web 2.0. І хоча поки-що ці технології рідко використовуються у компаніях, все ж останні активно моніторять блоги та соціальні мережі, спостерігаючи за поведінкою потенційних клієнтів та користувачів. ІТ-директори вже сьогодні зацікавлені у використанні найкращих можливостей соціальних мереж.

Беручи до увагу пряму залежність процесу продажу та маркетингу від інформаційних технологій, можна припустити, що саме ІТ-директори повинні перейняти на себе частину функцій продажів та маркетингу. Поки-що ж вони зазвичай обмежуються виконанням технічних функцій та рідко беруть участь у стратегічному плануванні. Втім, можна очікувати, що найближчим часом цю ситуацію буде змінено.

За матеріалами "How IT Can Help Attract New Customers", CIO Insight.
Скорочений переклад: Ярослав Федорак, MCUa.



I Всеукраїнська конференція дистанційного навчання НЕ ПРОПУСТІТЬ:

Приєднуйтесь до професіоналів e-learning! На I Всеукраїнській конференції дистанційного навчання Ви дізнаєтеся про останні тренди та розробки в галузі навчання, зможете впровадити e-learning у компанії.

ДОКЛАДНІШЕ ►


РЕКОМЕНДАЦІЇ    
   


система корекції помилок Увага! На сайті працює система корекції помилок. Побачивши помилку в слові (реченні), виділіть його та натисніть Ctrl+Enter.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖКНИГИ ДЛЯ РОЗВИТКУ
Муза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеиМуза не придет. Правда и мифы о том, как рождаются гениальные идеи
Совсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное руслоСовсем другой разговор! Как перевести любую дискуссию в конструктивное русло
От знаний к навыкам. Универсальные правила эффективной тренировки любых уменийОт знаний к навыкам. Универсальные правила эффективной тренировки любых умений
Миллионер без диплома. Как добиться успеха без традиционного образованияМиллионер без диплома. Как добиться успеха без традиционного образования
Истинный профессионализмИстинный профессионализм

Відгуки

Відгуків немає

Ваше ім'я:
E-mail:
Коментар: 
 

  

Успешные инвестиции начинаются с бонуса 100%

bigmir)net TOP 100
МЕТОДОЛОГІЯ: Стратегія, Маркетинг, Зміни, Фінанси, Персонал, Якість, IT
АКТУАЛЬНО: Новини, Події, Тенденції, Інтерв'ю, Бізнес-освіта, Коментарі, Рецензії, Консалтинг
СЕРВІСИ: Робота, Семінари, Книги, Форуми, Глосарій, Ресурси, Статті партнерів
ПРОЕКТИ: Блог, Відео, Візія, Візіонери, Бізнес-проза, Бізнес-гумор

RSS RSS Актуально   RSS RSS Методологія   RSS RSS Книги   RSS RSS Форуми   RSS RSS Менеджмент@БЛОГ
RSS RSS Відео   RSS RSS Візіонери   RSS RSS Бізнес-проза   RSS RSS Бізнес-гумор


Copyright © 2001-2016, Management.com.ua
Портал створено та підтримується STRATEGIC

Підписка на Менеджмент Дайджест

Отримуйте найновіші матеріали на свій e-mail (1 раз на тиждень)



Дякую, я вже підписана(-ий)